|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hasjrøyking og bilkjøringDt blir jo mer problematisk jo flere som gjør det, tenker jeg. Og mange av dem som kommer, kombiner det med alkohol noe som ikke gjør det bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hasjrøyking og bilkjøring
Tja, jeg ser ikke helt logikken i det. Se på østfoldrånernes tur til Strømstad hver skjærtorsdag. Det er lov å drikke alkohol, og egentlig ikke et stort problem at innbyggerne i Strømstad gjør det, men det blir problematisk når haugevis av råneturister kommer for å gjøre det.
![]() |
#43 |
Audacious
|
![]() Sv: Hasjrøyking og bilkjøringJeg er veldig for at man skal åpne for medisinsk bruk, men mot legalisering. Jeg ønsker ikke lettere tilgang til flere rusmidler i samfunnet, men ser ikke hvorfor man ikke skal kunne skrive ut THC-kapsler på resept på samme måte som man skriver ut mange andre legemidler som også har stor fare for misbruk, videresalg osv. THC er intet mindre enn genialt som smertelindring.
![]() |
#44 |
Utenlands
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hasjrøyking og bilkjøringHasj er selvsagt ikke uproblematisk. En ser også at det kreves et større hjelpeapparat for å ta seg av dem som sliter med langtidsvirkninger, som vil slutte osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hasjrøyking og bilkjøring
Enig
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hasjrøyking og bilkjøringJeg har ingen problem med å godkjenne det som legemiddel, men ser ingen grunn til å legalisere det som nytelsemiddel.
![]() |
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hasjrøyking og bilkjøringJeg har skjønt at cannabis forblir i kroppen lenge etter inntak. Er det slik med andre legemidler også av "Rød trekant"-typen? Om man tar f.eks Paralgin forte så står det noe om halveringstid. Får man morfin så har jeg også hørt en angivelse av tid det tar før det er ute av kroppen. Kan man si noe likedan om cannabis? Jeg tror jeg har lest av konsentrasjonen kan være så ulik og at det er vanskelig å si når det er ute av kroppen. Er det en tanke å inndra førerkort mens man bruker cannabis medisinsk, om det blir tillatt? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|