|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tog fra Gardermoen til Oslo S, hjelp
Da blir det buss. De går rett utenfor hovedinngangen eller? Og det er bare å betale på bussen? Regner ikke med de tar kort.
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Tog fra Gardermoen til Oslo S, hjelpIkke prøv å ta "buss for flytog" i hvert fall. Vi gjorde det sist det var stengt, og måtte bytte til flytog på Lillestrøm.
![]() |
#4 |
Textrovert
|
Ja, jeg skjønte ingenting. Jeg tok buss fra Sandvika klokken 04.45 eller noe sånt. Harakiritidlig var det i alle fall. Plutselig ble jeg vekket om at jeg måtte gå av. Jeg trodde vi var på Gardermoen, og plutselig sto jeg der med kofferten min og var egentlig ikke våken og skjønte virkelig IKKE hvor jeg var. Jeg ble rimelig sur da jeg skjønte at jeg måtte gå bort til togstasjonen og ta flytoget de siste meterne. Kunne ikke bussen bare ha kjørt helt frem?
![]() |
#5 |
heimføing
|
![]() Sv: Tog fra Gardermoen til Oslo S, hjelpFlybussen tar kort. Og jeg tror barn er gratis der også. Rett utafor inngangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tog fra Gardermoen til Oslo S, hjelpTusen takk! Jeg skal bo hos ei venninne midt på Grünerløkka.
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
Ta flytoget ned til Oslo S, det var vel ikke stengt før dere skulle hjem? Du kan ta flybussen ned også, men det tar betydelig lengre tid, og det er mange ulike flybusser, avhengig av hvor du skal.
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
www.flytogetkvittering.no. Registrer deg med bruker, dra kortet når du går på toget, motta e-postkvittering samme dag. Det er veldig enkelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|