|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#583 |
|
maler
|
Sv: Isbjørn vs P.o.PJeg tør vedde på at ingen var så våte som min som hadde regntøy på. For å si det sånn - regntøyet hang vrengt i tørkeskapet og det var fremdeles klissvått på innsiden da jeg henta han kl 16. De hadde vært ute på formiddagen. Det regntøyet konsfiskeres fra idag.
|
|
|
#584 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Isbjørn vs P.o.PJoda Katta, det høres ut som storebror i Isbjörndressen sin i går. Til og med undertrøya og trusa kom hjem i plastpose. Dressen var våt på innsiden fra ermene og hele veien ned. |
|
|
|
|
|
#585 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Isbjørn vs P.o.PJeg må bare få skrytt av POP jeg da. Det er fjerde sesongen Bøllen har POP-dress, andre sesongen til Bråkebøtta - og de dressene holder virkelig mål. Ungene mine er særs sjelden våte/fuktige, og er det det, har de brukt regntøy.
|
|
|
#586 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Isbjørn vs P.o.P
Veldig enig! P.OP er bra!
|
|
|
#587 |
|
.
Sv: Isbjørn vs P.o.PVi har også vært veldig fornøyd med PoP vinter-/vårdressen til storebror i fjor, så jeg har kjøpt vinterdress på salg til lillesøster fra PoP til kommende vinter. Men jeg er altså veldig åpen for at Isbjörndressen vår har en aldri så liten produksjonsfeil. |
|
|
|
|
|
#588 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
Sv: Isbjørn vs P.o.PMå bare underbygge det andre sier, Isbjørn er jo fantastisk. Til og med bhagen er overrasket. Dressen bliir litt våt på utsiden, men aldri vært våt gjennom. De andre barna er kliss klass, selv med regnbukser på utsiden av dressen. Sitat fra en av de voksne.
|
|
|
#589 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Ja bra. Jeg sikler på den petroleumsblå..
|
|
|
#590 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#591 |
|
.
Sv: Isbjørn vs P.o.PJeg var innom XXL i går for å reklamere på dressen vår, og de trodde jo at det var en opplagt reklamasjon som de skulle ordne enkeltpenkelt. Men nå fikk jeg beskjed om at Isbjörn vil ha dressen sendt inn til seg, for de har aldri hørt om at plaggene deres trekker (så mye) vann. Vi får se da, hva de kommer fram til. |
|
|
|
|
|
#592 |
|
Drømmer
|
Så de mener du finner det opp da eller? |
|
|
|
|
|
#593 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Det tror de sikkert ikke, men det finnes vel folk der ute i verden som feilbehandler plaggene, og da forringes jo kvaliteten. Skjønner godt at produsenten vil sjekke selv, og det har de vel all rett til.
|
|
|
#594 |
|
Drømmer
|
Jeg vet hvordan de skal behandles, så ingenting feil fra min side å skyllemiddel er selvsagt ikke brukt nei. Sist redigert av Chablis : 22-03-11 kl 19:26. |
|
|
|
|
|
#596 |
|
MORMOR
Ja da har vi erfart i dag vi og. Kliss våt i både Isbjørn og HH settet med 15000 i vannsøyle.
|
|
|
|
#597 |
|
.
Joda, det er helt greit at produsenten vil sjekke, men XXL mente selv at det åpenbart må være en feil når dressen oppfører seg sånn. Da synes jeg de kan stole på forhandlerne sine vurderinger. Jeg har selvsagt ikke brukt skyllemiddel, dressen er ikke engang vasket. Det er ikke sømmene som trekker vann, den er våt overalt. Jeg har gode erfaringer med Reima og Pop, og lillesøsters arvede Reima er i bruk på 4. året. Den trenger kun litt reimpregnering i stumpen i ny og ne, ellers er den vanntett og fin. |
|
|
|
|
|
#598 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Håper de ordner opp! |
|
|
|
|
|
#599 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
Mente ikke å hovere fordi vår fungerer. Poenget var vel egentlig å si at det ut fra min erfaring hørtes rart ut at han skulle bli så våt (ser at jeg ikke var så veldig velformulert). Tror jeg ville forsøkt å klage på den. Skal jo ikke være så dårlig kvalitet at den tar inn vann.
|
|
|
#600 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men det er ikke det at det har kommet inn vann fra ermene og nederst ved buksebena ? Om de sitter/ligger i vanndammer, så renner vannet inn, og da blir det selvsagt klissvått inni. Samme om de har stått under takrenna og mye vann har rent inn ved nakken. Altså, jeg betviler absolutt ikke at det kan være en produksjonsfeil med dressen, det forekommer jo med de fleste merker, men synes det er rart at hele dressen er klissvåt inni. Og når man hører om flere her, med unger i skallklær eller regntøy, som også opplever klissvåte unger, så kan det jo tenkes at vannet kommer inn naturlige veier som ben, erm og nakke |
|
|
|
![]() |
|
|