|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Masseprodusert julebrev?Skynder seg å presisere:
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Masseprodusert julebrev?
Da er det greit.
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Masseprodusert julebrev?Jeg kjenner at jeg er litt rar. Jeg synes julekort er en anakronisme, og ser generelt liten verdi i å sende info om meg selv om mine til venner og familie som er så fjerne at de ikke vet hva som har skjedd meg i år.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Masseprodusert julebrev?Mine foreldre har i alle år bedrevet sendt en bunke julekort med "god jul og godt nyttår" - og mottatt en tilsvarende bunke med "god jul og godt nyttår". Det er de samme menneskene hvert år, og jeg tror det er den eneste kontakten de har i løpet av et år. (det er i allefall det eneste jeg ser....) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
Det er ikke et sært ønske - jeg synes også at det er viktig! |
![]() |
![]() |
#8 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Masseprodusert julebrev?Masseprodusert eller særskrevet, det er gøy å få julekort
![]() |
![]() |
#9 |
Rastløs dagdrømmer
|
Jeg får julekort fra slektninger i Canada. Det er digert og har en haug av klistremerker og løst glitter som gjør at vi må støvsuge huset om vi ikke er forberedt nok når vi åpner konvolutten. På kortet er det trykket "Merry Christmas", også har de faktisk undertegnet for hånd.
![]() |
#10 |
Fola Blakken
|
Jeg også. Ikke hele sjela, men jeg skriver litt til hver enkelt, og de fleste får bilde av ungene.
![]() |
![]() |
|
|