|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Og Lagotto ser ut til å være veldig aktuelt ja ser jeg. Kjempefin, perfekt størrelse og en familiehund, som er lettstelt og røytefri! |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Se her da? |
![]() |
![]() |
#3 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Helt nydelig! Og ekstremt godt gemytt på de jeg har møtt. De er jo avlet frem spesifikt for å IKKE være jakthunder, det vil si at de ikke streifer og holder seg nære eieren og er veldig omgjengelige. Sånn helt til motsetning til Doodle, som er blandingshunder der begge er jakthunder.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Lagotto! De er allergivennlige, middels størrelse, og er i følge canis.no en "medgjørlig, lite krevende, oppmerksom, hengiven, meget lojal og lett-trent hund". |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Jeg hadde styrt langt unna puddel, men det vet du sikkert allerede. De pudlene jeg har truffet, både de store og de små er alt for hypre for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
Det er min helt egne lille mopp av en bichon havanais-tispe - også kjent som pøbelhunden.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Retromum
|
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Kan det friste med en Fransk Bulldog?
![]() |
#10 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Både Lagotto og Havanaise er flotte hunder |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Jeg vet ikke om hun er allergivennling, men hun røyter iallefall ikke |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Vi klipper vår Lhasa Apso hver 4.måned. Den røyter virkelig ikke og når valpepelsen skulle av da han var 11 måneder så røytet den heller ikke.
![]() |
#13 |
maler
|
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Sånn har naboen. Veldig søt, passe stor, ser ut som en hund og gneldrer ikke. Den er imidlertid en racer på å apportere frisbee.
![]() |
#15 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Mine favoritter - engelsk cocker spaniel. Godt gemytt, trenger passelig med trening. Ikke så gneldrete.
![]() |
![]() |
#16 |
Teller ned
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Er noen i husstanden allergisk? I så tilfelle ville jeg ikke anskaffet hund i det hele tatt. Jeg reagerer på såkalte allergivennlige hunder og jeg er egentlig mest allergisk mot katt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
Ingen er allergisk mot hund nei, bare katt. Grunnen til at jeg ville ha en så allergivennlig hund som mulig, er fordi jeg skal ha den med på jobb. |
![]() |
![]() |
#18 |
Teller ned
Da skjønner jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Chinese crested powder puff, den hårete varianten av nakenhunden, er en harmonisk, lettlært og allergivennlig hund. En i familien vår har en slik og den er virkelig et sjarmerende bekjentskap. Tar bare noen minutter å lære henne tricks som å spille død, danse piruett, løpe slalom og andre agility-øvelser. Hun er en veldig glad hund, men rolig og veldig tilpasningsdyktig. Og så har hun valper for tida. Sist redigert av Retz : 22-05-12 kl 08:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Jeg har nok bestemt meg tror jeg. Hunden skal uansett ikke anskaffes før etter nyttår, da vi må bo oss inn litt, jeg må bli ferdig med studier osv. Og jeg vil ha tid til den. Det får jeg da. |
![]() |
![]() |
|
|