Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har dere hytte?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-08, 11:23   #41
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nei, vi har ikke.

Gammel 06-08-08, 12:14   #42
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Vi har ikke, men mine foreldre disponerer en som vi kan låne når som helst. Det er vi mest på vinterstid ettersom den ligger i marka.
Vi drømmer veldig om en liten hytte i Sverige, har kikket litt rundt. Mange søte små hus med flotte hager. Ikke spesielt dyre heller.
Ellers er mannen inne en campingvogn-fase, kanskje det blir det i steden

Gammel 06-08-08, 14:49   #43
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Det var ei veldig fin hytte. Vi har lyst på campingvogn,og da kommer vi nok til og sette den i Sunne.

Har snakket litt om det vi også. Så jeg har sett litt på Campingvogner også.

Gammel 06-08-08, 15:01   #44
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ikke hytte, men tilgang til flere hytter gjennom jobben til mannen.

Hytta du linka til var jo absolutt overkommelig på pris, i tillegg til skikkelig bad. :hater utedo: Virker som et godt kjøp dersom det er i grei avstand fra der dere bor. For oss er det altfor langt til Sverige.

Og så ble jeg litt mimrete av å se dette bildet:

Det er nemlig eksakt samme seng jeg kjøpte på min første hybel under studietiden i Bergen. :mimre:

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 15:01   #45
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal bygge hytte nå snart, planen er at den er ferdig til neste sommer. Vi har valgt å ha den relativt nærme hjemme, mindre enn 1,5 time å kjøre, for å sikre oss at vi faktisk kommer til å bruke den.

Gammel 06-08-08, 15:08   #46
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Virker som et godt kjøp dersom det er i grei avstand fra der dere bor. For oss er det altfor langt til Sverige.

Er under 2 timer å kjøre dit, så en helt grei avstand synes jeg.

Gammel 06-08-08, 15:23   #47
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Er under 2 timer å kjøre dit, så en helt grei avstand synes jeg.

Det er en helt akseptabel avstand.

Gammel 06-08-08, 15:38   #48
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ikke hytte selv, men både mine og mannens foreldre har hytte på fjellet. Det er hhv. 1,5 og 4 timers kjøring hjemmefra.
Veldig greit med den som er så nære, det gjør det enklere å dra dit en helt vanlig helg.

Gammel 06-08-08, 15:40   #49
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Det der var jo ei drømmehytte.

Vi har drømt om hytte i mange år. Vi kunne tenkt oss noe primitivt, men med fin beliggenhet. Men nå må vi skifte bil og hytte blir nok bare med drømmen...
Hadde vi bare hatt foreldre som hadde hytte da......men nei... ;-)

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 15:46   #50
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope. Har ikke lyst på heller.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 17:06   #51
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Har ikke hytte, men kunne virkelig tenkt meg en.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 22:03   #52
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, vi har dessverre nok steder å reise, med foreldre på to ulike steder av landet. Det ville bare blitt enda et sted å ha dårlig samvittighet for å ikke besøke. Ellers kunne jeg tenkt meg det.

Gammel 06-08-08, 22:10   #53
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Foreløpig ikke, men skal antakelig snart overta foreldrene mine sin sommerhytte sammen med søsken. Det er jo en spennende øvelse i seg selv.

Egentlig trenger vi ikke sommerhytte da vi har sjøtomt der vi bor, så ideelt sett ville jeg heller hatt hytte på fjellet. Korreksjon: Ideelt sett ville jeg helst hatt tilgang til hytte på fjellet. Det er mye vedlikehold med hytte og hus. :lat:

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 22:22   #54
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Det var en kjempefin hytte til bra pris! Vet du hvor langt det er å kjøre fra Kongsvinger?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 22:23   #55
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Vi låner svigers sin hytte på fjellet så mye vi ønsker, og det er en god ordning. Vi hjelper dem en del med vedlikeholdet når vi er der om sommeren, slikt som beising og vedhogst er det veldig greit å være flere om. Jeg synes det er helt greit å reise dit, vi reiser gjerne i helgene og bruker 2,5 time hver vei.

Vi drømmer om vår egen lille hytte ved sjøen, helst i Østfold. Det hadde vært helt knall. Men det forblir nok en drøm - i alle fall noen år til.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 22:50   #56
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Vi har ikke hytte, men foreldrene til :mann: har to stykker som vi kan bruke så mye vi vil

Gammel 06-08-08, 22:53   #57
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Det var en kjempefin hytte til bra pris! Vet du hvor langt det er å kjøre fra Kongsvinger?

Nei er ikke sikker, for vi kjører ikke om Kongsvinger. Men det er jeg helt sikker på noen her inne vet.

Gammel 06-08-08, 23:18   #58
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Hmmm.... det burde jeg vite. Det er vel 1-1,5 time til Sunne. Veldig mye Kongsvingerfolk som holder til der sies det.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 09:03   #59
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nei, vi har dessverre nok steder å reise, med foreldre på to ulike steder av landet. Det ville bare blitt enda et sted å ha dårlig samvittighet for å ikke besøke. Ellers kunne jeg tenkt meg det.

Hva skal dere med hytte? Dere skal ha båt, dere. Så kan vi byttelåne, mener jeg.

Gammel 07-08-08, 09:05   #60
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Vi har ikke egen hytte, men svigers har et sommerhus i Sverige som vi kan bruke, + at jeg gjennom jobben min har mulighet til å låne hytte på sørlandet og på fjellet.

Men vi har seilbåt, og det blir litt som hytte på sjøen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.