|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føtteneJeg kjøpte en sånn billigversjon på Primark i England i fjor. Tror jeg betalte rundt tre pund. Fungerte helt strålende. Flasset noen dager, og det var ikke særlig vakkert, men føttene ble mykere og penere enn de har vært på årevis. Dog var det veldig ømt å gå barbeint etterpå.
|
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føtteneJeg burde prøvd i fjor da, i år kan jeg ikke (skal ikke brukes av gravide, sant?) har jo lyst å prøve, bare utsetter det.
|
|
|
#44 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føttene
Den brukte jeg i vår, og det tok nesten to uker før det løsna skikkelig. Har en på vent nå, men den får ligge til vi har vært på ferie, nå blei det for seint.
|
|
|
|
#45 |
|
Trøtt
|
Re: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føtteneJeg kjøpte en pakke sist denne tråden var oppe, og den virker ikke på meg heller. Pakken står der fint og kikker på meg hver gang jeg er på badet, men føttene er ikke det spor mykere. Makan.
|
|
|
#47 |
|
Klar
|
Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føtteneJeg tok en runde Footner her i vår, akkurat litt for seint til å være ferdigflasset til sydenferie |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Shake it out!
|
Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føtteneFunker som bare der her, og jeg har ekstremt mye hard hud. Flasser i mer enn en uke of minstemann synes der er en kremjobb å se hvor stor flak han kan dra av foten min.men sengen ser ikke ut mens det pågår og sokkene må vaskes på vrangen. Men verd det.
|
|
|
#50 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føtteneOppløftende å høre Milfrid. Følger du bruksanvisningen eller har du noe triks?
|
|
|
#52 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Jeg ligger med det over natten hver gang. Har aldri hatt noen plager.
|
|
|
#53 |
|
Shake it out!
|
Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føtteneSutter lengte enn det bruksanvisningen sier. Husk å vaske beina godt etterpå. Og så tar det ca en uke før det begynner, og det flasser mest etter en dusj. Så.åmdusje to ganger til dagen er ikke så dumt.
|
|
|
#55 |
|
Prettiest mess ever seen
|
|
|
|
#56 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føtteneEr halvannen uke siden jeg gjorde det i år, men jeg flasker ikke rundt omkring i det hele tatt. Må ta fotbad hver andre eller tredje dag og jobbe litt med å gni av, og det er helt overkommelig syns jeg. (Blei litt ivrig i går og dro i en løs hudfille da, det var IKKE lurt. Den satt litt for godt fast og har nå blitt et lite hakk/sår under foten. )
|
|
|
#58 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føtteneJeg bruker både Babyfoot og Footner, og er strålende fornøyd.
|
|
|
#59 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føtteneJeg kan melde at det er en grunn til at man ikke skal ha sår på føttene.
|
|
|
#60 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føtteneSleit litt med sånne tørre hudsiller som stod rett ut i lufta og som ikke lot seg file helt vekk, og ble helt gal av det.
|
![]() |
|
|