|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvorfor er morskap og farskap sett så ulikt på?Ja, noe sånt. Eller så kan det tenkes at jeg ikke er den onde jævelen en del skal ha det til at jeg er.
![]() |
#43 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvorfor er morskap og farskap sett så ulikt på?
Jada, jeg vet det, hun får ikke utlevert eggene fordi hun mangler livmor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvorfor er morskap og farskap sett så ulikt på?Eller lurer jeg deg nå ...
![]() |
#46 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvorfor er morskap og farskap sett så ulikt på?
Jeg har iq på nesten tresifret så det tror jeg ikke. |
![]() |
![]() |
#47 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Hvorfor er morskap og farskap sett så ulikt på?Du glemte dette herlige sitatet fra Thorvald Sirnes
Eh.... Hva med sæddonasjon da? Da er det bare kvinnen som har en genetisk relasjon til barnet. Men da er det visst greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hvorfor er morskap og farskap sett så ulikt på?Jeg synes også at dette har vært en veldig rar debatt og forstår lite av argumentene. Det eneste argumentet som til en viss grad holder vann er at det er en mer omfattende prosess å ta ut egg enn å donere sæd. Men det gjøres jo regelmessig, så det kan ikke være så farlig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Hvorfor er morskap og farskap sett så ulikt på?Jeg må bare si meg enig med dere, jenter, dette har jeg vanskelig for å forstå |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|