|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er 1 hel dag i Legoland nok?
Ja, det kan du ha rett i. 8 timer i parken burde jo uansett holde, så jeg tror det blir fredagen på oss.
Jeg vet ikke, synes hytteprisene der var hysteriske, så det spørs om vi tar oss råd til det. Vi skal bo i Billund, men det blir kanskje på et rimelig hotell, vi holder på å se litt på priser nå. Kan jo reise en uke til syden for det samme vi må betale for 3 netter i Danmark. Men det er verdt det, selvsagt.
|
|
|
#43 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Er 1 hel dag i Legoland nok?Jeg ville ikke prioritert en hel dag i badeland. Vi var i Legoland to dager og tok ettermiddag/kveld i badeland og det var evig nok for oss. Ungene var 8 og veldig glade i badeland, men ville prioritere Legoland siden vi kan dra i badeland i Norge også. (Vi bor langt unna alt av parker som Tusenfryd osv.)
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er 1 hel dag i Legoland nok?Hva som er nok og hva som bør prioriteres avhenger veldig av ungene og hva de liker. Mine unger har mer enn nok med en dag i legoland, men de er ikke veldig glad i karuseller. Andre unger elsker jo den type attraksjoner og da ser jeg for meg at to dager i parken kan friste mer enn en dag i park og en dag bading. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Er 1 hel dag i Legoland nok?Vi var to dager i Legoland i sommer (første dag fra ca 11-17, andre dag fra 10 til 18). Da rakk vi omtrent alt, følte vi hadde greit med tid og noen ting fikk vi tatt flere ganger. Mye kø da.
|
|
|
#47 |
|
I mål
|
8 timer ville jeg tenkt at var lite, sånn i utgangspunktet. Nå er vi litt ekstreme slike steder, men vi har aldri kommet oss ut at Legoland før stengetid kl 20. Forrige uke var vi på Liseberg, og var der i 10,5 timer, 8 hadde vært altfor lite. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Er 1 hel dag i Legoland nok?Vi var i Legoland 19 timer i sommer, kunne holdt på mye lenger.
|
|
|
#49 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er 1 hel dag i Legoland nok?Jeg ville brukt to dager i Legoland, en kortere dag 2 og resten av dagen/ettermiddagen i Aquadome. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Er 1 hel dag i Legoland nok?Det går an å starte i Legoland og bestemme seg samme dag om man vil tilbake eller ikke. Vi syntes det holdt med en dag, og hadde en dag i Lalandia badeland. Men, dette var midt i juli, så det var fullpakket med folk. Tipper dere får bedre tid til å oppleve alt på Legoland når dere kommer på høsten. I tillegg trenger dere ikke å ta alle småbarnstingene siden hun er så stor.
|
|
|
#53 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er 1 hel dag i Legoland nok?Vi syntes ikke det var nok med en dag i legoland og ville nok tatt to dager der. I allefall om man ønsker å få tatt alle karusellene man har lyst til, samt badedelen av legoland. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Er 1 hel dag i Legoland nok?Vi hadde en langhelg i Legoland i mai. Leide hus i Lalandia med Resort pass, da har man full tilgang både til Legoland og Aquadome. Vi var faktisk i Legoland alle de 3 dagene vi hadde til disposisjon. Den ene dagen tok vi noen timer der, og så dro vi inn i Aquadomen. Gutta mine på 2 og 6 storkoste seg. Jeg syns det er et veldig bra badeland med sklier og aktiviteter for alle aldre.
|
|
|
|
#55 |
|
Nymotens gammeldags
Det blir det nok ikke tid til, dessuten er turen bursdagsgave til 10-åringen og da er det litt dårlig gjort å bruke tiden på shopping.
|
|
|
#56 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Er 1 hel dag i Legoland nok?Hvis du skal ha et billig hotell i Billund kan jeg anbefale Zleep. Enkelt og greit i gåavstand fra Legoland. Se på zleep.dk for priser. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Er 1 hel dag i Legoland nok?Tusen takk for tipset!
|
![]() |
|
|