|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Vårens joggesko
Åja, sånn ja. De jeg viste er ganske greit oppbygget inni, bortsett fra kanskje Vans-ene. De brune og oransje Adidasene er litt flate, men de andre syns jeg virker som gode sko i skinn. Jeg er vant til både Adidas og Hummel selv, og hele skinnsko er selvsagt for varmt for de aller varmeste sommerdagene, men da bruker vi noe annet.
|
|
|
#2 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Vårens joggeskoTimberland er ikke så dyre. Mener jeg betalte 399 for de i fjor. Det syns jeg var en fin pris for goretex sko.
|
|
|
#3 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
signerer nok her altså |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ekstremt trøtt
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Vårens joggeskoJeg tror Vikingsko til 6-800 kr er ganske kvalitet og
|
|
|
#7 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårens joggeskoJeg kjøpte Superfit goretex sko som overgangssko til 5 åringen vår i fjor. Kjøpte i tillegg et par litt "lettere" joggesko fra Puma til bruk når det ble litt varmere og tørt på bakken. Jada....Pumaen ble nesten ikke brukt fordi snuppa bare ville bruke Superfit skoene. Hun elsket dem virkelig |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
De titta jeg på ja, inne på Brandos sine sider
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Jeg er jo selvsagt ikke sikker før jeg har sett dem live, men jeg tror de er ok. Jeg foretrekker at de er myke, fremfor veldig tykke og harde. Hvis du tenker på kulde pleier vi å ha ullsokker og evt. ullsåle i starten, vi bruker ikke overgangsko.
|
|
|
#15 |
|
Ute på tur
|
Jeg hadde disse i fjor høst til Junior og det var helt supre sko! Mye kjekkere med slike sko på tur i skogen, enn med støvler!
|
|
|
#17 |
|
Erfaren nok
|
Jeg skal se hvordan disse er i virkeligheten før jeg bestemmer meg. Hadde goretex joggesko (lave) til Peder i fjor, og det fungerte veldig bra på litt sånn halvvåte dager. Han har støvler og ja.
|
|
|
#18 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vårens joggeskoVi har kjøpt fra Timberland til knerten. Har hatt det merket tidligere og har vært fornøyd.
|
|
|
#20 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårens joggeskoJeg har kjøpt noen viking goretex på salg nå. De er ganske høye, men joggesko like vel. Blir overgangsko og dritt vær på sommeren sko. |
|
|
|
![]() |
|
|