|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Vårens joggeskoTimberland er ikke så dyre. Mener jeg betalte 399 for de i fjor. Det syns jeg var en fin pris for goretex sko.
|
|
|
#43 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårens joggeskoJeg kjøpte Superfit goretex sko som overgangssko til 5 åringen vår i fjor. Kjøpte i tillegg et par litt "lettere" joggesko fra Puma til bruk når det ble litt varmere og tørt på bakken. Jada....Pumaen ble nesten ikke brukt fordi snuppa bare ville bruke Superfit skoene. Hun elsket dem virkelig |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Vårens joggesko
Jeg skal se hvordan disse er i virkeligheten før jeg bestemmer meg. Hadde goretex joggesko (lave) til Peder i fjor, og det fungerte veldig bra på litt sånn halvvåte dager. Han har støvler og ja.
|
|
|
#51 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vårens joggeskoVi har kjøpt fra Timberland til knerten. Har hatt det merket tidligere og har vært fornøyd.
|
|
|
#52 |
|
Erfaren nok
|
De titta jeg på ja, inne på Brandos sine sider
|
|
|
#53 |
|
Glamorøs
|
Jeg er jo selvsagt ikke sikker før jeg har sett dem live, men jeg tror de er ok. Jeg foretrekker at de er myke, fremfor veldig tykke og harde. Hvis du tenker på kulde pleier vi å ha ullsokker og evt. ullsåle i starten, vi bruker ikke overgangsko.
|
|
|
#54 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårens joggeskoMenneh... Kjøper dere slike basket og skatesko til lekebruk til barna? Sånn til barnehage bruk og sånn mener jeg?
|
|
|
#55 |
|
Glamorøs
|
Sv: Vårens joggeskoJa, jeg syns de vi har valgt ut passer bra til barnehagebruk. Siden de er bestilt på nett så kan jeg selvsagt ikke vite helt sikkert, men jeg pleier å være nøye med at Glitterbarnets sko skal være gode sko. Og med gode sko mener jeg med god støtte bak, god plass til tær og med myk såle. Mange skatesko oppfyller alle kravene du nevner, men du vet kanskje ikke så godt hva som egentlig er skatesko? Veldig mange som ikke er så godt kjent med dem tror at "skatesko" fra Din Sko er det samme som skatesko fra et kjent merke. Selvfølgelig blir det noe annet når barna har en eller annen tilstand som krever spesialsåler og ortopedisk hjelp.
Sist redigert av Tallulah : 16-03-10 kl 12:14. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Hertuginne
|
Sv: Vårens joggeskoJeg kommer nok til å gå for Superfitsko til lillesøster i år også. I fjor hadde hun noen rød/rosa og de ble brukt veldig mye og holdt seg bra. Storebror har overgangsko vi kjøpte i høst, som jeg håper passer fortsatt, og etter det får vi gå på skojakt, tenker jeg.
|
|
|
#57 |
|
Viser tenner
|
Sv: Vårens joggeskoJeg tror fjorårets Viking gore tex holder på starten av sesongen til lillesøster. Jeg har i tillegg bestilt et par kule, hvite Hummel-sko til henne, mellomsøster passer DC-skoene fra i fjor, og har i tillegg et par Nike gore tex joggesko. Storebror på 13 må nok ha nye sko. Jeg regner med at han vil ha et par hvite Adidas samt et par Converse eller Vans. Han fikk nye gore tex sko i fjor høst, så jeg krysser fingre for at de passer nå i vår også. De eldste bruker bare gore tex joggeskoene til tur- og hyttebruk. Ellers går det i skatesko ol.
|
|
|
#58 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Vårens joggeskoJentene fikk to par i fjor - Geox jålesko med glitter og blink og stæsj, og Viking GoreTex lik dem det er bilder oppover. Sistnevnte var absolutt skoene de brukte mest og selv tok på når de kledde på seg uten instrukser. Det at de er vanntette er et superpluss - og de holdt jaggu meg hele sesongen. For begge to. (4 og 8 år gamle). Så de har fått Viking i år også.
|
|
|
|
#59 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårens joggeskoBegge mine ( 04 og 07 ) hadde superfit goretex i fjor, de var vi utrolig fornøyd med. Snuppa vokse litt fort og hadde viking goretex også. Er veldig fornøyd med begge! |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Vårens joggesko10 åringen har forsatt sine knalltøffe Timberland i gore-tex som vi kjøpte i høst. Han har tatt og lov en liten roligere vokseperiode nå, og det satt som støpt fortsatt !
|
![]() |
|
|