Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jada, flere med eksponeringsbehov her

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-11, 14:55   #41
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jada, flere med eksponeringsbehov her

Om det er en blindtarmoperasjon eller keisersnitt er i og for seg irrelevant. Hun har etterhvert en kropp som har levd noen år og hun er lenger helt lik flertallet av undertøysmodeller. Så jeg liker at hun allikevel stiller opp.

Ordbruken er jeg derimot ikke så begeistret for.

Gammel 25-05-11, 15:13   #42
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Nei, den skal ikke sitte slik, og det var ikke pent. Hun kommer unna med det, siden hun har så god figur og flotte pupper i seg selv, men det hadde vært mer kledelig med en BH som satt slik den skulle. BH-en skal ganske riktig ha spilene der puppen begynner.

Hvilken BH-størrelse bruker du? Og har du fått målt og tilpasset størrelsen din i en skikkelig undertøysbutikk? Hvis du ikke finner en BH som passer, tyder det normalt på at du bruker feil størrelse eller feil type BH.

Jeg har aldri fått målt og tilpasset. Jeg har aldri kjøpt en dyr BH, og kommer sikkert ikke til å gjøre det ever. Jeg antar at jeg har funnet riktig cup (har beveget meg oppover etter flere år med dobbeltpupp), men at jeg sikkert skal ned i omkrets. Fordi jeg ikke finner noe jeg liker sprader jeg liksågodt rundt i slitte ammeBH-er som er de eneste som har sittet ok på meg. Jeg sluttet å amme for ... 2 år og 4 måneder siden.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Om det er en blindtarmoperasjon eller keisersnitt er i og for seg irrelevant. Hun har etterhvert en kropp som har levd noen år og hun er lenger helt lik flertallet av undertøysmodeller. Så jeg liker at hun allikevel stiller opp.

Sånn for å kverulere: det arret fikk hun nok som barn (mtp hvor stort det er nå og hvor langt det er mellom arrene etter stingene). Dvs at hun hadde det arret også i sin tidligere modellkarriere.

Gammel 25-05-11, 15:21   #43
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg har aldri fått målt og tilpasset. Jeg har aldri kjøpt en dyr BH, og kommer sikkert ikke til å gjøre det ever. Jeg antar at jeg har funnet riktig cup (har beveget meg oppover etter flere år med dobbeltpupp), men at jeg sikkert skal ned i omkrets. Fordi jeg ikke finner noe jeg liker sprader jeg liksågodt rundt i slitte ammeBH-er som er de eneste som har sittet ok på meg. Jeg sluttet å amme for ... 2 år og 4 måneder siden.

Da er det ikke så rart at du ikke finner BH-er som du synes sitter godt.

Og i forhold til det å investere i en skikkelig, godt tilpasset, BH, så finnes det ikke så veldig mange metoder som er billigere og mer effektiv for å pynte på figuren sin. For ikke snakke om så mye mer komfortabelt det er med en BH som passer ordentlig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 15:29   #44
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

ER det et keisersnittarr? Synes det ser så skjevt ut? Jeg tenkte blindtarm jeg, uten at jeg vet på hvilken side den sitter?

Hvis blindtarmen er sprukken og ikke bare betent, så må man noen gang bare åpne raskest mulig ble jeg fortalt. Har samme arr selv (men så stopper også likheten ). Fikk det da for 20 år siden.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 15:31   #45
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Har samme arr selv (men så stopper også likheten ).

"Ligner litt på Katrine Sørland". Det er jo signaturmat, spør du meg.

Gammel 25-05-11, 15:34   #46
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jada, jada, det er et blindtarmoperasjonsarr.

"Ligner litt på Katrine Sørland". Det er jo signaturmat, spør du meg.

Det er nesten sånn en jeg kjenner pleier å si. Han spiller gitar, offentlig, han tar seg til og med betalt for det, og konstaterer fornøyd at han likner Eric Clapton. De er like høye, nemlig.

Gammel 25-05-11, 15:35   #47
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns egentlig det må være lov å si at "

Sitat:

Jeg er jo lang og slank, så kanskje ikke alle ser det. Men jeg ser jo noe annet i mitt speil enn andre gjør. Jeg ser hengerumpe og litt saggemage. Og jeg er veldig fornøyd med sånn som jeg er, sier hun med et smil.

uten at folk skal gå av skaftet, altså.

Gammel 25-05-11, 15:37   #48
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns egentlig det må være lov å si at " uten at folk skal gå av skaftet, altså.

Vi trenger ikke å gå av skaftet,nei, men jeg ville foreslått en aldri så liten tur til psykiateren. Hun lider jo helt tydelig av vrangforestillinger: "Jeg ser en hengemage..."

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 15:38   #49
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Det er sant, Polyanna. Hun sier hva hun ser, hun sier ikke at hun faktisk har det. Overskriften må nok journalisten ta ansvar for, og det er vel ikke første gang en journalist vrir det folk sier så det blir mer tabloid.

Gammel 25-05-11, 15:39   #50
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Da er det ikke så rart at du ikke finner BH-er som du synes sitter godt.

Og i forhold til det å investere i en skikkelig, godt tilpasset, BH, så finnes det ikke så veldig mange metoder som er billigere og mer effektiv for å pynte på figuren sin. For ikke snakke om så mye mer komfortabelt det er med en BH som passer ordentlig.

I'm not there. Jeg har for mange faser i hvordan-like-kroppen-sin-og-slutte-å-straffe-seg-selv å gå gjennom før jeg er interessert i å pynte figuren min. En ukomfortabel BH er jo midt i blinken akkurat nå. Men dette var way off og passer bedre i bloggen enn her.

Gammel 25-05-11, 15:41   #51
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

I'm not there. Jeg har for mange faser i hvordan-like-kroppen-sin-og-slutte-å-straffe-seg-selv å gå gjennom før jeg er interessert i å pynte figuren min. En ukomfortabel BH er jo midt i blinken akkurat nå. Men dette var way off og passer bedre i bloggen enn her.

Pøh. Den har ikke jeg tilgang til.

Gammel 25-05-11, 15:43   #52
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Pøh. Den har ikke jeg tilgang til.

Sorry. Ikke at det står så mye spennende der akkurat, men det er jo fint å samle tankene. Jeg kommer dog ikke til å opprette et innlegg om BH vs avstraffelse riktig med det første.

Gammel 25-05-11, 15:45   #53
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Standard

Dette har vært diskutert før, rine. Selv tynne folk har problemer med å se seg opp mot et ideal. Det å være fornøyd har i grunnen sørgelig lite med utseendet å gjøre, det sitter inne i hodet. Jeg har hatt BMI på 17 fram til jeg blei gravid, så det veit jeg veldig godt. Hvis alle som finner feil på kroppen sin burde tatt en tur til psykiater, så hadde de jammen fått mye å gjøre.

Hun burde nok tenkt mer på ordbruken og hvordan det kan tolkes av andre, men journalisten har jammen bidratt godt til at hun tolkes negativt også, da. Hun sier jo faktisk at hun er fornøyd. Bra for henne, det har hun jo all grunn til.

Gammel 25-05-11, 15:48   #54
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns egentlig det må være lov å si at " uten at folk skal gå av skaftet, altså.

Ja, det er jo ytringsfrihet i Norge, så hun gjør det jo med loven i hånd.
Når det er sagt så er det ikke sånn å forstå, at jeg ikke ser at det kan være en bragd for henne å vise seg frem nå med noen flere skavanker enn tidligere. Men slik det fremstår i dette oppslaget så blir det litt kleint. Se hvor "uperfekt" jeg er og likevel tør jeg å vise meg frem. Hva med de som har større skavanker, er de da rett ut crazy om de trekker i noe annet enn joggedress?

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 15:52   #55
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Pøh! Det der er en direkte hån å kalle sagge noe som helst, all ære til sørland for å ha kommet seg i form etter fødsel og depresjon osv. men å dra en "saggemagesepåmeg" blir så over grensen teit og bullshitfaktoren så høy at jeg egentlig blir litt forbanna. Jeg skjønner veldig godt hvordan det er å runde 30 som modell og fortvilet forsøke å ha en pk faktor forbunnet med seg selv som merkevare med jeeez det der blir så feil! Husker tilbake til barnehagen da småjentene viste frem den tegninga de var mest stolt av og sa "see så stygg" :bambiøyne:

Dorte Skappel var stilig dette blir bare pinlig.

Gammel 25-05-11, 15:55   #56
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Ja, det er jo ytringsfrihet i Norge, så hun gjør det jo med loven i hånd.
Når det er sagt så er det ikke sånn å forstå, at jeg ikke ser at det kan være en bragd for henne å vise seg frem nå med noen flere skavanker enn tidligere. Men slik det fremstår i dette oppslaget så blir det litt kleint. Se hvor "uperfekt" jeg er og likevel tør jeg å vise meg frem. Hva med de som har større skavanker, er de da rett ut crazy om de trekker i noe annet enn joggedress?

Folk med større skavanker enn Katrine Sørland slipper nesten alltid å vise frem kroppen sin i undertøy på catwalken og på forsiden av landets største aviser.

Jeg skjønner veldig godt at Sørland har et annet mål på hva en fin kropp er enn det folk flest har. Jeg er enig i at ordvalget ikke var det beste i den artikkelen, om det nå er journalisten eller hennes skyld, men å trekke den konklusjonen at fordi Sørland er kritisk til sin kropp, så må alle andre trekke i sekk og aske, er bare teit.

Det er litt som om jeg skulle si at jeg ikke kan synge godnattsang for ungene mine fordi Pavarotti en gang måtte avlyse en forestilling da han var forkjølet. Han sang sikkert mye finere enn meg, selv med influensa, så betyr det at jeg må holde kjeft for alltid da?

Gammel 25-05-11, 16:00   #57
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Pøh! Det der er en direkte hån å kalle sagge noe som helst, all ære til sørland for å ha kommet seg i form etter fødsel og depresjon osv. men å dra en "saggemagesepåmeg" blir så over grensen teit og bullshitfaktoren så høy at jeg egentlig blir litt forbanna. Jeg skjønner veldig godt hvordan det er å runde 30 som modell og fortvilet forsøke å ha en pk faktor forbunnet med seg selv som merkevare med jeeez det der blir så feil! Husker tilbake til barnehagen da småjentene viste frem den tegninga de var mest stolt av og sa "see så stygg" :bambiøyne:

Dorte Skappel var stilig dette blir bare pinlig.

Den parallellen til "se så stygg tegningen min er" var noe av det jeg ville frem til, uten at jeg klarte å sette ord på det. Hvorfor gjør vi sånn? Er det janteloven som tvinger oss til å fiske etter komplimenter med å gjøre oss dårligere enn det vi er? Jeg husker jeg irriterte meg grønn av de jentene på skolen som fisket etter komplimenter på den måten. Da var jeg fristet til å si; ja, den var stygg den tegningen.

Jeg sier ikke at Katrine Sørland sitt motiv med å si dette var å få oss til å tenke "neida, du er kjempeflott". Jeg sier bare at det er mange som gjør det. Man er egentlig fornøyd med puppene sine, men ønsker bekreftelse på det, derfor sier man at de er stygge? :skjønnerikkegreia:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 16:02   #58
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er litt som om jeg skulle si at jeg ikke kan synge godnattsang for ungene mine fordi Pavarotti en gang måtte avlyse en forestilling da han var forkjølet. Han sang sikkert mye finere enn meg, selv med influensa, så betyr det at jeg må holde kjeft for alltid da?

(jeg både synger og går i bikini, men ingen betaler for å høre og se meg)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 16:04   #59
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

jeg både synger og går i bikini

Om så samtidig. Slå den du, Katrine Sørland.

Gammel 25-05-11, 16:06   #60
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:54.