Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kjøpe FitFlop?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-10, 19:42   #41
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kjøpe FitFlop?

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Jeg kan også gå langt og lengre enn langt i vanlige flipflopper, men fitflops måtte gåes inn med smerte. Ellers er jeg fornøyd da, de er gode å gå i og søte å se på.

sant? Det er ikke mulig å gå dem inn uten å få vondt....! Foresten; jeg snakker om vanlige flippflopper..........

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 20:31   #42
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har gått på jobben med fitfloppene mine i hele dag, uten antydning til vondt.

Da vi skulle ut å handle etterpå, tvang mannen min meg til å ta på meg vanlige sko.

Jeg siterer: De derre der er styggere enn crocs, og det sier ikke rent lite.

Gammel 06-07-10, 21:21   #43
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Jeg har gått på jobben med fitfloppene mine i hele dag, uten antydning til vondt.

Da vi skulle ut å handle etterpå, tvang mannen min meg til å ta på meg vanlige sko.

Jeg siterer: De derre der er styggere enn crocs, og det sier ikke rent lite.

Altså hvis du har de med tøybånd, så er jeg skammelig enig med mannen din. De er ikke pene. Men Pietra derimot de er både nette og gode. De med bånd ser ut som arvtageren etter adidas slippersene. Brutalt ærlig .

Gammel 06-07-10, 21:25   #44
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Får jeg foreslå denne nettsiden istedet: www.whynotshop.no? På den du linka til fant jeg ikke noe særlig fornuftig ang sko.

Joda, mye fornuftig på whynot.no. Det er bare å trykke på webshop på menyen. Linket til her, for her finner man i tillegg oversikt over forhandlere om noen vil heller direkte i butikken .

Gammel 06-07-10, 21:26   #45
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Ser at jeg har skrevet .com istedet for .no

Gammel 07-07-10, 22:14   #46
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da fikk jeg kjøpt noen rimelige på Norwegian Outlet, og jeg synes ikke de er spesielt stygge. De ser ut som andre flipflop-er. Men jeg skal kjøpe de andre hvis jeg dumper innom dem, da.

Ellers har jeg drøssevis av sko jeg bruker fordi de er fine.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 23:16   #47
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 22:27   #48
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Disse har jeg. En gravid kropp bodde i dem i fjor sommer. De er kjempe. Passer en rockeHønni og

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:06.