Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor lenge er det greit for en 13-åring å være ute?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-08, 12:36   #41
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor lenge er det greit for en 13-åring å være ute?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jeg synes ikke det er krise om ungene må legge seg litt sent en dag i løpet av uka. MEN, jeg synes det er HELT unødvendig å ha bursdag til så seint på kvelden når det er skolekveld. Det er da ingenting i veien for å ha det tidligere?
(min eldste er 12).

Det er akkurat det jeg mener også.
Det hender jo rett som det er at jenta mi får være oppe til halv elleve, ingen krise i det.
Men det kunne ikke falt meg inn å arrangert en bursdag midt i uka som varer til 22. Det blir unødvendig sent syns jeg.
Folk er forskjellige, det viser jo bare denne tråden.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 12:39   #42
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en 14 åring og jeg syns kl.22 er for sent når det er skoledag etterpå.
Klokka 18-21 måtte vært en bedre tid.

Jeg villle likevel ikke nektet min tenåring å gå...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 12:54   #43
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg syns det var unødvendig sent på en ukedag.

Det måtte da gått an å begynt minst en time før? Når ungene er 13 år, så vil de vel gjerne ordne selskap selv? Mine eldste feiret siste barnebursdag da de var 11-12 år. Etter det arrangerte ungdommen felles sammenkomster som de spleiset på og ikke trengte ha med gave. Vi voksne byttet på å hjelpe til. Det foregikk kun i helger. Ukedagene så måtte de komme inn senest kl 21.00. Det er viktig å være uthvilt til skolen, syns jeg.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:21.