Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-11, 21:23   #41
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?

Tja, jeg har kjøpt et kort og hjertesjokolader. Skal pynte bordet til han kommer hjem. Vi er generelt glad i feiringer og markeringer. Vi lager pakkekalender og påskeegg til hverandre også.

Gammel 14-02-11, 21:30   #42
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Nei, ikkje morsdag/farsdag heller. Kanskje bortsett frå ein ekstra klem.

Gammel 14-02-11, 21:55   #43
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ikke noe ekstra i dag her i huset.

Gammel 14-02-11, 22:02   #44
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

ikke noe ekstra her heller, verken i går eller i dag.

Gammel 14-02-11, 22:06   #45
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Nei, vi feirer ikke denne dagen. Vi er generelt gode på å kose oss med god mat og drikke, uansett dato.

Gammel 14-02-11, 22:08   #46
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Vi har i tidligere år gått for å lage noe godt å spise, og kanskje en en koselig film sammen.

I år har vi gått for toro gryterett til middag, og lusekjemming av hele familien, etter et oppslag i barnehagen og beskjed om å ta med alt av skifttøy hjem og vaske på minst 60 eller fryse det i natt...

Men mannen og jeg delte nettopp resten av marsipankaken han kjøpte til i går da

Gammel 14-02-11, 22:09   #47
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Spiser ostepop og ser top model.

Gammel 14-02-11, 22:35   #48
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Krangler om jobb via SMS.

:erkeromantisk:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 22:46   #49
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Vi ignorerer Valentines, på samme vis som vi ignorerer morsdag og farsdag.

Det Inagh sa.

Gammel 15-02-11, 09:48   #50
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Finni, her.

Jeg liker heller romantikk i hverdagen, ikke den dagen handelstanden har bestemt

Ja.
Mannen min og jeg er så flinke på hverdagsromantikk at vi liksom ikke føler vi har behov for valentines.

Gammel 15-02-11, 09:53   #51
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, jeg hadde til og med blitt litt snurt om han hadde kommet med blomster eller annet fjas akkurat den dagen. Det er så utrolig mye koseligere med oppmerksomheter ellers i året, når det ikke er forventet av noe slag !

Gammel 15-02-11, 09:57   #52
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Nei, jeg hadde til og med blitt litt snurt om han hadde kommet med blomster eller annet fjas akkurat den dagen. Det er så utrolig mye koseligere med oppmerksomheter ellers i året, når det ikke er forventet av noe slag !

Men det høres jo ut som om du slett ikke forventer det på valentindagen, så da burde du jo blitt ekstra glad for det.

Gammel 15-02-11, 10:03   #53
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det tenkte jeg også på Skilpadda.

Jeg synes fremdeles at det er litt surmaget og bitte litt nedlatende å være så opptatt av at dere er knallgode på romantikk alle andre dager i året, men akkurat på 14. februar, da er det harry å være glad i hverandre og å vise det.

En liten historie fra i går kveld. Jeg gikk opp for å gi jentene godnattklem og sa "God valentin. Jeg elsker deg" til den eldste. Og fikk tilbake: "vel mamma, det er jo ikke så veldig spesielt at du sier det. For det sier du hver dag".

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 10:10   #54
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn for å svare på spørsmålet i tråden: Vi pleier ikke vanligvis å markere valentinsdag, heller ikke morsdag eller farsdag. Men innimellom finner en av oss på å gjøre noe på en av disse dagene, og jeg ville jo syntes det var ganske vrangt og dårlig gjort å ikke bli glad for en gave eller blomst eller en flaske vin bare fordi det er på akkurat en slik dag. Jeg blir alltid glad hvis mannen min kjøper gaver eller blomster til meg, enten det nå er en "ytre anledning" eller ikke - jeg tenker alltid at han kjøper det for å glede meg, og det setter jeg pris på.

Gammel 15-02-11, 11:20   #55
Pesten

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi feirer ikke Valentine

Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 11:22   #56
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Det tenkte jeg også på Skilpadda.

Jeg synes fremdeles at det er litt surmaget og bitte litt nedlatende å være så opptatt av at dere er knallgode på romantikk alle andre dager i året, men akkurat på 14. februar, da er det harry å være glad i hverandre og å vise det.

En liten historie fra i går kveld. Jeg gikk opp for å gi jentene godnattklem og sa "God valentin. Jeg elsker deg" til den eldste. Og fikk tilbake: "vel mamma, det er jo ikke så veldig spesielt at du sier det. For det sier du hver dag".

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Sånn for å svare på spørsmålet i tråden: Vi pleier ikke vanligvis å markere valentinsdag, heller ikke morsdag eller farsdag. Men innimellom finner en av oss på å gjøre noe på en av disse dagene, og jeg ville jo syntes det var ganske vrangt og dårlig gjort å ikke bli glad for en gave eller blomst eller en flaske vin bare fordi det er på akkurat en slik dag. Jeg blir alltid glad hvis mannen min kjøper gaver eller blomster til meg, enten det nå er en "ytre anledning" eller ikke - jeg tenker alltid at han kjøper det for å glede meg, og det setter jeg pris på.

Vi krangler ikke i Valentinesprotest, altså. :klargjør: Tror jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 11:24   #57
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Nei vi gjorde ikke noe i år, jeg fikk en nydelig orkide av mannen men siden vi har en liten som ikke sover noe særlig blir det lite romantikk for tiden.. I fjor lagde vi god mat og tente lys, så en film og skravlet.
I år så vi bare på tv å spise sjokoladepudding

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 11:33   #58
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Vi krangler ikke i Valentinesprotest, altså. :klargjør: Tror jeg.

Tror du, ja.

Gammel 15-02-11, 11:43   #59
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, vi har aldri feiret Valentine.

Vi er forøvrig aldri særlig romantiske, amorøse eller gavedryssende ellers i året heller, så det er ikke årsaken her i huset.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 11:44   #60
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Vi hadde god mat fra Dinner, dekket pent på og masse lys.
Jeg fikk hjertekort som barnet lagde på skolen sist uke, med en liten kjærlighetserklæring, noe alà "Du er så fin, du er så grei, og du er mammaen min. Glad i deg"

Barnet synes det var stor stas en mandag.

Sist redigert av Christa : 15-02-11 kl 11:52.
Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.