|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Apropos jordbærskyllingDet er de dyktigste og mest dedikerte butikkene som får tak i den beste frukta og grønnsakene. Så gjelder det å handle hos dem. Og de beste bæra går først. Kjedene har mye rart, og det er fritt fram for folk å klå. Unngå det og handle hos seriøse forhandlere. Vi lever da ikke i Cuba, Venezuela eller Nord-Korea
![]() |
#42 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Apropos jordbærskylling
Det er dessverre ikke min erfaring. To ganger i det siste har jeg kjøpt jordbær som har sett fine ut. Den ene gangen måtte jeg kaste to tredjedeler av bærene, den andre gangen "bare" en tredjedel. Det blir dyre bær.
![]() |
#43 |
Tankefull
|
Jepp, på butikken jeg jobbet har de nå begynnt med kilopris pga dette.
![]() |
#44 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() |
#45 |
Textrovert
|
![]() Sv: Apropos jordbærskyllingJeg har heller ingen problemer med at mat blir pellet på. Jeg er ikke naiv, og har ingen tro på at maten min er gullende ren fra butikkens side.
![]() |
#47 |
Ringskrømt
|
Så fordi bærene plukkes, pakkes osv. av flere sett hender, er det greit at hvem som helst kan nevle i vei? |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jordbær som leveres til Bama er hvertfall plukket med hansker. Selvsagt er ikke frukt fra butikken ren, men smittefaren, eller møkka om du vil, øker jo med antall hender som piller. Jeg synes også selvplukk er fint, synd det er mindre og mindre av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Passiv
|
Jeg ser for meg at de vokser rett i kurven. Vennligst ikke ødelegg vrangforestilling for jeg er utrolig pysete på sånt og elsker jordbær. :engstelig: |
![]() |
![]() |
#50 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() |
#51 |
Passiv
|
Jeg måtte jo selvsagt åpne denne tråden. |
![]() |
![]() |
#53 |
Ringskrømt
|
Vokser? Hva snakker du om? Jordbærene kommer da fra butikken?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Apropos jordbærskyllingBare for å være enda slemmere med jordbærelskerne, visste dere at de ligger på fjerde plass av hvilke frukter og bær som inneholder mest rester etter plantevernmidler og at det er giftrester i 83% av norske jordbær?
![]() |
#55 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Ååå, den var stygg
![]() |
#56 |
Passiv
|
Og der var jeg vaksinert, null mer jordbær på meg. Tror søren meg at jeg må på jordbærslang i Glitters parsell. |
![]() |
![]() |
#57 |
Ringskrømt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
can-jur
|
![]() Sv: Apropos jordbærskyllingPlukket tomater i dag, med hendene.... Og da tenkte jeg på dere.
![]() |
![]() |
|
|