Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva er greia med mannfolk og gadgeter?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-08, 23:49   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Hva er greia med mannfolk og gadgeter?

Atte - hvor fikk de tak i den der? Jeg er litt sånn glad i dingser jeg, den der vil jeg ha maken til!

Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 23:51   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Atte - hvor fikk de tak i den der? Jeg er litt sånn glad i dingser jeg, den der vil jeg ha maken til!

På gubbdagisen.

Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 23:53   #3
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Clas Ohlson, tenker jeg. Tilbud, til og med.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 23:54   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Gubbdagisen - seffers. Typisk at jeg ikke så den der da jeg var innom før i uka da.

Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 23:56   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå venter jeg egentlig litt på at mannen selv skal komme med noen velvalgte ord....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 23:56   #6
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Nå venter jeg egentlig litt på at mannen selv skal komme med noen velvalgte ord....

Om været, selvsagt.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 23:57   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Han kommer nok. Må bare kikke litt på bruksanvisningen først, og teste ut den trykkfølsomme skjermen.

Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 23:58   #8
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Han kommer nok. Må bare kikke litt på bruksanvisningen først, og teste ut den trykkfølsomme skjermen.

Så han leser bruksanvisningen altså??

Gammel 07-12-08, 23:59   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smart.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 23:59   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

"den kan regne ut følt temperatur og duggpunkt også" sies det med begeistret stemme her.

Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 00:00   #11
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

"den kan regne ut følt temperatur og duggpunkt også" sies det med begeistret stemme her.

Det er mannen sin det med GOD sans for viktige og nødvendige gadgeter!

Gammel 08-12-08, 00:00   #12
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Det kan jeg også! Kom og legg deg!" er det på sin plass å svare da.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 23:56   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gubbdagis. Snakker dere om Clas Ohlson? Jeg elsker Clas Ohlson.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 23:57   #14
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Gubbdagis. Snakker dere om Clas Ohlson? Jeg elsker Clas Ohlson.

CO (Mens gubben gidder aldri dra dit)

Gammel 08-12-08, 00:34   #15
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Gubbdagis

That`s a good vending

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 00:40   #16
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Mannen tok med seg TurboTrollet som alibi, og dro av sted i går for å kjøpe utetermometer. Hva tror dere de kom hjem med? Jo, full værstasjon, med vindmåler, trådløs sender, loggfunksjon og en diger skjermsak som skal stå etellerannet synlig sted i huset. Jeg tror muligens at den også måler temperaturen, men sikker kan jeg ikke være.

Gadgeter er visst ikke til å motstå. Nå har han brukt halve søndagen på å montere sammen sakene.

Slik ønsker mannen seg også.
Nesten så han feller en tåre når han ser en slik.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 00:41   #17
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Pappaen min er ein slik ein som stikker ut og kjøper seg ein ny gps, sånn heilt utan vidare.
Når mamma spør han kvifor i alle dager han gjorde det, han har jo ein allerede får ho følgande svar: Jeg trengte en ny duppeditt

Eg er vist desverre litt i den gata der eg og. Duppeditter må ein ha.

Gammel 08-12-08, 01:10   #18
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Torskeutstyr smått!?!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 01:20   #19
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Torskeutstyr smått!?!

Gammel 08-12-08, 08:48   #20
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Torskeutstyr smått!?!

Det var følsomt da.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.