|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?
Nemlig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Jeg må undersøke litt. Gir tilbakemelding i morgen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Jeg er også glad i å få det gjort på en torsdag.
|
|
|
#5 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Tirsdag kveld, etter kl 20, på Rema eller Kiwi. Supplerer med litt ferskvarer til helga.
|
|
|
|
#6 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?To ganger i uken her! Jeg handler mandag; kjipe Rimi billigvarer som skal dekke behovet frem til fredag morgen. Fredag handler Mr. Norway i en fancy sjappe som skal vare til mandag morgen. Jeg er happy; jeg er best på hverdagsmat, og han er veldig nøye med hva som skal være på plass i helgen, for da er det HAN som lager mat.
|
|
|
|
#7 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Onsdag eller torsdag pleier jeg å handle, aldri mandager.
|
|
|
#8 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Feilpost.
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Sjuåringer kan få sin egen vogn og liste over ting man vet de får tak i, som ost, melk, brokkoli.
|
|
|
#10 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Barn som er flinke til å hjelpe handle-mamma får bestemme fredagsmiddagen hos oss. Meget populært og virksomt insentiv.
|
|
|
|
#11 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken dag er best for å ukeshandle?Vi handlet torsdag tidligere, og det passer fint med helg. Men nå må vi snu litt på det og prøver mandag kveld. Da er de i gang å sette ut nye varer på Rema her vi bor.
|
![]() |
|
|