|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Nettverden kontra den virkelige verden (VL VS RL)Jeg er nok ganske lik i begge kontekster. Da tenker jeg RL som meg ute i det offentlige, i nye situasjoner med fremmede som tilskuere. Når jeg er med mennesker jeg kjenner er jeg mer utadvendt. Siden nettlivet er såpass offentlig blir jeg veldig var på hva jeg sier og ikke så veldig spontan. Kan kanskje si at jeg er litt sjenert på nett og fungerer på mange vis bedre i RL.
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nettverden kontra den virkelige verden (VL VS RL)Jeg er meg selv på alle foraer, men jeg tror egentlig jeg er litt skarpere rl.
![]() |
#43 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Nettverden kontra den virkelige verden (VL VS RL)Hvordan opplever du ulike nettfora? Jeg har vært på nett siden irc og den tiden der, som mange andre her (1995). Hvordan jeg opplever nettfora har absolutt endret seg og modnet med meg selv.
![]() |
#44 |
flisespikker
|
![]() Sv: Nettverden kontra den virkelige verden (VL VS RL)
Det er det verste! Skal hun få kred for det, altså?
![]() |
#45 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Dere kan dele den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
flisespikker
|
Nope. Hun er ikke aktiv poster, så hun er ikke i medlemsområdet i det hele tatt. (Men det er jo selvsagt mye lettere å huske å holde en fasade når man er konsekvent, såklart.
![]() |
#47 |
Helt konge
|
![]() Sv: Nettverden kontra den virkelige verden (VL VS RL)Jeg er meg, både her og der. Jeg tror da i alle fall det. Når jeg tenker meg om har jeg aldri sjekket ut med andre om jeg oppleves likt på nett som ansikt til ansikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Nettverden kontra den virkelige verden (VL VS RL)Jeg er meg på nett, jeg husker ikke hva jeg skrev forrige uke, derfor er jeg alltid ærlig, selv om jeg ikke forteller "alt". |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Nettverden kontra den virkelige verden (VL VS RL)Jeg er nok meg selv, men jeg tror kanskje at de som kjenner meg irl nok ville syns at jeg er mer beskjeden og ikke fullt så ironisk som jeg kan være irl på de forumene jeg er på. Det er vel et litt mindre forum jeg nok er veldig til å kjenne igjen. Jeg utgir meg dog ikke for noen andre enn den jeg er. Det er vel heller det at jeg er bedre muntlig enn skriftlig.
![]() |
#50 |
Passiv
|
![]() Sv: Nettverden kontra den virkelige verden (VL VS RL)Jeg er lik meg selv RL og på nett. Ærlig og slett ikke anonym. Jeg er ikke den mest aktive i diskusjonsforum, fordi jeg ikke liker å levere så mye av meg selv. Jeg ser ikke det store pointet med å diskutere opp og ned på ting verken på nett eller RL. Jeg er vel her av ren nysgjerrighet. |
![]() |
![]() |
#51 |
Leser
|
![]() Sv: Nettverden kontra den virkelige verden (VL VS RL)Jeg er meg selv, men jeg er absolutt ikke sikker på at jeg sender ut de samme signalene i VR som i RL. Faktisk er jeg ganske sikker på at jeg ikke gjør det. Men dette gjelder vel de aller fleste.
![]() |
#52 |
Passiv
|
![]() Sv: Nettverden kontra den virkelige verden (VL VS RL)Jeg tror kanskje jeg fremstår som penere på nett enn i virkeligheten egentlig. |
![]() |
![]() |
|
|