Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føttene

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-14, 11:51   #21
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøpt sånn sokk for å fjerne hard hud på føttene

Gjorde det i fjor, og erfarte at det var lurt å ta fotbad før man satt med de, og så ta fotbad igjen etter en ukes tid, og hjelpe til med å få i gang prosessen.
Gjorde det et par ganger, og hadde babyføtter hele sommeren.

Må jammen gjøre det i år også, kanskje en god plan for morgendagen.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 13:24   #22
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

De funker ja, men jeg sitter gjerne 2-3 timer jeg. Ser en film.
Funker best om man har tid til å sitte å gni litt når huden ramler av, evt. ha fotbad først.

Huden kan også løsne etter en svett treningsøkt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 14:23   #23
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Ah, dette skal jeg teste ut! Mannen bør definitivt ta en runde... Jeg kan jo si at det blir det eller fotpleier - da blir valget enkelt for ham Hva er prisen? Ser både Vitus og Boots er nevnt.

Gammel 20-05-14, 14:27   #24
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Her fant jeg Footner på Vitus. -40% denne uken, og koster da kr 125,-. God pris!

Jeg tenker at hvis man opplever flassing og kløe på oversiden av foten, så bør det jo kunne gå greit å klippe bort den delen av sokken? Man har jo vanlig sokk over, man kanskje styrete å få den på?

Gammel 20-05-14, 15:16   #25
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror det funker dårlig. Da tyter bare kremen ut. Den skal egentig strammes til rundt føttene, i alle fall Baby Foot, som jeg prøvde, men jeg glemte å sette på teipen som fulgte med. Jeg hadde altså ikke stramt over vristen, men prøvde å dytte kremen litt ned under hælen, jeg satt nok et par-tre timer, og så brukte jeg fotkrem en periode etterpå. Da var føttene fine - men de blei raskt tørre igjen, da jeg slutta med smøring hver kveld.

Gammel 20-05-14, 18:35   #26
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Ah, skjønner, Matilda! Da tviler jeg på at jeg tester ut å klippe opp

Gammel 20-05-14, 18:35   #27
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Man kan sikkert smøre en litt fet fuktighetskrem oppå foten, da vil sikkert ikke geleen virke noe særlig der?

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 22:49   #28
Ninnipling
Nybegynner

Ninnipling sin avatar

Medlem siden: May 2013
Ninnipling har et hav av muligheter foran seg
Standard

Oh, det har jeg tenkt på i evigheter at jeg også skal teste!

Har bare utsatt det, siden jeg mener å ha lest at de ikke bør brukes når man ammer. Nå ammer jeg jo ikke lenger, så da er det vel på tide! Får slå til på tilbud på Vitus da, kanskje.

(Og mannen skal jammen få prøve også, for han er mye mer "trælete" enn meg...)

Ninnipling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 23:08   #29
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ninnipling, her.

(Og mannen skal jammen få prøve også, for han er mye mer "trælete" enn meg...)

Min nekter. Han synes jeg har veldig myke føtter og fnyser av hele fotpleieopplegget, da.

Gammel 21-05-14, 11:24   #30
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg har skikkelig lyst til å prøve, men får helt fnatt med tanke på huden som flasser av. Så jeg tror jeg heller må ta meg en runde hos fotpleieren.

Mannen burde definitivt gjort noe sånt, men han nekter plent alt sammen. Fotpleier nekter han også. Mange år med kampsport (barfottrening..) og generelt mye aktvitet har gjort sitt foråsiresånn.

Gammel 21-05-14, 11:44   #31
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan rapportere at den ikke virker når den ligger i skapet. Selv om den ligger i flere måneder.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-14, 11:49   #32
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 21-05-14, 11:53   #33
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Ikke når den ligger i skapet et helt år heller

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg kan rapportere at den ikke virker når den ligger i skapet. Selv om den ligger i flere måneder.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-14, 11:55   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I verdens rikeste land. Jeg er sjokkert!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-14, 12:23   #35
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde vi ikkje en lang tråd om dette i fjor då det blei lagt fram skadeeffekten av det?

Sjølv tør eg ikkje så eg går til pedikyr kvar tredje måned om vinteren og kvar måned i vår/sommar. Det fungerer i alle fall strålande

Gammel 21-05-14, 16:51   #36
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Skadeeffekt?!

Funker ikke i skapet?! Makkverk... Det er akkurat som alle de plastkassene jeg har kjøpt til å få orden i skap, loft og whatnot altså

Gammel 21-05-14, 17:04   #37
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har brukt både Babyfeet og Footner dei siste åra og liker dei veldig godt. Eg rekk ikkje ned til føtene mine, for dagleg fotpleie, og synest det fungerer som eit godt alternativ til filing av hard hud. Eg får litt spader av flassinga, men søv med sokkar på i perioden fram til det går over, og det går greit.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-14, 17:21   #38
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er den forrige tråden. http://www.foreldreportalen.no/forum...y+feet&page=12

Gammel 23-05-14, 22:29   #39
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MIn virker heller ikke i skapet.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-14, 22:35   #40
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Hadde vi ikkje en lang tråd om dette i fjor då det blei lagt fram skadeeffekten av det?

Sjølv tør eg ikkje så eg går til pedikyr kvar tredje måned om vinteren og kvar måned i vår/sommar. Det fungerer i alle fall strålande

Nå har lest bare sistesiden i den tråden du linket til (er ikke samme merke jeg har kjøpt da), og ingenting om skadevirkninger på den siden ihvertfall.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.