Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hasjrøyking og bilkjøring

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-12, 22:17   #41
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Hasjrøyking og bilkjøring

Dt blir jo mer problematisk jo flere som gjør det, tenker jeg. Og mange av dem som kommer, kombiner det med alkohol noe som ikke gjør det bedre.

Nå er ikke jeg noen stor fan av legalisering altså. Jeg bare bor i et land hvor det er legalt.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 08:34   #42
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Men hvis røykingen og den rusen i grunnen er så uproblematisk at det kan forsvare legalisering så bør det vel ikke være et problem at folk kommer utenfra for å røyke?

Tja, jeg ser ikke helt logikken i det. Se på østfoldrånernes tur til Strømstad hver skjærtorsdag. Det er lov å drikke alkohol, og egentlig ikke et stort problem at innbyggerne i Strømstad gjør det, men det blir problematisk når haugevis av råneturister kommer for å gjøre det.

Angående cannabisrøyking så er det jo også et problem at aktiviteten er ulovlig i landet turistene kommer fra.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 08:53   #43
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig for at man skal åpne for medisinsk bruk, men mot legalisering. Jeg ønsker ikke lettere tilgang til flere rusmidler i samfunnet, men ser ikke hvorfor man ikke skal kunne skrive ut THC-kapsler på resept på samme måte som man skriver ut mange andre legemidler som også har stor fare for misbruk, videresalg osv. THC er intet mindre enn genialt som smertelindring.

Gammel 06-04-12, 09:33   #44
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Hasj er selvsagt ikke uproblematisk. En ser også at det kreves et større hjelpeapparat for å ta seg av dem som sliter med langtidsvirkninger, som vil slutte osv.

I bybildet, er det turismen som er problematisk. Jeg bor i Amsterdam, og det er stort sett ungdommer, utdrikkningslag osv som er problematisk i det daglige ( i visse sentrumsområder får en vel heller si ) De røyker seg omtrent sanseløse samtidig som de drikker.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 10:58   #45
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg er for medisinsk marihuana, men ikke for legalisering. Det er et standpunkt jeg synes er helt uproblematisk.

Enig med du.

Gammel 07-04-12, 11:24   #46
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg er for medisinsk marihuana, men ikke for legalisering. Det er et standpunkt jeg synes er helt uproblematisk.

Enig .

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 11:38   #47
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ingen problem med å godkjenne det som legemiddel, men ser ingen grunn til å legalisere det som nytelsemiddel.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 11:44   #48
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har skjønt at cannabis forblir i kroppen lenge etter inntak. Er det slik med andre legemidler også av "Rød trekant"-typen? Om man tar f.eks Paralgin forte så står det noe om halveringstid. Får man morfin så har jeg også hørt en angivelse av tid det tar før det er ute av kroppen. Kan man si noe likedan om cannabis? Jeg tror jeg har lest av konsentrasjonen kan være så ulik og at det er vanskelig å si når det er ute av kroppen. Er det en tanke å inndra førerkort mens man bruker cannabis medisinsk, om det blir tillatt?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:21.