|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ikke fra NM
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
![]() ![]() ![]() |
![]() De 3 låtene som har betydd mest for deg?Jeg trenger litt tips til ny musikk aa hoere paa. Eller gammel for den saks skjyld, kanskje det er nytt for meg, eller jeg faar frisket opp i hukommelsen.
![]() |
#2 |
Viser tenner
|
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Åhhh, flott spørsmål!
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Six Feet Under må vi få med oss, ja!
Sist redigert av Bluen : 20-01-07 kl 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Viser tenner
|
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?
Åhhh, godbiter her også!!!
![]() |
#6 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Brothers in Arms- Dire Straights. eller noe. Må tenke over resten.
![]() |
#7 |
Viser tenner
|
Jammen da er vi ikke så langt fra hverandre i alder (72-modell), men jeg hadde en eldre kjæreste som introduserte meg for endel musikk som jeg er trofast mot den dag i dag (mange år og kjærester etter) ...
![]() |
#8 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Nei, det er umulig! Men jeg kan ta med Beatles: In my Life, Leonard Cohen: Famous Blue Raincoat og Tori Amos: Silent all these Years.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Elsker Dj Tiesto med denne her: (Kilde: youtube.com) Glad i mange forskjellige sanger og musikksjangere. Men Silence blir jeg nok aldri lei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Du och jag, Shakira! Jeg simpelthen ELSKER alt av og med DJ Tiësto og har opplevd han live i Rotterdam (Kilde: youtube.com) Jeg er altspisende (med noen jazz-unntak) av musikk og klarer rett og slett ikke plukke ut 3 låter som har betydd MEST. Det er sikkert 300 som har betydd veldig mye.... ![]() "Pride(in the name of love)" U2, "Alive and Kicking" Simple Minds, "Empty rooms" Gary Moore, "In my daughters eyes" Martina McBride, "Pour some sugar on me" Def Leppard, "Union of the snake" Duran Duran, "Hunting high and low" Aha, "Sommartider" Gyllene Tider, "Must have been love" Roxette og nå er vi snart nede på Sandra og Modern Talking-stadiet, så da stopper jeg ![]()
![]() |
#11 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Og Prince med Purple Rain, TPau(?)China in your hand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?All out of love - Air Supply |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Da jeg var (veldig) ung likte jeg Elvis, siden min far pleide å spille musikken hans. Jeg likte også Abba. Så var det en periode med 60-tallslåter som var populære igjen, og tysk musikk. Da jeg traff min første kjæreste var Alphaville populære, jeg likte flere av sangene deres godt. " Self Control" med Laura Brannigan var også en favoritt, og " You win again" med Bee Gees. Og en 80-tallslåt som het " You spin me around" eller noe slikt. Jeg likte også Bronski Beat, Erasure og Yazoo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ekvilist
|
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Sånn historisk sett er det vel disse låtene som har betydd mest, selv om jeg ikke har hørt særlig på dem de siste årene:
![]() |
#18 |
intro
|
Guns'n Roses, ja... Mine favoritter er sviskene "Don't Cry" og "November Rain".
![]() |
![]() |
#19 |
*Happy*
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Michael learns to rock: The actor. Den har jeg mange gode minner fra.
![]() |
#20 |
Hvor: Akershus
"November" er intet mindre enn FANTASTISK!!!!
![]() |
|
|