Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Masseprodusert julebrev?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-06, 14:58   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Masseprodusert julebrev?

Skynder seg å presisere:

Men dette var ikke ment som kritikk eller surmagede oppstøt om HI eller andre julebrevere.

Jeg skjønner at det er JEG som er rar.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 14:58   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Skynder seg å presisere:

Men dette var ikke ment som kritikk eller surmagede oppstøt om HI eller andre julebrevere.

Jeg skjønner at det er JEG som er rar.

Da er det greit.

Gammel 16-11-06, 15:00   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Da er det greit.

:flire:

Viktig å ikke erte på seg noen juleentusiaster! De er fa'lige, har jeg skjønt.

- No. 4 -
Gammel 16-11-06, 14:56   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Jeg kjenner at jeg er litt rar. Jeg synes julekort er en anakronisme, og ser generelt liten verdi i å sende info om meg selv om mine til venner og familie som er så fjerne at de ikke vet hva som har skjedd meg i år.

Jeg husker hvordan mamma satt med julekortene fra i fjor og passet på å skrive til de samme, med like stor innlevelse som de gjorde i fjor. Krisen var hvis man fikk av noen man ikke hadde skrevet til. Meningsløst, for min del.

- No. 4 -
Gammel 16-11-06, 16:02   #5
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Masseproduserte julebrev er helt ok. Men jeg er så sær at jeg setter pris på å få noen håndskrevne linjer nederst som bare er til meg.

Gammel 16-11-06, 16:19   #6
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mine foreldre har i alle år bedrevet sendt en bunke julekort med "god jul og godt nyttår" - og mottatt en tilsvarende bunke med "god jul og godt nyttår". Det er de samme menneskene hvert år, og jeg tror det er den eneste kontakten de har i løpet av et år. (det er i allefall det eneste jeg ser....)

Når jeg sitter der på julekvelden og ser på disse kortene, så lurer jeg veldig. Hva driver de med nå, har de fått noen nye barnebarn osv osv osv. Det hadde vært kjekt om de i det minste hadde skrevet en liten ekstra hilsen....

Så er det noen som koster på seg å skrive et lengre brev med litt småplukk om hva som har skjedd det siste året. Det synes jeg er kjempefint! Mye artigere og da har jo denne julehilsenen er verdi! Men mine foreldre synes igrunnen det er forkastelig og bare skryt.....

Det er neimen ikke lett å gjøre alle tilfreds!

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 17:20   #7
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Masseproduserte julebrev er helt ok. Men jeg er så sær at jeg setter pris på å få noen håndskrevne linjer nederst som bare er til meg.

Det er ikke et sært ønske - jeg synes også at det er viktig!

Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 17:38   #8
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Masseprodusert eller særskrevet, det er gøy å få julekort. Setter tom litt pris på kortet fra onkel Ond i USA som har ferdig opptrykt 'Merry X-mas from The Onds' som eneste innhold i det ferdigtrykte kortet. :julesær:

Gammel 16-11-06, 17:48   #9
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Masseprodusert eller særskrevet, det er gøy å få julekort. Setter tom litt pris på kortet fra onkel Ond i USA som har ferdig opptrykt 'Merry X-mas from The Onds' som eneste innhold i det ferdigtrykte kortet. :julesær:

Jeg får julekort fra slektninger i Canada. Det er digert og har en haug av klistremerker og løst glitter som gjør at vi må støvsuge huset om vi ikke er forberedt nok når vi åpner konvolutten. På kortet er det trykket "Merry Christmas", også har de faktisk undertegnet for hånd.

Jeg var i England en jul. Da opparbeidet jeg meg en pen samling med julekort. Folk hadde kjøpt inn bunkevis, også undertegnet de dem bare underveis og ga til mer eller mindre tilfeldige folk de møtte.

Selv legger jeg som regel en del sjel i julekortene, men jeg setter pris på alle slags kort selv. Hyggelig å bli husket på.

Gammel 16-11-06, 17:56   #10
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

J

Selv legger jeg som regel en del sjel i julekortene, men jeg setter pris på alle slags kort selv. Hyggelig å bli husket på.

Jeg også. Ikke hele sjela, men jeg skriver litt til hver enkelt, og de fleste får bilde av ungene.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:17.