|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange julegaver på lista?
Personlig hadde jeg sagt nei dersom et av barna mine ville gi gaver til 10-12 venner. Hun har mange venner, men gave til alle er uaktuelt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hvor mange julegaver på lista?På lista mi er det 32 personer. I tillegg kommer vennegaver de to største står for, så totalt er vi vel oppe i 45-47. Og da gir vi ikke til søsken med barn, og nesten ikke til noen venner med barn (barna får, altså) (bare to venninner av meg). Vi har mange nevøer og nieser, for å si det sånn.
|
|
|
#3 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvor mange julegaver på lista?25 gaver, pluss gaver til meg og mannen. Jeg tok meg av det meste i går, og det ble ikke billig.
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Hvor mange julegaver på lista?Har bare 12 på lista mi. Noen av disse er jo par da. Men 12 gaver (eller noen får to da og sønnen min får mange). Kanskje flere hvis det kommer gaver fra noen av vennene til sønnen min. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hvor mange julegaver på lista?3 egne barn, 4 foreldre, mine 2 søstre m kjæreste, 7 tanta/onkelbarn ( vi dropper de over 18 år), 4 fadderbarn, 2 til mannens single søsken, 3 barn av mannens søskenbarn, to gaver til mine single tanter,, tre nabogaver, og noen ve mega er på hver av barna.
|
|
|
#6 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hvor mange julegaver på lista?3 nevøer/nieser, svigerinne/svoger, en bror, 2 sett foreldre, 3 bestemødre, en venninne, 2 barn og hverandre. Hvor mange blir det? Gaver til 16 personer, men noen får flere enn en pakke.
|
|
|
#8 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvor mange julegaver på lista?Skalvise.
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 17-12-11 kl 20:15. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Hvor mange julegaver på lista?Jeg kom til 33 med stort og smått. Da er det også med smågaver til kolleger, barnehageansatte og barnas venner.
|
|
|
#10 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hvor mange julegaver på lista?Jeg sluttet å telle hvor mange vi gir gave til da jeg bikket 20. Jeg tror det er rundt 25. Mange får små gaver, de får en oppmerksomhet. Mange gaver koster under 100,-. Antall gaver tror jeg ikke jeg skal telle. Det blir en god del. Noen får en gave og noen får tre-fire.
|
|
|
#11 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange julegaver på lista?Tja, skal vi se. 10 stk kanskje? Ikke mer enn det i alle fall. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Einsam
|
Sv: Hvor mange julegaver på lista?14 personer på lista, i tillegg har ungene kjøpt noen få gaver til venner, men dette er billige gaver, "vennegaver" som vesla sier.. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor mange julegaver på lista?
Mye bedre og hyggeligere!
|
|
|
#14 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hvor mange julegaver på lista?17 på lista vår.
|
|
|
#16 |
|
I mål
|
Sv: Hvor mange julegaver på lista?Tja, ca 17 personer pluss at naboer og slikt får en liten hilsen (i år hjemmelagde lys). |
|
|
|
![]() |
|
|