Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvem ville du helst ha vært på livekonsert med?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-06, 19:45   #1
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeff Buckley hadde vært det ultimate.

Ellers er Ani DiFranco og Tom McRae fantastiske live-artister i tillegg til Skin i det tidligere Skunk Anansie.

Gammel 26-09-06, 19:49   #2
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett U2 og Pink Floyd live, men foretrekker i grunnen å se band som spiller på mindre konsertscener. Mine største konsertopplevelser tror jeg må være deLillos i mattebygget på Blindern i 1992 eller Kaizers i kanalparken i Moss i 2003. Mange jeg gjerne skulle ha sett live ... :drømme:

Gammel 05-12-06, 20:47   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem ville du helst ha vært på livekonsert med?

Har vært på Pink Floyd 1 gan, men vil gjerne oppleve de flere ganger.
En jeg gjerne vil oppleve Live er Carlos Santana

Gammel 05-12-06, 20:47   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem ville du helst ha vært på livekonsert med?

Glemte helt at U2 står ganske så langt opp på lista de og ....

Gammel 26-09-06, 21:02   #5
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeff Buckley hadde vært det ultimate.

Ja, det hadde vært noe! Eller Queen. (er jeg litt nekrofil?)

Men U2, hvis jeg skal være realistisk.

Gammel 26-09-06, 21:15   #6
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Eller Queen.

De har det nest beste i London. Musicalen We Will Rock You var aldeles fantastisk. Bandet var helt utrolig bra, og det var nesten som å være på konsert med Queen.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.