|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Zizzi har veldig rimelige priser. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Var innom Zizzi i dag og damen fortalte at fra den 13. des. er det 50% på alle varer, inkl. støvler, belter og smykker. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?
Så bra! Da må je nok ta meg en tur!!!! (Selv om jeg er superfornøuyd meg å finne noen klær som passet i en "vanlig" butikk.) Har kjøpt bukser der og de er jeg veldig fornøyd med!!! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Vaklende
|
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Et tips fra meg som er i liknende type jobb og størrelse: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Så bra!
|
|
|
#7 |
|
--
|
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Jeg har fått svar fra hun koordinatoren. Hun vil gjerne ta det videre, så jeg har gitt tillatelse til det. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Så bra at de tar det alvorlig.
|
|
|
#9 |
|
--
|
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Da har jeg fått en beklagelse på mail. De beklaget at jeg hadde opplevd det slik, og at de ikke hadde nok butikker på senteret til å dekke alle behov. Joda, greit nok. Jeg fikk ihvertfall sagt ifra, en ålreit følelse bare det. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
I mål
|
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Hva, det går da ikke an? Da ville jeg sendt en mail tilbake, igjen poengtert størrelsen din, referert det Stikka gjorde; samt påpekt at dersom det virkelig ikke er tilfelle at de kan hjelpe folk på din størrelse bør de skrive det i reklamen sin. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Vaklende
|
Sv: Hvordan bygge opp en jobbgarderobe?Hallo! For et elendig svar. Størrelse 44 er jo standard hos de aller fleste merker, noen unntak slutter på 42, men det kunne du jo også passet i noen tilfeller. Håper du følger opp med referanse til "Stikkareklamen", for dette var et patetisk og fornærmende svar. |
|
|
|
![]() |
|
|