Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Høstinspirasjonstråd 2011

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-11, 09:33   #21
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstinspirasjonstråd 2011

Jeg har jo allerede kjøpt og mottatt to freshe kjoler fra Boden høstkolleksjonen, de kan jeg vise frem.

Angående farger tror jeg at jeg kommer til å gå for pudder+hvitt+grått+svart+rødt denne høsten. Jeg ser ikke bra ut med jordfarger som brun og rust.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 09:36   #22
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ooh!

Bare så synd at jeg verken kan bruke kjoler eller skjørt fra Boden fordi de er så fordømt rette i fasongen! Jeg kan ikke begripe at britiske damer skal være så rett-opp-og-ned! På mange av kjolene ville jeg trenge 2 størrelser større over hoftene enn over mage og bryst. Jeg har sjelden følt meg så misforma som i prøverommet hos Boden.

Gammel 12-08-11, 09:36   #23
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde faktisk ikke lyst på noe fra vinterpreviewen.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 09:37   #24
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Angående farger tror jeg at jeg kommer til å gå for pudder+hvitt+grått+svart+rødt denne høsten. Jeg ser ikke bra ut med jordfarger som brun og rust.

Det er mange fæle farger i butikkene i høst! Jeg kommer til å gå for grønt, petrol, bringebærrødt, svart og lilla. Surprise, surprise!

Gammel 12-08-11, 09:40   #25
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bluen: Jeg er jo ganske rett opp og ned (med bittelitt hofter og midje), så for meg passet Bodenkjolene veldig bra, men jeg kjøpte også de som hadde litt a-fasong da. De helt rett kjolene føler jeg meg skikkelig teit i.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 09:43   #26
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg hadde faktisk ikke lyst på noe fra vinterpreviewen.

Ikke jeg heller.

Jeg har lyst på en cordkjole fra høstkolleksjonen, men jeg vet ikke om jeg tør å bestille, for jeg har også problemer med fasongen. Passer det oppe, blir det altfor stort nede. Jerseykjoler går fint fordi de bare henger rett ned, men cordfløyel har det med å bli rart.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 09:46   #27
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har jo midje og hofter så det holder, men det er mange av Boden-kjolene, og ikke minst skjørtene, som passer utmerket på meg.

Gammel 12-08-11, 09:52   #28
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Jeg har jo midje og hofter så det holder, men det er mange av Boden-kjolene, og ikke minst skjørtene, som passer utmerket på meg.

Men du har jo pupper også! Da jeg prøvde kjoler i butikken, hang størrelse 6 og slang rundt brystet på meg. Noen av skjørtene kan jeg bruke, men da er de enten bittelitt knappe over rumpa eller for vide i livet.

Gammel 12-08-11, 11:48   #29
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg skulle til å skrive at det blir en billig høst, for der var det ved første øyekast mye rart i stygge farger, men så fikk jeg øye på denne:

Nesten 2000 kroner for en korterma jerseykjole er imidlertid såpass i overkant at jeg tror jeg styrer unna. En annen variant:

Jeg falt for akkurat samme kjoler og farge, men syntes også at 1900 kr for en viscosejerseykjole ble i overkanten. Spesielt når garderoben allerede bugner og jeg akkurat har lagt 3 store søppelsekker tøy i gjenbrukscontaineren...

Gammel 12-08-11, 12:43   #30
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg falt for akkurat samme kjoler og farge, men syntes også at 1900 kr for en viscosejerseykjole ble i overkanten. Spesielt når garderoben allerede bugner og jeg akkurat har lagt 3 store søppelsekker tøy i gjenbrukscontaineren...

Er du meg? (Bortsett fra at mine sekker selvfølgelig står i kjelleren fortsatt, da.)

Jeg har et ærend på Posten i jobbsammenheng nå, og da går jeg dessverre forbi Mette Møller-butikken.

Gammel 12-08-11, 14:08   #31
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Jeg har et ærend på Posten i jobbsammenheng nå, og da går jeg dessverre forbi Mette Møller-butikken.

Akk, akk, akk!

Den satt helt utrolig fint og var ordentlig lekker. Stoffet er jo jersey, men det var en veldig tykk og god variant som falt veldig pent. Det gjorde vondt å henge den fra seg igjen, men 1900, da gitt!

Gammel 12-08-11, 14:15   #32
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Akk, akk, akk!

Den satt helt utrolig fint og var ordentlig lekker. Stoffet er jo jersey, men det var en veldig tykk og god variant som falt veldig pent. Det gjorde vondt å henge den fra seg igjen, men 1900, da gitt!

Ikke sant..? Jeg så på den i butikken (den grå med burguder kantebånd), og den var virkelig mye, mye lekrere IRL enn på nettsidene. Detaljene med kantebåndene og splitten nederst på ermet synes jo nesten ikke på nett. Den var også veldig kledelig drapert over brystet/utringningen.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 14:17   #33
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ikke sant..? Jeg så på den i butikken (den grå med burguder kantebånd), og den var virkelig mye, mye lekrere IRL enn på nettsidene. Detaljene med kantebåndene og splitten nederst på ermet synes jo nesten ikke på nett. Den var også veldig kledelig drapert over brystet/utringningen.

Ja, og så var det fine små rynker på skuldrene også, de vises ikke på bildet.

Penger har jeg etter en gnien ferie, men det får vel være grenser?

Gammel 12-08-11, 14:19   #34
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, og så var det fine små rynker på skuldrene også, de vises ikke på bildet.

Penger har jeg etter en gnien ferie, men det får vel være grenser?

Nei. Gnienferie og tilgjengelige penger? Løp og kjøp.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 14:27   #35
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Hvorfor skal det være grenser?

Gammel 12-08-11, 14:33   #36
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Hvorfor skal det være grenser?

Grenser, ja, heh heh!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 14:36   #37
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er sikkert kjempe-god kvalitet og du kommer til å ha den i årevis, Elinblu. Ikke noe å lure på.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 14:37   #38
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Ser du, alle glamourforskerne er enstemmige.

Jeg reddes forresten fra min MM-forelskelse av at den kun kan renses. Hva er DET for noe, da? En hverdagskjole til 2000+ som jeg ikke kan vaske?! Trukke det, asså.

Gammel 12-08-11, 15:07   #39
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Vel, nå er MM-kjolen med lange ermer på vei hjem til meg. Utrolig så påvirkelig man blir når man sitter hjemme og jobber. Jeg forsvarer kjøpet med, at den kan brukes i hele vinterhalvåret, mens den med kortere ermer nok er mer begrenset til varmere høstdager. Det blir årets eneste høstkjolekjøp her i heimen. Helt sant !

Gammel 12-08-11, 15:42   #40
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har altså spart så masse penger i dag
Prøvde en superfin minicord kjole, samme som Elinblu har kjøpt, men M var litt snau og L var altfor stor, så da ble det ikke shopping.
I "min" lokale NoaNoa har de ikke tatt i denne til høsten

Jaja, sparte ennå mere penger da....

Forresten så savner jeg ikaren som var på "min" butikk i vinter, hun var fantastisk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:53.