Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvem ville du helst ha vært på livekonsert med?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-06, 21:38   #1
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Metallica, C.C Cowboys, The Cranberries, Jokke ( )....og sikkert mange flere!

C.C Cowboys skal jeg "treffe" til helga da. For andre gang dette året. For tredje gang i november. Gleder meg!

Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:45   #2
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Jokke ( )

jeg husker veldig godt den første Jokke-konserten jeg var på. Rockefeller natt til 1. mai 1990. Jeg hadde bare hørt noen få låter og ante på ingen måte hva jeg gikk til. Tror det må ha vært en av de mest skremmende opplevelsene mine til da. Alle de neddopa og ravende fulle publikummerne som forsøkte å stagedive i resten av publikum som var i omtrent samme forfatning. Jeg lusket ut av lokalet FØR avslutningsnummeret.

Var på flere konserter etter det, men da visste jeg hva som skulle komme.

Gammel 26-09-06, 21:57   #3
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

jeg husker veldig godt den første Jokke-konserten jeg var på. Rockefeller natt til 1. mai 1990. Jeg hadde bare hørt noen få låter og ante på ingen måte hva jeg gikk til. Tror det må ha vært en av de mest skremmende opplevelsene mine til da. Alle de neddopa og ravende fulle publikummerne som forsøkte å stagedive i resten av publikum som var i omtrent samme forfatning. Jeg lusket ut av lokalet FØR avslutningsnummeret.

Var på flere konserter etter det, men da visste jeg hva som skulle komme.

Beskrivelsen forundrer meg ikke så veldig. Jeg har aldri vært på Jokkekonsert, og det synes jeg er synd. Jeg hørte mye på Jokke i ungdomstiden. Jeg har litt hjerte for ham, det kan kanskje ha noe med at jeg jobber mye med folk som har rusproblemer - og ser at det er mer følelser og dybde i tekstene hans enn det jeg tidligere har oppfattet. Nå kom jeg på at jeg har en bok om Jokke liggende, som jeg ikke har lest ferdig. Den må jeg finne fram.

Skal huske å sende Robbiebilletter til Inagh hvis de kommer dalende.

Gammel 26-09-06, 22:45   #4
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal huske å sende Robbiebilletter til Inagh hvis de kommer dalende.

Og mei åsså! :horny:

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 22:13   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har sett og hørt Rolling Stones i Oslo en gang på 90-tallet - ikke imponert.

Desto større opplevelse å høre Dum Dum i Bergen i 1990 og Kent i 2002.

Ellers ville jeg ikke sagt nei takk til Robbie, Vamp, Kurt Nilsen, Madonna, Kaizers og U2.
Blanda drops.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 22:24   #6
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sist redigert av Røverdatter : 17-04-09 kl 09:13.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 22:27   #7
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ellers elsker jeg konsertene til min manns band, det er noe med menn menn gitar (selv min mann ).

Jaaa... Menn (med langt hår) og gitar. Min mann var sånn da vi traff hverandre. Jeg også forresten.

Gammel 26-09-06, 22:42   #8
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kunne ønske jeg fikk oppleve Manu Chao på en ikke altfor stor konsertplass en gang... :drømmer:

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 22:51   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hadde ikke vært ueffent å se Metallica live heller. Eller Robbie. Men først og fremst ønsker jeg meg også en tidsmaskin.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 22:51   #10
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Godt.

Dere Robbiekåte folka. Hva er det dere tenner på? Er det morsinstinktet som trer i kraft? De fengende rytme- og hoftebevegelsene? Kroppen hans?

Gammel 26-09-06, 22:56   #11
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt.

Dere Robbiekåte folka. Hva er det dere tenner på? Er det morsinstinktet som trer i kraft? De fengende rytme- og hoftebevegelsene? Kroppen hans?

Vet ikke! Ikke er han pen, han har stygge tatoveringer, kroppen er sikkert bare søppel etter alt dopet og pillene og rehaben (sikkert impotent også ). Men samtidig er han bare *stønn* DEILIG!

Og jeg liker egentlig bare streite blonde skandinaviske menn jeg...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 14:02   #12
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem ville du helst ha vært på livekonsert med?

Godt.

Det lurer jeg også på.

At Robbie på noen måte kan være deilig ligger langt utenfor min forstand.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:24   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Min også.

Guttene mine har vært på konserter i Tyskland med både Metallica og Rammstein, muligens AC/DC også. Det er ikke min type musikk, og jeg er usikker på hva jeg ville valgt som min drømme-livekonsert. Kanskje R.E.M.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 22:26   #14
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

...og langt inne på presten sitt, som min mor ville ha sagt. Men det kan kanskje ikke du si når jeg tenker meg om …

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 23:00   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett både Robbie, Dylan, Pink Floyd u/RW, Roger Waters og Lou Reed. Og mange flere, en fordel skal man jo ha av musikkgale samboere

Men jeg er superkjempemisunnelig på Skilpaddas nær-Tom-opplevelse (London, var det ikke?). Jeg lå med veer omtrent akkurat da, men det var jaggu meg det eneste som holdt meg hjemme. Tom, kom til Norge, 'a! Pliiiiis??
:ber:

Av mer hypotetiske varianter kan jeg godt slenge meg på Doors, og Jokke, da Fikk ikke opp øynene for ham før det var for sent. Tourettes & Valentinerne blir jo ikke helt det samme.

Kan forøvrig ikke si meg enig i at We will rock you er nesten som å være på Queen-konsert! Makan til vrøvlehistorie Men det var jo moro!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 23:03   #16
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Men jeg er superkjempemisunnelig på Skilpaddas nær-Tom-opplevelse (London, var det ikke?). Jeg lå med veer omtrent akkurat da, men det var jaggu meg det eneste som holdt meg hjemme.

Amsterdam. I et nydelig teater med 1500 sitteplasser, hvis jeg husker riktig. :gni_det_inn: Jeg tror den første replikken til mannen min etter at vi kom ut igjen, var "neste gang skal vi kjøpe billetter til alle konsertene!". Jeg regner med du blir med da?

Gammel 26-09-06, 23:05   #17
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg har vært så heldig at jeg har fått oppleve Hedningarna live to ganger, så de er tatt av lista.

Det har jeg også! Utrolig morsomme konserter!

Jeg vil aller helst se Depeche Mode. Det er skammelig at jeg ikke har surret meg til Oslo siden de faktisk har vært her flere ganger de siste årene

Ellers har jeg hatt mange gode konsertopplevelser, sjøl om ikke alle har vært så store.
I tilfelle noen ikke har fått det med seg: Jeg hadde øyekontakt med David Bowie da jeg satt på første rad i Spektrum høsten 2003!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 23:18   #18
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utstrålinga kan man ikke ta fra Robbie Williams. Ikke stemmen heller.
Han er en skikkelig entertainer, og han gjør en av mine favoritter, Mr. Bo Jangles, veldig bra.

Ikke dermed sagt at jeg hadde klappa på lakenet.

Gammel 26-09-06, 23:32   #19
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Høyt på listen min står Tori Amos, Sarah Mclachan, Pink Floyd, Annie Lenox, Unni Wilhelmsen, Portishead og Dire Straits.

De artigste konsertene jeg har vert på er: Vamp, Counting Crows, Dandy Warhols, Kaizers og nå sist Phoenix.

Gammel 27-09-06, 06:45   #20
Siggi
håpløs

Siggi sin avatar

Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

det er mange det...
Kaizers - vært på to allerede, skal på en i nov.
pink floyd
bob dylan
celine dion
tina turner
bjørn eidsvåg

det er de jeg kom på

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:12.