|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Et lite tankeeksperiment
FORBI KØEN. Priority pass. Du blir fulgt forbi alle og er førstemann i heisen både opp og ned. Man sparer MYE tid på det i høysesongen, altså.
|
|
|
|
#42 |
|
Passiv
|
Sv: Et lite tankeeksperiment |
|
|
|
#43 |
|
Passiv
|
Sv: Et lite tankeeksperiment
Det er dyrt å reise til NY. Det lønner seg å kjøpe sånt pass akkurat på de aller verste køstedene. Regner man inn hva man betaler per time man er der så ser man fort at det går i pluss. |
|
|
|
#44 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et lite tankeeksperimentFølger med, rent hypotetisk. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Et lite tankeeksperimentSpennende Albertine! Dette må gå å få til, det bare må gå! |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Passiv
|
Sv: Et lite tankeeksperimentDa er søknad overlevert daglig leder, og han skulle gi meg svar i morgen. I MORGEN!!! |
|
|
|
#47 |
|
|
Sv: Et lite tankeeksperimentFinner du noe bra? Tar du tog eller fly fra Miami til NY (eller motsatt vei om det er aktuelt)? Finner du billetter som ikke direkte tur/retur? |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et lite tankeeksperimentJeg har vært mutters putters alene i NY en dag, og dro til Empire State Building. Bodde i samme strøk. Følte meg vill og gal og vandret ellers litt rundt og kikket før jeg møtte de jeg skulle møte på kvelden.
|
|
|
#50 |
|
Passiv
|
Sv: Et lite tankeeksperimentPelen, jeg må ta fri åtte jobbedager. Håper inderlig det ordner seg. Jeg har funnet flybilletter direkte fra Miami til NY, men funderer på å ta en tur til Washington for å ta en omvisning i Huset. Litt over to timer med tog fra NY, ser jeg. Må sjekke den litt nærmere. |
|
|
|
#52 |
|
Passiv
|
Sv: Et lite tankeeksperimentKoffertbærer, Tinkadott? |
|
|
|
#53 |
|
En som trener
|
Sv: Et lite tankeeksperimentJeg synes det var en veldig fin tur til Ellis Island og Liberty Island, så jeg anbefaler at det får bli på lista. Tok det første dagen vi var der (når vi allikevel var opp kl 6, som Missa sa) og slapp unna kø. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Javel
|
Sv: Et lite tankeeksperimentJeg var i New York forrige helg. Masse kjekt salg i butikkene nå. Og vi fikk med oss musicalen Rock of Ages. Knallbra.
|
|
|
|
#57 |
|
|
Sv: Et lite tankeeksperimentJeg har noen venner som var i Washington på en historisk tokt og de koste seg. Mannen har vært der i forbindelse med jobb og han syns ikke det er noen hyggelig by (mest kjedelig og dødt), men han har jo ikke vært i the White House. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Permakulturell
|
Sv: Et lite tankeeksperimentNår skal du evt. dra, Albertine?
|
|
|
#59 |
|
Passiv
|
Sv: Et lite tankeeksperimentDa dropper jeg det, tror jeg. Kanskje jeg heller skulle tatt en svipptur til Las Vegas, så får jeg med meg alle tre CSI-byene? |
|
|
|
#60 |
|
Passiv
|
Sv: Et lite tankeeksperiment5. februar, tror jeg. |
|
![]() |
|
|