|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Jeg må undersøke litt. Gir tilbakemelding i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Jeg er også glad i å få det gjort på en torsdag.
![]() |
#43 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Tirsdag kveld, etter kl 20, på Rema eller Kiwi. Supplerer med litt ferskvarer til helga.
![]() |
#44 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?To ganger i uken her! Jeg handler mandag; kjipe Rimi billigvarer som skal dekke behovet frem til fredag morgen. Fredag handler Mr. Norway i en fancy sjappe som skal vare til mandag morgen. Jeg er happy; jeg er best på hverdagsmat, og han er veldig nøye med hva som skal være på plass i helgen, for da er det HAN som lager mat.
![]() |
![]() |
#45 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Onsdag eller torsdag pleier jeg å handle, aldri mandager.
![]() |
#46 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?
Ah, så klart. Da ville jeg i tilfelle kjørt øvre vei forbi vår skole og ned igjen, der er det i hvert fall ikke kø.
![]() |
#47 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Hvis man ukeshandler på OBS som gjerne har ny tilbudsavis hver uke, er tirsdager en fin dag. Da er det fylt opp med varer uten at tilbudene er utsolgt, og alle datafeil som florerer hver mandag er ordnet opp i.
![]() |
![]() |
#48 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Ukehandle? aldri.
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 01-11-11 kl 13:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Feilpost.
![]() |
#50 |
En som trener
|
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?
Ja, der kan jeg komme ned ja. Hm. Kan sjuåringer være nyttige å ha med på ukeshandling, mon tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Sjuåringer kan få sin egen vogn og liste over ting man vet de får tak i, som ost, melk, brokkoli.
![]() |
#52 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Barn som er flinke til å hjelpe handle-mamma får bestemme fredagsmiddagen hos oss. Meget populært og virksomt insentiv.
![]() |
![]() |
#53 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Vi handlet torsdag tidligere, og det passer fint med helg. Men nå må vi snu litt på det og prøver mandag kveld. Da er de i gang å sette ut nye varer på Rema her vi bor.
![]() |
|
|