Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er dere impulsshoppere?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-09, 23:00   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er dere impulsshoppere?

Jeg kunne nok vært det om jeg hadde råd til det, men jeg tror uansett det hadde begrenset seg litt, da jeg har en innebygget "alarm" mot å kjøpe noe som jeg synes er altfor dyrt. Derfor blir jeg litt sånn "whaat?" når jeg feks. leser i salgstråder "betalte 3500,- kroner for denne genseren, og den er bare brukt én gang da fargen ikke var helt meg/var litt for stor". Jeg tror jeg blir en blanding av misunnelig og sjokkert over at folk kan bruke så (etter min mening da, jeg er sikkert kjip) sinnssyke summer på et klesplagg de ikke engang har prøvd skikkelig på. Mest misunnelig, egentlig.

Så, bruker dere masse, masse penger på impulskjøp eller er dere litt mer sparsommelige?

Sist redigert av Dixie Diner : 13-12-09 kl 00:32.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:49.