|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov herOm det er en blindtarmoperasjon eller keisersnitt er i og for seg irrelevant. Hun har etterhvert en kropp som har levd noen år og hun er lenger helt lik flertallet av undertøysmodeller. Så jeg liker at hun allikevel stiller opp.
|
|
|
|
#42 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov her
Jeg har aldri fått målt og tilpasset. Jeg har aldri kjøpt en dyr BH, og kommer sikkert ikke til å gjøre det ever. Jeg antar at jeg har funnet riktig cup (har beveget meg oppover etter flere år med dobbeltpupp), men at jeg sikkert skal ned i omkrets. Fordi jeg ikke finner noe jeg liker sprader jeg liksågodt rundt i slitte ammeBH-er som er de eneste som har sittet ok på meg. Jeg sluttet å amme for ... 2 år og 4 måneder siden.
Sånn for å kverulere: det arret fikk hun nok som barn (mtp hvor stort det er nå og hvor langt det er mellom arrene etter stingene). Dvs at hun hadde det arret også i sin tidligere modellkarriere.
|
|
|
#43 |
|
Bedreviter
|
Da er det ikke så rart at du ikke finner BH-er som du synes sitter godt. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis blindtarmen er sprukken og ikke bare betent, så må man noen gang bare åpne raskest mulig ble jeg fortalt. Har samme arr selv (men så stopper også likheten |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov herJada, jada, det er et blindtarmoperasjonsarr.
Det er nesten sånn en jeg kjenner pleier å si. Han spiller gitar, offentlig, han tar seg til og med betalt for det, og konstaterer fornøyd at han likner Eric Clapton. De er like høye, nemlig.
|
|
|
|
#47 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov herJeg syns egentlig det må være lov å si at "
uten at folk skal gå av skaftet, altså.
|
|
|
#48 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Vi trenger ikke å gå av skaftet,nei, men jeg ville foreslått en aldri så liten tur til psykiateren. Hun lider jo helt tydelig av vrangforestillinger: "Jeg ser en hengemage..." |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov herDet er sant, Polyanna. Hun sier hva hun ser, hun sier ikke at hun faktisk har det. Overskriften må nok journalisten ta ansvar for, og det er vel ikke første gang en journalist vrir det folk sier så det blir mer tabloid.
|
|
|
|
#50 |
|
Kom ut av tellinga.
|
I'm not there. Jeg har for mange faser i hvordan-like-kroppen-sin-og-slutte-å-straffe-seg-selv å gå gjennom før jeg er interessert i å pynte figuren min. En ukomfortabel BH er jo midt i blinken akkurat nå. Men dette var way off og passer bedre i bloggen enn her.
|
|
|
#51 |
|
Bedreviter
|
Pøh. Den har ikke jeg tilgang til. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sorry. Ikke at det står så mye spennende der akkurat, men det er jo fint å samle tankene. Jeg kommer dog ikke til å opprette et innlegg om BH vs avstraffelse riktig med det første.
|
|
|
#53 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov herDette har vært diskutert før, rine. Selv tynne folk har problemer med å se seg opp mot et ideal. Det å være fornøyd har i grunnen sørgelig lite med utseendet å gjøre, det sitter inne i hodet. Jeg har hatt BMI på 17 fram til jeg blei gravid, så det veit jeg veldig godt. Hvis alle som finner feil på kroppen sin burde tatt en tur til psykiater, så hadde de jammen fått mye å gjøre.
|
|
|
|
#54 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Ja, det er jo ytringsfrihet i Norge, så hun gjør det jo med loven i hånd.
|
|
|
#55 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov herPøh! Det der er en direkte hån å kalle sagge noe som helst, all ære til sørland for å ha kommet seg i form etter fødsel og depresjon osv. men å dra en "saggemagesepåmeg" blir så over grensen teit og bullshitfaktoren så høy at jeg egentlig blir litt forbanna. Jeg skjønner veldig godt hvordan det er å runde 30 som modell og fortvilet forsøke å ha en pk faktor forbunnet med seg selv som merkevare med jeeez det der blir så feil! Husker tilbake til barnehagen da småjentene viste frem den tegninga de var mest stolt av og sa "see så stygg" :bambiøyne:
|
|
|
#56 |
|
Bedreviter
|
Folk med større skavanker enn Katrine Sørland slipper nesten alltid å vise frem kroppen sin i undertøy på catwalken og på forsiden av landets største aviser. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Har bakt søte kaker
|
Den parallellen til "se så stygg tegningen min er" var noe av det jeg ville frem til, uten at jeg klarte å sette ord på det. Hvorfor gjør vi sånn? Er det janteloven som tvinger oss til å fiske etter komplimenter med å gjøre oss dårligere enn det vi er? Jeg husker jeg irriterte meg grønn av de jentene på skolen som fisket etter komplimenter på den måten. Da var jeg fristet til å si; ja, den var stygg den tegningen.
|
|
|
#58 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
![]() |
|
|