|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#621 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Tja. |
|
|
|
|
|
#622 |
|
En Som Trener
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Gaver handlet inn, pakket inn og levert!
|
|
|
#623 |
|
wizzzard
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Har sendt dei gåvene som skal sendast.
|
|
|
#624 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?I dag ble aller siste julegave kjøpt inn. De fleste er pakket inn, mangler tre stykker. Gaver som skal sendes ble sendt i går, og i dag leverte vi noen gaver til familie vi ikke skal feire med. Det jeg gidder av julevask er gjort, men det blir nok en kjapp helgevask neste uke da.
|
|
|
#625 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Alle gavene er kjøpt, og de gavene som må sendes er sendt.
|
|
|
#626 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Nå begynner det å hjelpe seg veldig. Det aller meste er på stell i grunnen. Det er noen julekort igjen å skrive, de får jeg ta litt inneimellom de neste to-tre dagene. De som skal langt vekk er klare.
|
|
|
#627 |
|
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Hvorfor er det alltid vi som må kjøre rundt å levere gaver?
|
|
|
|
#628 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Har du prøvd å la være? Det kan jo hende det hadde funket fint, og at folk hadde kommet med gaver til dere så dere bare kunne levert ut døra.
|
|
|
#629 |
|
Kontrollfrik
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?
Den taktikken har vi også kjørt. |
|
|
|
|
|
#630 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jeg vurderer å lage meg en liste over ting som må ordnes til jul. Snart.
|
|
|
#631 |
|
Søkende
Eller ikke. |
|
|
|
|
|
#632 |
|
Kontrollfrik
Det har skjedd hos oss, men da er det de andre som har blitt stressa og litt flaue og forhåpentligvis har lært til neste år. |
|
|
|
|
|
#633 |
|
Søkende
Hos oss er det ingen som har lært. Har stor barnløs slekt. Gavene er ikke så viktig. Det er fin vin og "god"konversasjon som gjelder. |
|
|
|
|
|
#634 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jul??!! Kaster meg rundt og putter konfekten som er halvveis laget i fryseren. Antar vi får det travelt til helgen. For i morgen reiser vi bort og blir borte til fredag kveld. Jeg har laget en del konfekt, et par slag kaker og noe julegaver (marmelade, sylte og trøfler). Skal lage kjeks og sild til helgen. Og så få sjokoladetrekt noen hundre konfektbiter, samt lage pepperkaker kanskje... |
|
|
|
|
|
#635 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Alle gaver er i boks, den ene som måtte sendes er sendt. Julekort kommer med gaver, et par skal sendes. Det bør vel gjøres snart. |
|
|
|
|
|
#636 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jeg mangler bare to gaver. |
|
|
|
|
|
#637 |
|
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Julekort sendt, alle pakker innkjøpt. Mangler bare litt julekaffe så er vi i boks. Har kommet halvveis i pakkejobben. |
|
|
|
|
|
#638 |
|
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Alle pakkene i boks og pakket inn. Jeg planlegger å være rimelig ferdig til fredag for da skal jeg ha bursdagsfest. Bare mathandel igjen til lille julaften som jeg kan gjøre mens gutta er på jobb og bhg. Det store som står på tapeten frem til torsdag er rydding og vasking. Mest rydding. |
|
|
|
|
|
#639 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Mangler et par smågaver, julekortene er det orden på nå, sendes i morgen. Mathandling er mannejobb, jeg skriver liste. Juletre er ordnet, samme med pinnekjøttet. Jo, blir nok jul til slutt. |
|
|
|
|
|
#640 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Julegaver er sendt dit de skal. |
|
|
|
![]() |
|
|