Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tid og rutiner om morgenen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-08, 20:58   #41
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tid og rutiner om morgenen?

Vi står opp 6.50.
Kler på oss og steller oss. Rundt 07.30 setter vi oss ned for å spise frokost hele gjengen.
Også er det sitte og vente til klokka blir 8.25 sånn at vi kan kjøre til skolen som begynner 8.40
Som oftes er det kun en voksen og 3 barn som går gjennom morgenrutinen.

Mannen min er mer morgenfugl når det er hans tur å stå opp, han står opp rundt 6.00 tiden.

Gammel 07-02-08, 21:19   #42
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi står opp kl 6. Dusjer, kler på oss og steller oss. Guttene spiser enten frokostblanding eller yoghurt (de spiser skikkelig frokost senere i barnehagen) og stelles etterpå.
Sambo drar hjemmefra rett før 7, jeg tar med meg guttene rundt 7.10 og er på jobb til 7.30
Alle matpakker smøres kvelden før, og alle klær legges fram.
Jeg synes egentlig at jeg har god tid om morgenen, og er aldri stresset da.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 21:50   #43
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

mitt eldste barn er morgengretten. eller, nei... MORGENGRETTEN!! (aner ikke hvor hun har det fra)

vi står opp 07.30, helst før, noen ganger etter.. skolen begynner 08.30, og minsten blir ofte med på den leveringa (fordi han ikke er helt ferdig eller jeg ikke rekker å levere han først.)

hun har faktisk kommet inn i en god rutine nå, som går ut på at hun legger seg på badegulvet ( hun elsker varmekablene), og her spiser hun frokosten sin samtidig som hun kler på seg klærne (lagt frem kvelden, før i rekkefølge)

minsten elsker å løpe unna, gjemme seg, og fryder seg når han er raskere under-bordet-over-bordet-rundt-sofaen-og-under-bordet-en-gang-til før jeg får tak i han.. jeg kan tenke meg jeg ser ut som Lina som skulle trekke en tann ( i Emil-boken ) og når jeg endelig har fått på alle klærne hans (et par ganger? ) så er det ikke sjelden at han bærsjer (selvfølgelig på de dagene vi har minst tid..)

jeg hadde en periode ifjor (høst 2006) hvor jeg begynte 07.30 på jobb, og måtte levere ungene i barnehagen aleine, og brukte 15 min på kjøring. blodslit, men kom i mål på et vis. må man så må man. trodde også jeg skulle dævve av sånt...

Gammel 07-02-08, 21:55   #44
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tid og rutiner om morgenen ?

Ungene mine må ta frokosten i barnehagen de fire dagene i uka jeg skal på jobb, så lenge de ikke spør om frokost og er såpass tidlig oppe at de kan sitte å spise litt mens jeg ordner meg. Jeg er veldig somlete om morgene selv, så mannen tar opp ungene kl. 06.50, og har dem klare til kl. 07.15. Ikke spør meg hvordan han klarer det. Jeg legger frem klær og han har smurt mat og pakket sekken før han vekker dem. Minstemann er gjerne oppe før den tid, men kles på da sammen med de andre (når full pakke er levert.)

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 22:01   #45
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Hvis vi står opp når klokka ringer kl. 07, rekker vi akkurat å være på jobb til 08. LilleVenn spiser frokost i barnehagen, jeg spiser på jobb. Som regel dusjer vi før vi legger oss. Vi er B-mennesker alle tre, så vi prioriterer å sove så lenge som mulig. LøveMannen og jeg har en grei arbeidsfordeling om morgenen. Jeg hjelper LilleVenn med det som trengs, han lufter hunden og pakker sekken til LilleVenn.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 22:03   #46
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hva med å lage et lite "flytskjema" der du skriver notater en morgen, over hva som gjøres når, og hvor lang tid det tar. Se om du kan identifisere tidstyver eller ting som blir ineffektivt.

Vi har hatt et par klokkeslett ungene har fått innprentet som "deadline". Som når de skal være ferdige på badet, og når frokosten skal være ferdig, og når de skal være ute av huset (gjelder skolebarna)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hos oss er rett og slett problemet at alle ting gjøres LANGSOMT om morgenen. Vi klarer rett og slett ikke å skynde oss på den tiden av døgnet.

Dette er problemet vårt, eller rettere sagt mellomste er nokså vimsete hele dagen... Så derfor hun må vite at hun skal være ferdig med frokosten til kl 8. Miner henne hele tida på klokka, og har av og til sagt at nå får hun ikke mer, fordi klokka har passert 8...

De dagene jeg jobber dagvakt:
Jeg står opp kl 6 (dusjer som oftest om kvelden, hvis ikke, står jeg opp ca 10-15 minutter tidligere)
steller meg og spiser frokost
vekker ungene 630, de to minste er fort oppe, eldste trenger litt mer tdi, emn så er hun kjappere å kle på seg, så hun får et par min ekstra
De to eldste steller seg og pusser tennene (spiser da på sfo)
Minsten hjelper jeg, for hun må smøres og bruker hele dagen om hun får styre påkledning selv.
Er ute av huset ca 7. De to eldste går hjemmefra til sfo (deilig når de begynte med det, er en liten omvei til skolen, og kortere å gå enn å kjøre)
leverer minsten i barnehagen ca 5 eller 10 over 7, og er på jobb 730

Om jeg har fri på morgenen:
Står opp ca 710
steller meg
vekker ungene ca 720 (iallefall de eldste, hender minsten får sove litt til)
De skal være ferdige på badet innen ca 735-740
Spiser frokost og smører maten samtidig, og de skal være ferdige til 8
Så pusser de tenner, og er ute av huset senest 815 (skolen begynner 830)
Tror ikke de har kommet for sent på skolen enda (ikke hørt noe iallfall)
Minsten leveres så i barnehagen (hvis hun har dag da) når vi er klare, et sted mellom 830 og 930. (de dagene får hun kle på seg selv og slikt)

Har heldigvis sjelden superstress om morgenen, men må stadig minne mellomste på hva hun egentlig skal gjøre (dessverre tror jeg minsten blir minst like vimsete...)

oi... hjelpes meg, dette ble langt

Gammel 07-02-08, 22:22   #47
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pleier å finne fram klær kvelden før. Mens jeg dusjer, kler Snuppa på seg og vasker seg selv (kattevask, men vi tar det igjen ved leggetid). Lager frokost til Snuppa og nistemat til oss begge, gjør klar sekk og klær. Tilbake på badet og føner håret og gjør meg klar. Så er vi klar og ute av døra! Dette tar ca 1 time, litt avhengig av hvor mye jeg somler... Så setter jeg meg på toget og spiser frokosten min.

Hvis jeg skal gjøre alt aleine bruker jeg nok minst 2,5t fra jeg står opp til jeg er på jobb, men det skyldes lang reisetid - den er vanskelig å gjøre noe med.

Hvis du vil forsøke å være raskere, så bør du kanskje se på hva dere bruker lang tid på og kutte ned på det? Hvis der er skolebarn, så greier de kanskje å kle på seg og spise mat uten av du er med?

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 22:51   #48
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Vi står opp ca 745, spiser frokost kl 0800 +/- og går til barnehagen ca 0820. Da er Posøren i bhg kl 0830 og jeg på jobb ca 0845.

Med andre ord, 1 time inkludert 15 + 5 minutters gange.

Jeg dusjer ikke om morgenen.

Gammel 07-02-08, 23:14   #49
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Ja. Har ikke alle barn mulighet til å spise i barnehagen?

Jeg vet faktisk ikke om det ville gått an for Poden. Han går i friluftsbarnehage, og den avdelingen har ikke egne innelokaler i barnehagen - vi leverer ham ute i skolegården (som er felles for skolen og hele barnehagen), de drar fra barnehagen klokken ni og er på hytta ved Sognsvann etter ti, og spiser første formiddagsmat ikke så lenge etter det. Det er mulig det går an å sitte inne i en av de andre avdelingene og spise frokost om man kommer tidlig, det har jeg aldri spurt om. (Jeg tror uansett det ville bli adskillig dårligere stemning både her hjemme og på vei til barnehagen om ikke jeg og han skulle spise før vi dro. )

Gammel 07-02-08, 23:49   #50
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Det hjelper vel ikke HI så veldig med frokost i barnehagen, så lenge hun har et skolebarn som må få frokost før de drar.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 00:12   #51
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg står opp mellom 07:20 og 07:40 det kommer an på hvor lang tid det tar å overbevise meg selv om at neeeei det går ikke å bare legge seg ned igjenn å gi f.... vekker elstemann som somoftes møter meg med et kvittrende NEEEEIH! plukker opp minste som bare sover videre ( begynner å bli tung) lemper minsten sovende i stolen og ber elste om å vrenge rette ta på trusa innen for stilongsen etc. setter frem mat, skrur på radioen for å overdøve suttringa(som oftest ikke min) skifter bleier pusser tenner vasker fjes og hender og kler på. grer hår til ville hyl og protester får på yttertøy og går kvart over 8.

Nå måååå jeg få rumpa opp av stolen og smøre mat og legge frem klær ellers blir det helt kaos i morgen tidlig aaaaaaaah fredag snaart!

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 00:18   #52
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Fusilli jeg skulle gjerne sett et tidsskjema - lettere å se for seg hvordan morningene ser ut hos dere da, og hvor tiden blir av.

De travleste morningene ser slik ut her i huset. Det er når mannen jobber dagvakt og jeg ikke er sykemeldt som nå.

0600: Mannen står opp og gjør whatever han nå gjør om morningen.
0645: Mannen går ut av døra, jeg står opp, steller meg, spiser, leser nyheter (les: FP), legger ferdigsmurte matpakker på plass samt en frokostmatpakke til ztjerna.
0715: Jeg vekker ztjerna, steller han og kler på han.
0730: Vi er ute av døra og triller til barnehagen.
0745: Vi ankommer barnehagen, jeg sitter ned litt sammen med ztjerna mens han spiser.
0800: Jeg går til bussen.
0815: Jeg ankommer jobb.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 01:31   #53
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Tror jeg har blitt en smule bortskjemt på dette området. Storesøster har alltid vært en morgenfugl, så når hun våkner kl 07:30 tar hun med seg lillesøster ned og lager frokost. Kl 07:50 kommer hun opp og vekker pappaen (han som kjører hun på skolen), og før de kjører så vekker de meg ( ca kl 08:15). Jeg står opp og steller meg, gjør klar barnehagesekken og kjører lillesøster i bhg kl 09.

Gammel 08-02-08, 07:07   #54
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Vi har prioritert bort fellesfrokosten (og har deilige helgefrokoster sammen, heller) og derfor spiser vi voksne før ungene vekkes også spiser skoleungene mens vi voksne ordner ting rundt dem og barnehageungen i barnehagen. En unge ordner alt selv, en trenger hjelp til alt selv om han er skoleunge og barnehageungen hjelpes litt. Min mann står opp 06.30, jeg 06.45 og ungene 07.00. Da er mannen i barnehagen rundt 07.45 og vi andre ute av huset rundt 08.00.

Vi brukte samme tiden da vi bare hadde barnehageunger.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 07:37   #55
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mange vekker barna om morgenen? Kanskje vi skulle hatt en poll på det. Her vekkes barna aldri, nemlig. De vekker oss. Uten unntak. Og, ja vi begynner på jobb og skole klokka åtte.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 07:37   #56
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Vi har prioritert bort fellesfrokosten

Vi også, men det var en kamel å svelge.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 07:45   #57
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her står førstemann opp ca 0545, og den har bare seg selv å passe på om morgenen. Dusjer, spiser og drar, en gang mellom halv syv og kvart på syv som oftest. Andremann står opp etter det, sånn i 6 - litt over seks tiden. S vekkes kvart på syv dersom vi ikke har spesielt god tid, eller han alt er våken. Da har andremann gjerne spist selv (hvis S er våken tidligere er han med og spiser, vekkes han spiser han i barnehagen) og gjort matpakka klar. Vi har en del morgentull for tiden, men selv med å ta seg grei tid er vi da ute av døra mellom kvart over syv og kvart på åtte, alt etter hva vi har tid til og gidder.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 08:21   #58
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Mannen står opp 05.50 og de to minste som regel 06.15.
Han lager frokost til de,som de spiser enten sammen med han eller til barne tv.
Jeg står opp når han går ca 07.00, de to eldste steller og kler seg,så er det å pakke sekker og de er ute av døren kl. 08.10.
Så duller jeg og minstemann ,kler oss og dusjer or reiser til barnehagen alt mellom 09.00 og 10.00.
(men så er jeg hjemmeværende, jeg slipper å stresse . Blir vel andre greier om jeg starter på skolen fra høsten.)

Gammel 08-02-08, 08:35   #59
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Tror jeg har blitt en smule bortskjemt på dette området. Storesøster har alltid vært en morgenfugl, så når hun våkner kl 07:30 tar hun med seg lillesøster ned og lager frokost. Kl 07:50 kommer hun opp og vekker pappaen (han som kjører hun på skolen), og før de kjører så vekker de meg ( ca kl 08:15). Jeg står opp og steller meg, gjør klar barnehagesekken og kjører lillesøster i bhg kl 09.

DET høres ut som en fin morgen!

Gammel 08-02-08, 10:19   #60
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er egentlig veldig effektive om morgenen. Mannen står opp 0615, går i dusjen og gjør seg klar. Så går han ned og lager frokost. Jeg blir vekket 0645, går i dusjen og er nede til 0700. Snupp står enten opp mellom 0615 og 0645 eller blir vekket 0650. Vi spiser ”felles” frokost til 0715 og er ute av døren ca. 0725. Hvis mannen skal hente så stikker han 0710 og Snupp og jeg går 0730, hvis jeg skal hente så går Snupp og mannen sammen med meg klokken 0725.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.