|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Varmt og strand i høstferien, med barn. Hvor?
Det hadde det, men du trenger ikke være redd for å fornærme meg hvis dere helst vil reise alene altså. Tenkte egentlig bare på samtalen vi hadde da dere var her.
|
|
|
#42 |
|
|
Sv: Varmt og strand i høstferien, med barn. Hvor?Jeg husker fortsatt Hellas (Naxos, for å være presis) i høstferien (september) som et eventyrlig deilig sted. Lite folk, lave priser, enkelt å finne steder å bo, masse deilig strand. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Varmt og strand i høstferien, med barn. Hvor?
Bli gjerne med! Det føles tryggere og så er det koselig med voksenselskap. Minsten blir ellevill hvis du tar med din lille
|
|
|
#44 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Varmt og strand i høstferien, med barn. Hvor?Jeg var på Chios i høstferien 2011 og det var også utrolig deilig. Lite folk, deilig vær og gresk mat.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#45 |
|
kamerat
|
Sv: Varmt og strand i høstferien, med barn. Hvor?Jeg har prøvd både Kykladene, Sardinia og Amalfi-kysten i høstferier, og har så langt opplevd én (1) litt småhøstlig dag. Ellers har det bare vært fryd og glede, sol, 25 grader og deilig, varmt vann.
|
|
|
#46 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Varmt og strand i høstferien, med barn. Hvor?Beklager Hulda, jeg så ikke du ville reise i august. Da hadde jeg ikke reist til Kypros, nei - det er nok altfor varmt! Har en kompis som var der på (jobb)reise, og de måtte sitte inn på hotellrommet hele oppholdet fordi det var så uutholdelig varmt at de ikke orka å gå ut. Det er litt kjedelig når man er på sydenreise.
|
|
|
#47 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Varmt og strand i høstferien, med barn. Hvor?Vi har planer om å reise til Mallorca i høstferien. Vet at det ikke er noen garantier for at det blir bra vær, men vi var der i 2009 i slutten av september, og det var helt perfekt. Varmt i sjøen og rundt 25 grader. Litt kjølig på kvelden noen dager, og opp i 32 grader midt på dagen noen dager.
|
|
![]() |
|
|