Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Høstinspirasjonstråd 2011

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-11, 20:18   #41
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Høstinspirasjonstråd 2011

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg har altså spart så masse penger i dag
Prøvde en superfin minicord kjole, samme som Elinblu har kjøpt, men M var litt snau og L var altfor stor, så da ble det ikke shopping.
I "min" lokale NoaNoa har de ikke tatt i denne til høsten

Jaja, sparte ennå mere penger da....

Forresten så savner jeg ikaren som var på "min" butikk i vinter, hun var fantastisk.

Ha ha, det er sikkert bare fordi de ikke får den inn før i september eller noe. Jeg spurte nemlig om de fikk inn en bluse på den butikken jeg var i denne uka, og da sjekket hun lista si og så hvilken uke den er ventet inn.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 21:04   #42
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Hun sa at hun trodde ikke hun hadde bestilt den fordi den var så spesiell og sikkert vanskelig å selge.
Ser den, men jeg er ikke enig.

Gammel 12-08-11, 21:07   #43
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Vel, nå er MM-kjolen med lange ermer på vei hjem til meg. Utrolig så påvirkelig man blir når man sitter hjemme og jobber. Jeg forsvarer kjøpet med, at den kan brukes i hele vinterhalvåret, mens den med kortere ermer nok er mer begrenset til varmere høstdager. Det blir årets eneste høstkjolekjøp her i heimen. Helt sant !

Gratulerer! Jeg har ikke slått til ennå - selv om sågar mannen oppmuntret det. Det spørs om jeg må ta en ørliten tur tilbake på mandag, kanskje. Takk for støtten fra glamourforskermiljøet! At jeg kan ha den i årevis, er nok ikke noe argument, for jeg har alle klær i minst 10 år, viser det seg etter forrige ukes klesopprydning.

Tenker du på hun skånske, Camomilla?

Gammel 12-08-11, 21:13   #44
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Ja hun ja.
Hun var rå syns jeg.

Gammel 12-08-11, 22:42   #45
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Syns det er mye fine klær i høst. Typisk når jeg har stor kulemage og 19 kg å kvitte meg med først.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 00:33   #46
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har altså spart så masse penger i dag
Prøvde en superfin minicord kjole, samme som Elinblu har kjøpt, men M var litt snau og L var altfor stor, så da ble det ikke shopping.
I "min" lokale NoaNoa har de ikke tatt i denne til høsten

Jaja, sparte ennå mere penger da....

Forresten så savner jeg ikaren som var på "min" butikk i vinter, hun var fantastisk.

Fin kjole . Er en Noa Noa butikk på Øvre R også (men det vet du sikkert), kanskje de har tatt den inn ?

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 07:02   #47
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Fin kjole . Er en Noa Noa butikk på Øvre R også (men det vet du sikkert), kanskje de har tatt den inn ?

Ja, på J storsenter er det Noa Noa. Ved rulletrappa i ny del, plan 2

Gammel 14-08-11, 16:30   #48
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hun sa at hun trodde ikke hun hadde bestilt den fordi den var så spesiell og sikkert vanskelig å selge.
Ser den, men jeg er ikke enig.

Jeg har også lyst på den kjolen... hm... spesiell... ja jeg er nok det

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 18:53   #49
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Og dette skjørtet:

Nå fikk jeg det jeg bestilte rett i posten, uten toll!

Skjørtet var i overkant gøy i fargene, men vil nok bli brukt en del allikevel.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 18:54   #50
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Nå fikk jeg det jeg bestilte rett i posten, uten toll!

Skjørtet var i overkant gøy i fargene, men vil nok bli brukt en del allikevel.

Jeg har det i brunt, der var fargene rolige. Det sitter veldig godt på meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 18:57   #51
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg har det i brunt, der var fargene rolige. Det sitter veldig godt på meg.

Litt psykodeliske her , men det er jo gøy med gøye farger, håper jeg.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 19:03   #52
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Denne vil jeg ha.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 21:45   #53
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Denne vil jeg ha.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 22:21   #54
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Denne vil jeg ha.

Jeg også ser jeg. Den var veldig fin.

Gammel 15-08-11, 18:18   #55
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Denne vil jeg ha.

Jeg også . Er det Cream ?

Også har jeg litt lyst på denne vinteranorakken fra Kari Traa :

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 19:21   #56
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Jeg også . Er det Cream ?

Også har jeg litt lyst på denne vinteranorakken fra Kari Traa :

Jeg også vil ha! ! Den var bare superfin.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 19:24   #57
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lyst på et par svarte støvletter iallefall, kanskje kilhæl.

Og så har jeg lyst på en Heikokjole

Jeg likte kjolen fra Boden du kjøpte Storm! Men jeg har liksom så blanda erfaringer med Boden på meg

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 19:26   #58
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes også Kristine Vikse har noen fine plagg i år
De kjolene og cardigan/jakkene ser så gode ut

Gammel 15-08-11, 19:34   #59
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig i at Kristine vikse-kolleksjonen så fin ut, men var den ikke veldig lik fjorårets? Jeg finner ikke den cream-kjolen over noe sted. Noen som har sett den? Den tror jeg nemlig jeg må ha.

Gammel 15-08-11, 19:52   #60
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Enig i at Kristine vikse-kolleksjonen så fin ut, men var den ikke veldig lik fjorårets? Jeg finner ikke den cream-kjolen over noe sted. Noen som har sett den? Den tror jeg nemlig jeg må ha.

Jo, ganske så lik fjorårets. Jeg har en cardigan derifra, lang. Og den er jeg veldig fornøyd med.

Har ikke sett den creamkjolen noe sted jeg

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.