|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tid og rutiner om morgenen?
Ja. Har ikke alle barn mulighet til å spise i barnehagen?
Hvor lang tid bruker du på å dusje?
Det trodde jeg også, helt til jeg ikke hadde noe valg.
"Frisk" luft? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Man skulle tro det. Det er jo brått en halv time ekstra om vi skal spise frokost her.
|
|
|
#3 |
|
Fornøyd
|
Ja, herregud. Toer´n her kan finne på å sitte en time, han. Ener´n er noe kjappere, men en halvtime er liksom minimum.
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Jeg vet faktisk ikke om det ville gått an for Poden. Han går i friluftsbarnehage, og den avdelingen har ikke egne innelokaler i barnehagen - vi leverer ham ute i skolegården (som er felles for skolen og hele barnehagen), de drar fra barnehagen klokken ni og er på hytta ved Sognsvann etter ti, og spiser første formiddagsmat ikke så lenge etter det. Det er mulig det går an å sitte inne i en av de andre avdelingene og spise frokost om man kommer tidlig, det har jeg aldri spurt om. (Jeg tror uansett det ville bli adskillig dårligere stemning både her hjemme og på vei til barnehagen om ikke jeg og han skulle spise før vi dro.
|
|
|
#5 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Tid og rutiner om morgenen?Det hjelper vel ikke HI så veldig med frokost i barnehagen, så lenge hun har et skolebarn som må få frokost før de drar.
|
|
|
#6 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Tid og rutiner om morgenen?Fusilli jeg skulle gjerne sett et tidsskjema - lettere å se for seg hvordan morningene ser ut hos dere da, og hvor tiden blir av. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: Tid og rutiner om morgenen?Tror jeg har blitt en smule bortskjemt på dette området. Storesøster har alltid vært en morgenfugl, så når hun våkner kl 07:30 tar hun med seg lillesøster ned og lager frokost. Kl 07:50 kommer hun opp og vekker pappaen (han som kjører hun på skolen), og før de kjører så vekker de meg ( ca kl 08:15). Jeg står opp og steller meg, gjør klar barnehagesekken og kjører lillesøster i bhg kl 09.
|
|
|
#8 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tid og rutiner om morgenen?Vi har prioritert bort fellesfrokosten (og har deilige helgefrokoster sammen, heller) og derfor spiser vi voksne før ungene vekkes også spiser skoleungene mens vi voksne ordner ting rundt dem og barnehageungen i barnehagen. En unge ordner alt selv, en trenger hjelp til alt selv om han er skoleunge og barnehageungen hjelpes litt. Min mann står opp 06.30, jeg 06.45 og ungene 07.00. Da er mannen i barnehagen rundt 07.45 og vi andre ute av huset rundt 08.00. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sånn vil jeg og ha det.
|
|
|
#11 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Men så er da Storesøster aldeles unikt fantastisk med lillesøsteren sin ellers og!
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Måtte bare |
|
|
|
|
|
#13 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tid og rutiner om morgenen?Jeg synes ikke at unger som våkner 7.30 er morgenfugler, de har jo sovet lenge |
|
|
|
![]() |
|
|