Sv: Hvor kjøpe FitFlop?
Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.
Ok. Jeg er selvutnevnt FitFlop ekspert.
De har dem rundt forbi på skobutikker. Men man kan også kjøpe direkte fra agentur på www.whynot.com. De sender raskt .
FitFlop elektra. Bred i sålen og passer best for dem som har normalt til brede føtter. Litt store i str.
Den nye FitFlopen med stener er normal i str. Men smalere i sålen enn Elektra. Så denne er mye nettere enn FitFlopene ellers. Passer genialt til dem med smalere føtter. De med bredere føtter bør prøve dem først for de kan bli for smale for dem.
FitFlop Mukluk (vintermodellen som ligner uggs) er små i str, og der må man vanligvis gå opp en str.
De med høy vrist kan normalt ikke ha FitFlop, de blir for trange over. De kan kanskje ha Elektra, men de med bånd eller den nye modellen med steiner blir normalt for trange akkurat der.
Elektra er også litt mykere og flatere i sålen enn den nye med steiner. Personlig foretrekker jeg modellen som kom i år med stener. Mener den heter Pietra. De med bånd, slik som stine-mor viste liker jeg ikke. Synes de er verst komfortmessig pga båndet over foten. Elektra og Pietra er vidunderlige .
Får jeg foreslå denne nettsiden istedet: www.whynotshop.no? På den du linka til fant jeg ikke noe særlig fornuftig ang sko.