|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Min småhund gneldrer ikke.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?En som går på batteri.
![]() |
![]() |
#23 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Min søte lille voffs gneldrer aldeles ikke.
![]() |
#24 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Jeg har en liten og lettoppdratt hund med lite pels. Men han er ikke akkurat den som holder kjeft hele tiden da. Hvem som setter i gang hvem av de to jeg har i hus er ikke godt å si, men tidvis må jeg bruke Stemme for å få de til å tie stille. Ikke alltid det hjelper heller, min kar er litt skeptisk til store hunder også. Bjeffing og skepsis er ikke rasetypisk alltid, det er like mye individavhengig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Jeg synes Boxer er fantastiske hunder, men den blir for stor og sprelsk for meg i og med at den skal være med på jobb. Hadde Boxer da jeg vokste opp |
![]() |
![]() |
#26 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Jeg er glad i cocker spaniel, og hadde de en herlig en i tenårene
![]() |
![]() |
#27 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Hey! Du glemte min langhårete mopp!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Boston terrier
![]() |
#29 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Jeg synes du skal doodle i vei! Cockerpoo f.eks. Veldig familievennlig, røyter ikke, allsidig i forhold til hvor mye trim den vil ha. Veldig aktiv de to første årene da, men det er vel de fleste valper. Og den er str du er ute etter.
![]() |
#30 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Å, jeg blir helt lykkelig av å se boxerfjeset på skjermen *lyst å printe ut som visuell lykkepille* - fine hunden.
![]() |
#31 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?
DU aner ikke om Cockerpoo røyter eller ikke. Det kan de nemlig veldig godt. Det er halvparten Cocker i en Cockerpoo, og Cockeren røyter. De allerfleste Doodler røyter, i større eller mindre grad, og noen har så jævlig pels at de BÅDE røyter huset fullt og i tillegg må klippes som en puddel- dvs. dobbelt opp med pelsstell.
![]() |
#33 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2012
![]() |
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Shetland Sheepdog, også kalt Sheltie. Det er en rase jeg vil anbefale for deg. Jeg har rasen selv og hun passer alle dine kriterier. Hun er menneskekjær og krever ikke noe stort. Liten og søt, 37cm i skulderhøyde. Hun tilpasser seg oss når det gjelder tur og står ikke å klynker på døren. Om hun går løst (selv om vi ikke er der) så stikker hun aldri av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Men røyter ikke Sheltien mye? |
![]() |
![]() |
#35 |
...we have cookies
|
Jeg har litt lyst til å bli bedre kjent med whippet kjenner jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Passiv
|
Jeg skal ikke ha Jack Russel nei, jeg bare refererte til den pga. størrelsen. Takk for tips, skal sjekke litt mer. |
![]() |
![]() |
#37 |
ræv med ører
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Sheltier flest er reserverte av seg, og de allerfleste lager i tillegg en god del lyd, så jeg ville absolutt frarådet den til ditt formål. Jeg regner med at du trenger en hund som er mest mulig snill mot alle, siden den skal omgås demente personer og kanskje iblant uforutsette situasjoner. Sheltien røyter kraftig et par ganger per år, og legger da fra seg fine hårhauger som er enkle å ta opp (mye verre med en korthåret hund som røyter INN i klesplagg og sofaer
![]() |
#38 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Og Lagotto ser ut til å være veldig aktuelt ja ser jeg. Kjempefin, perfekt størrelse og en familiehund, som er lettstelt og røytefri! |
![]() |
![]() |
#39 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Se her da? |
![]() |
![]() |
#40 |
ræv med ører
![]() Sv: Hvilken hunderase vil du anbefale?Helt nydelig! Og ekstremt godt gemytt på de jeg har møtt. De er jo avlet frem spesifikt for å IKKE være jakthunder, det vil si at de ikke streifer og holder seg nære eieren og er veldig omgjengelige. Sånn helt til motsetning til Doodle, som er blandingshunder der begge er jakthunder.
![]() |
|
|