Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-07, 09:23   #1
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?

Zizzi har veldig rimelige priser.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 15:49   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Var innom Zizzi i dag og damen fortalte at fra den 13. des. er det 50% på alle varer, inkl. støvler, belter og smykker.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 15:58   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Var innom Zizzi i dag og damen fortalte at fra den 13. des. er det 50% på alle varer, inkl. støvler, belter og smykker.

Så bra! Da må je nok ta meg en tur!!!! (Selv om jeg er superfornøuyd meg å finne noen klær som passet i en "vanlig" butikk.) Har kjøpt bukser der og de er jeg veldig fornøyd med!!!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 23:01   #4
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Et tips fra meg som er i liknende type jobb og størrelse:
Tjukke strømpebukser og komfortable kjoler.

Jeg har en mye enklere hverdag etter at jeg gav blanke i å leite etter bukser, og i stede fant frem forskjellige typer kjoler, blant annet omslagskjoler. Det var en stor terskel for meg å gå med kjole på jobb, men jeg kledde meg ned med sko og lange "innejakker" i strikk eller bomull. Veldig praktisk og greit, om ikke supertrendy. En finkjole i svart kan feks kles ned med en ensfarget bomullstopp i grønt, rødt eller lilla under, og tjukke ullstrømpebukser.

Litt bukser må man ha, da. Voice of Europe har noen bukser som opprinnelig kom fra Popins basiskolleksjon. De er i svart, grått eller brunt og passer flott til lange damer i strl 42/44.

B-young og Lene V har veldig greie klær for "vår" størrelse synes jeg, i priser som lar deg eksperimentere litt.

Ellers synes jeg In Wear og Day har greie ting for en uformell jobbgarderobe.

Håper du finner deg noe!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 22:20   #5
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Flott!

De bør jammen få høre at de har elendig service.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 11:43   #6
Fluke

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra!
da sitter vi her og venter på svar.

Gammel 02-01-08, 12:31   #7
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fått svar fra hun koordinatoren. Hun vil gjerne ta det videre, så jeg har gitt tillatelse til det.

Jeg får sånn plutselig følelse at jeg kunne gjort noe annerledes i den situasjonen, men uansett sitter jeg jo igjen med en dårlig følelse. Så vi får se hva som skjer.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 17:15   #8
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra at de tar det alvorlig.
Hold oss oppdatert da.

Gammel 15-01-08, 20:58   #9
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Da har jeg fått en beklagelse på mail. De beklaget at jeg hadde opplevd det slik, og at de ikke hadde nok butikker på senteret til å dekke alle behov. Joda, greit nok. Jeg fikk ihvertfall sagt ifra, en ålreit følelse bare det.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 21:35   #10
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva, det går da ikke an? Da ville jeg sendt en mail tilbake, igjen poengtert størrelsen din, referert det Stikka gjorde; samt påpekt at dersom det virkelig ikke er tilfelle at de kan hjelpe folk på din størrelse bør de skrive det i reklamen sin.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:52   #11
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hallo! For et elendig svar. Størrelse 44 er jo standard hos de aller fleste merker, noen unntak slutter på 42, men det kunne du jo også passet i noen tilfeller. Håper du følger opp med referanse til "Stikkareklamen", for dette var et patetisk og fornærmende svar.
på dine vegne

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:38.