Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Er 1 hel dag i Legoland nok?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-13, 15:03   #41
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er 1 hel dag i Legoland nok?

Opprinnelig lagt inn av teamor, her.

Ok. Uke 40 er det i allefall kun tirsdag og fredag + helgen.

Mandagen også (30.september).

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 15:04   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av teamor, her.

Men det er sikkert betydelig mer folk der på lørdagen?

Ja, det kan du ha rett i. 8 timer i parken burde jo uansett holde, så jeg tror det blir fredagen på oss.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Skal dere bo i lalandia? Da kan du jo kjøpe sånne fellespass så dere kommer inn begge steder. Jeg synes ikke man trenger en hel dag i aquadome, det som kan fungere ganske greit er å ta et par timer der to dager på rad og legoland resten. Eller en halv dag aquadome.

Jeg vet ikke, synes hytteprisene der var hysteriske, så det spørs om vi tar oss råd til det. Vi skal bo i Billund, men det blir kanskje på et rimelig hotell, vi holder på å se litt på priser nå. Kan jo reise en uke til syden for det samme vi må betale for 3 netter i Danmark. Men det er verdt det, selvsagt.

Gammel 11-08-13, 15:21   #43
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville ikke prioritert en hel dag i badeland. Vi var i Legoland to dager og tok ettermiddag/kveld i badeland og det var evig nok for oss. Ungene var 8 og veldig glade i badeland, men ville prioritere Legoland siden vi kan dra i badeland i Norge også. (Vi bor langt unna alt av parker som Tusenfryd osv.)

Gammel 11-08-13, 16:23   #44
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Aquadome er grusomt støyete. Jeg hadde ikke overlevd en hel dag der.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 16:26   #45
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva som er nok og hva som bør prioriteres avhenger veldig av ungene og hva de liker. Mine unger har mer enn nok med en dag i legoland, men de er ikke veldig glad i karuseller. Andre unger elsker jo den type attraksjoner og da ser jeg for meg at to dager i parken kan friste mer enn en dag i park og en dag bading.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 16:33   #46
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vi var to dager i Legoland i sommer (første dag fra ca 11-17, andre dag fra 10 til 18). Da rakk vi omtrent alt, følte vi hadde greit med tid og noen ting fikk vi tatt flere ganger. Mye kø da.

Gammel 11-08-13, 21:49   #47
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ja, det kan du ha rett i. 8 timer i parken burde jo uansett holde, så jeg tror det blir fredagen på oss.

8 timer ville jeg tenkt at var lite, sånn i utgangspunktet. Nå er vi litt ekstreme slike steder, men vi har aldri kommet oss ut at Legoland før stengetid kl 20. Forrige uke var vi på Liseberg, og var der i 10,5 timer, 8 hadde vært altfor lite.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-13, 22:44   #48
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Vi var i Legoland 19 timer i sommer, kunne holdt på mye lenger. Men det er klart, vi brukte jo en del av tiden på å stå i kø. Mellom 5 og 25 minutter kø, stort sett. 45 minutter en gang. (På en som ikke engang var noe morsom!)

Gammel 11-08-13, 23:59   #49
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville brukt to dager i Legoland, en kortere dag 2 og resten av dagen/ettermiddagen i Aquadome.
Ungene her er glade i å bade, og vi var der med to andre badeglade barn.
Etter to tre timer hadde de fått nok, det hadde jeg også(som eeeelsker å bade).

Kjenn litt på det når dere er der.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 01:12   #50
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Det går an å starte i Legoland og bestemme seg samme dag om man vil tilbake eller ikke. Vi syntes det holdt med en dag, og hadde en dag i Lalandia badeland. Men, dette var midt i juli, så det var fullpakket med folk. Tipper dere får bedre tid til å oppleve alt på Legoland når dere kommer på høsten. I tillegg trenger dere ikke å ta alle småbarnstingene siden hun er så stor.

Gammel 12-08-13, 10:16   #51
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En hel dag fra morgen til kveld i badeland ville helt klart vært for mye for min del også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 10:25   #52
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Vi ville nok ha kombinert med en tur til Tyskland og storshopping.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 10:32   #53
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi syntes ikke det var nok med en dag i legoland og ville nok tatt to dager der. I allefall om man ønsker å få tatt alle karusellene man har lyst til, samt badedelen av legoland.

Lyppa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 11:21   #54
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Vi hadde en langhelg i Legoland i mai. Leide hus i Lalandia med Resort pass, da har man full tilgang både til Legoland og Aquadome. Vi var faktisk i Legoland alle de 3 dagene vi hadde til disposisjon. Den ene dagen tok vi noen timer der, og så dro vi inn i Aquadomen. Gutta mine på 2 og 6 storkoste seg. Jeg syns det er et veldig bra badeland med sklier og aktiviteter for alle aldre.

Jeg mener å huske at Deli Express inne i Aquadomen hadde en del ganske sunne alternativer å tilby og ikke bare pommesfrites og pølse.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-13, 19:08   #55
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Vi ville nok ha kombinert med en tur til Tyskland og storshopping.

Det blir det nok ikke tid til, dessuten er turen bursdagsgave til 10-åringen og da er det litt dårlig gjort å bruke tiden på shopping.
Men sånn ellers måtte jeg gjort det, for de har mye bra veggismat der.

Gammel 15-08-13, 20:33   #56
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Hvis du skal ha et billig hotell i Billund kan jeg anbefale Zleep. Enkelt og greit i gåavstand fra Legoland. Se på zleep.dk for priser.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-13, 22:42   #57
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Tusen takk for tipset!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.