|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BikiniDet interesante her er jo ikke hva folk mener men at holdningene til folk har endret seg såpass på få år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bikini
Nå skrev ikke jeg at det er usannsynlig at 11-åringer har pupper, men det motsatte. Les innlegget mitt.:hinle:
![]() |
#43 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
#44 |
Absolut ateist
|
Men var det ikke da snakk om trekantbikinier?
![]() |
#45 |
Passiv
|
Signere! Men jenta mi er berre 2 år, og her blir det bikini truse. Den dagen ho spør etter bikini overdel og badedrakt den dagen får ho det. |
![]() |
![]() |
#46 |
Passiv
|
![]() Sv: BikiniForøvrig forstår eg ikkje kvifor bikinien er så mykje verre enn badedrakta så lenge den dekker pupper og underliv...? |
![]() |
![]() |
#47 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: BikiniFordi en bikini til barn er et unødvendig plagg. De burde solgt bikinibuksene separat. Dessuten er det bedre å bare bruke en liten bukse på de enn en badedrakt også.
![]() |
#48 |
Passiv
|
Einig med du, badedrakt er eit unødvendig plagg for småttisar. Klamt og ekkelt å gå rundt med våt badedrakt. Bikinioverdelen også igrunn. Men det er jo plasser du kan kjøpe kun bikini truser. Feks på Lindex. Der hadde dei salg på enkelt delar i sommar i hvertfall. |
![]() |
![]() |
#49 |
Lykkelig nygift.
"Dersom hun er 11 år og enda ikke har antydning til pupper, noe jeg tror er usannsynlig". Kunne kanskje ha formulert meg annerledes. Men mener da at det er usannsynlig at hun ikke har begynt å få pupper i 11-årsalderen.
![]() |
#50 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Fordi at du ved det tøystykket drar fokus mot det området. Jeg ser ikke noe galt med en badetruse istedet, men hvorfor den unødvendige toppen. Det beste er jo å være enda mere tildekket f.eks UV-tøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Lykkelig nygift.
![]() |
#52 |
ræv med ører
Ja, det var jo det jeg skrev?!
![]() |
#53 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BikiniTil en to-åring hadde jeg nok ikke brukt overdel, men ser ikke helt problemet med en topp som passer til bikinitrusen. Husker selv jeg syntes det var stas med matchende sett som min storesøster da jeg var liten. Og da jeg var 9 år, var det ikke snakk om at jeg gikk toppløs foran klassekamerater da vi badet. Enda jeg knapt hadde antydning til pupper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: BikiniIngen bikini her i huset, solfaktortøy har vi brukt og kommer til å fortsette med en stund til. Men avkommet fikk en bikini av oldemor, hun har kunn brukt trusen i et basseng en gang, ikke toppen. Ellers har det vært badedrakt til bassengbading.
![]() |
#55 |
Ferdig!
Slike typer bikini har jenta her også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Passiv
|
![]() Sv: BikiniSynes sånne bikiniar er kjempefine. Synes ikkje at en bikini overdel er meir blikkfang ovantil enn ei badedrakt. Er jo like mykje tøy ovantil på en bikini som på ei badedrakt. Unntaket er jo om den er veldig spesiell. |
![]() |
![]() |
#57 |
Stabilt ustabil...
|
Mener å huske noe sånt jeg også, og høy skjæring på bikinitrusa?
![]() |
#59 |
Lykkelig nygift.
Nå snakker jeg om min egen jente, og jeg hadde som 11-åring begynt å få pupper. Antydning til noe, og da er det flaut å gå naken. Jeg tenker på det genetiske, at siden jeg var tidlig ute, så er det sannsynlig at jenta mi og blir det. Sier ikke at det er sånn, men jeg har "arvet" mye av mamma.
![]() |
#60 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: BikiniJeg ser på bikinier, uansett type, som unødvendige, upraktiske plagg. Badedrakten består av et stykke tøy, mens bikinien kommer i to. Man må gjerne klage på badedraktens utforming, man kan feks ønske at den var mindre, evt. større, at den har armer osv. Bikinitoppen har ingen hensikt. Den skjuler det området hvor puppene sitter og det burde som Sitron nevner holde med underdelen.
![]() |
|
|