|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Kakemonster
|
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Tja, jeg har kjøpt et kort og hjertesjokolader. Skal pynte bordet til han kommer hjem. Vi er generelt glad i feiringer og markeringer. Vi lager pakkekalender og påskeegg til hverandre også.
|
|
|
|
#43 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Ikke noe ekstra i dag her i huset.
|
|
|
|
#45 |
|
nju nja njo
|
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Nei, vi feirer ikke denne dagen. Vi er generelt gode på å kose oss med god mat og drikke, uansett dato.
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Vi har i tidligere år gått for å lage noe godt å spise, og kanskje en en koselig film sammen.
|
|
|
#50 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?
Ja.
|
|
|
|
#51 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Nei, jeg hadde til og med blitt litt snurt om han hadde kommet med blomster eller annet fjas akkurat den dagen. Det er så utrolig mye koseligere med oppmerksomheter ellers i året, når det ikke er forventet av noe slag !
|
|
|
#52 |
|
flisespikker
|
Men det høres jo ut som om du slett ikke forventer det på valentindagen, så da burde du jo blitt ekstra glad for det.
|
|
|
#53 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Det tenkte jeg også på Skilpadda. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
flisespikker
|
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Sånn for å svare på spørsmålet i tråden: Vi pleier ikke vanligvis å markere valentinsdag, heller ikke morsdag eller farsdag. Men innimellom finner en av oss på å gjøre noe på en av disse dagene, og jeg ville jo syntes det var ganske vrangt og dårlig gjort å ikke bli glad for en gave eller blomst eller en flaske vin bare fordi det er på akkurat en slik dag. Jeg blir alltid glad hvis mannen min kjøper gaver eller blomster til meg, enten det nå er en "ytre anledning" eller ikke - jeg tenker alltid at han kjøper det for å glede meg, og det setter jeg pris på.
|
|
|
#55 |
|
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Vi feirer ikke Valentine |
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Nei vi gjorde ikke noe i år, jeg fikk en nydelig orkide av mannen |
|
|
|
|
|
#58 |
|
flisespikker
|
Tror du, ja.
|
|
|
#59 |
|
Borte
|
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Nei, vi har aldri feiret Valentine.
|
|
|
#60 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør dere noe spesielt ut av Valentin-dagen?Vi hadde god mat fra Dinner, dekket pent på og masse lys. Sist redigert av Christa : 15-02-11 kl 11:52. |
|
|
|
![]() |
|
|