|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#601 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)
Ja. Så var det også sant.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#606 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Han burde virkelig endre skyldspørsmålet og bli ferdig med det. Han kan ikke bortforklare disse meldingene.
|
|
#607 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er det ikke sikkert vi får vite, siden han er ferdig med sin forklaring.
|
|
|
#608 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Kudos til jenta for at hun har stått oppreist oppi dette. Kudos til bistandsadvokaten hennes.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#609 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Tja, jeg lurer på om det ikke er mulighet for at straffen skjerpes når han fortsetter å nekte og bortforklare så.... for all del Øygar fortsett å nekte du.
|
|
#610 |
|
Mother of Dragons
|
Visste hun at Øygard og jenta delte soverom?
|
|
#611 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Ja, det har hun hevdet. Hun fortalte at jenta var mørkeredd og at det var derfor.
|
|
#612 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Hun sa så i retten - hun hevdet at hun syntes det var en naturlig ting og hadde ikke reflektert over det.
|
|
|
|
#613 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Vel. En voksen kvinne som lar mannen sin sove med en jentunge?!?
|
|
#614 |
|
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)jeg synes det er helt ekstremt at han krever at hun lar noen andre "ta på henne" slik at ingen skal få mistanke til deres forhold. Jeg vet vi har snakket om det før i denne tråden, men det er virkelig så motbydelig!!! |
|
|
|
|
#615 |
|
|
|
|
|
|
|
#616 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#617 |
|
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg synes heller ike synd på henne, jeg forstår at hun kanskje er kuet og alt det der, men noen ganger er det bare ikke greit å forhold seg passiv. Og nå hadde hun jo hatt hele Norge i ryggen om hun gikk, Øygard må jo være den tryggeste mannen å forlate nå.
|
|
|
#618 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg synes det er rimelig irånisk av Reidun å hevde at hun har full kontroll på antall overnattinger de to har gjort sammen. Den godeste Rune har fint klart å hatt to utenomekteskapelige kjærlighetsforhold (ja, for de er jo ikke elskerinner
|
|
#619 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg synes synd på henne fordi jeg ikke klarer å forestille seg at noen som ikke er hundset og kuet til det ekstreme, kan stille opp og forklare seg/lyve slik hun har gjort.
|
|
|
|
#620 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd):kvalm: Hvordan kan han fortsatt tro at han overbeviser noen med disse søkte bortforklaringene? Hva slags personlighetsforstyrrelse er dette?
![]() |
|
|