|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nettroll
Ja, hun hadde vel det.
Jeg var heller ikke der, men registrert bråket i ettertid. Litt fascinerende. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ctrl+z
|
Jeg synes også det er unødvendig kranglefantete som første reaksjon. Når man er sikker i sin sak er det selvsagt bare å oute.
|
|
|
#6 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: NettrollTink: Man oppnår vel muligens bittelitt mer enn å starte en sånn tråd som dette. Det er jo ikke til å komme bort fra at en tråd som denne bidrar til spekulasjoner.
|
|
|
#7 |
|
har tatt seg sammen
|
Ja, det har du helt rett i. Nå har jeg ventet litt med å poste akkurat denne pønsketråden. Mistanken oppstod, men har roet seg litt igjen. Ville ikke poste når jeg hadde en konkret mistanke. For jada, det kommer selvsagt av at jeg har gjort meg noen tanker. Eller "æ tænke nå mitt, æ" som de sier på bussen i Trondheim.
|
|
|
#8 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: NettrollDet er trist at noen lager en slags underholdning for seg selv av skjebner som i hvertfall delvis er sanne for noen. Jeg klarer ikke helt å sette ord på det, men jeg føler det er å redusere de som virkelig opplever ting som er fæle. Det er uverdig. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: NettrollDet at man blir såpass lurt at man begynner å synes synd på personen, kanskje deler fra sine egne erfaringer for å hjelpe/støtte osv, ja det gir grunn til å bli såret. Det har gjort at jeg utleverer kun ting jeg ikke er redd for å utlevere.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: NettrollLitt sånn på siden men; Jeg syntes selv det skjedde litt vel mye i mitt siste svangerskap, og tenkte at det sikkert var noen som trodde jeg var et troll. Først trodde de det var trillinger, så stor nakkefold, så deformert hånd, så dårlig tilvekst osv. Det hørtes litt utrolig ut når jeg skrev det, liksom.
|
|
|
|
#11 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Hun-hvis-navn-ikke-kan-nevnes? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Hva tenker du på nå? Slik du skriver her, så høres det ut som om du mener at noen har blitt utestengt på grunnlag av rykter/spekulasjoner. Det har aldri skjedd. (Jeg ønsker å si dette eksplisitt så folk skal vite at det ikke er slik vi driver forumet.)
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Var det hun som hadde den babyen med akkurat samme diagnoser og problematikk som barnet til en annen på forumet?
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Ok. Det var ikke henne jeg mente.
|
|
|
#17 |
|
Shake it out!
|
Sv: NettrollJeg er fullstendig
|
|
|
#18 |
|
En Som Trener
|
Jeg beklager at jeg ordla meg feil og skal rette opp innlegget. Hun ble vel ikke utestengt, men ba selv om å få slettet brukeren etter grove spekulasjoner og anklagelser og ble stående som sperret/banned.
|
|
|
#20 |
|
En Som Trener
|
Jo jeg skjønner spørsmålet og behovet for å lufte det, men en tidligere tråd som startet på samme måten endte med outing av mistanker.
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08 Sist redigert av Mirasol : 16-12-09 kl 19:40. |
|
|
|
![]() |
|
|