|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#621 |
|
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)
|
|
|
|
|
#622 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Det er godt de har fått fram flere sms'er.
Sist redigert av Hondacrv : 07-05-13 kl 22:36. |
|
|
|
|
#623 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Det er veldig dumt av Larsen å spørre Øygard om noe nå, synes jeg. (Hun har akkurat bedt ham avklare hvor mange overnattinger de har hatt. Politiet har antydet minst 20 hvor telefonene deres har vært på samme sted om natten. Øygard antyder 4.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#624 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg føler meg på et vis stygg når jeg sier dette for jeg liker ikke å være hevngjerrig og å dømme, men denne saken får meg til å føle en vemmelse uten like. |
|
|
|
|
#625 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg tror jeg ville rådet ham til å tilstå, gråte og be hele verden om undsyldning og be om å få bli dømt til behandling, det tror jeg han kan tjene et år eller mer på....heldigvis ekke jeg advokaten hans. :slemogusaklig:
|
|
#626 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Enig, era, men jeg tror ikke han kommer til å innrømme noe som helst, noen gang. Håper egentlig jeg tar feil.
|
|
#627 |
|
Glamorøs
|
Det taler jo virkelig ikke til verken hennes eller Øygards fordel at hun fortalte til politiet i starten at hun ikke trodde han hadde hatt elskerinner, nei. Hvordan skal man da feste lit til forklaringen hennes?
|
|
#628 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Det er det for seint til. Det kunne han gjort før eller etter siste rettsak. Istedetfor anket han. Tror ikke hans advbokat hadde fått han på andre tanker. |
|
|
|
|
#629 |
|
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)God natt min kjære kjæreste <3 Elsker deg <3 Hvor er gutten min nå da? Håper du har det bra. <3 Vil ha deg her nå! Inn og ut! <3 Vil lage sugemerke på deg. <3 Alt min kjære. |
|
|
|
|
#630 |
|
|
|
|
|
|
|
#631 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Hvis Reiduns drøm var å ha Rune Øygard for seg selv, så er hun jo nærmere det nå enn noen gang.
|
|
#632 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Det er jo til å bli målløs av. Og etter hvert ganske lattermild, faktisk. Ikke for det han har gjort, men på den helt vanvittige måten å forsvare seg på. Det er litt fint også. Hadde han vært smart og slu, hadde han innrømmet griseprat og upassende kontakt pr. sms og samtidig nektet for seksuelle overgrep. Da hadde han fremstått langt mer troverdig og saken kunne, om enn urettmessig, blitt dømt i hans favør. Heldigivs er han så dum at han har sett for seg at han skal kunne forklare seg troverdig.
|
|
#634 |
|
Pauset
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Som litt nyforelska og sånt, så må jeg si at de meldingene som sendes her i huset ikke er i nærheten av det jenta og Øygard har sendt hverandre i sin "pappa/datter-relasjon". |
|
|
|
|
#635 |
|
Pauset
|
Forsvaret hans er like bak mål som handlingene. De bare underbygger hverandre.... |
|
|
|
|
#636 |
|
Shake it out!
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Finnes det virkelig noen som klarer å lese disse smsene og tro Øygard når han sier at han ikke visste at jenta var forelsket og at det ikke har vært noe mellom dem??
|
|
#637 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg tror de som fortsatt støtter ham ser bort i fra hans uttalelser om at de hadde et far/datterforhold, og konsentrerer seg om å si at jenta var med på det selv.
|
|
#638 |
|
|
Jeg leste litt i en av diskusjonene på kvinneguiden, der var det noen menn som forsvarte ham med at sms'ene ikke beviser samleie.
|
|
|
#639 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Hva betyr <3? |
|
|
![]() |