Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Isbjørn vs P.o.P

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-11, 20:34   #10
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Det tror de sikkert ikke, men det finnes vel folk der ute i verden som feilbehandler plaggene, og da forringes jo kvaliteten. Skjønner godt at produsenten vil sjekke selv, og det har de vel all rett til.

Jeg skjønner at det er kjipt å ha kjøpt klær som trekker vann når de ikke skal det, men man kan vel ikke legge alt på produsentens skuldre. Sjekk sømmene nøye og kjør evt en reimpregnering. Slikt middel finnes på alle sportsbutikker.

Er det brukt skyllemiddel på buksa?

Joda, det er helt greit at produsenten vil sjekke, men XXL mente selv at det åpenbart må være en feil når dressen oppfører seg sånn. Da synes jeg de kan stole på forhandlerne sine vurderinger. Jeg har selvsagt ikke brukt skyllemiddel, dressen er ikke engang vasket. Det er ikke sømmene som trekker vann, den er våt overalt. Jeg har gode erfaringer med Reima og Pop, og lillesøsters arvede Reima er i bruk på 4. året. Den trenger kun litt reimpregnering i stumpen i ny og ne, ellers er den vanntett og fin.
De må gjerne sjekke dressen, men om de kommer fram til at det skal være slik eller at jeg har gjort noe feil med dressen kommer jeg ikke til å kjøpe Isbjörn igjen. Da er det ikke verdt det for min del, siden jeg har bedre erfaringer med andre merker.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:50.