Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Et lite tankeeksperiment

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-11, 15:37   #41
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et lite tankeeksperiment

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

100 $ pr person for å kjøre heis opp i 103 etg??

FORBI KØEN. Priority pass. Du blir fulgt forbi alle og er førstemann i heisen både opp og ned. Man sparer MYE tid på det i høysesongen, altså.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 15:58   #43
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

FORBI KØEN. Priority pass. Du blir fulgt forbi alle og er førstemann i heisen både opp og ned. Man sparer MYE tid på det i høysesongen, altså.

Det er dyrt å reise til NY. Det lønner seg å kjøpe sånt pass akkurat på de aller verste køstedene. Regner man inn hva man betaler per time man er der så ser man fort at det går i pluss.

Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 19:00   #44
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Følger med, rent hypotetisk.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 19:26   #45
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spennende Albertine! Dette må gå å få til, det bare må gå!

Om jeg skulle være alene i NY så tror jeg at jeg skulle se om det gikk å få hotell i SoHo, men jeg aner ikke om det er så mange hotell der. Men egentlig så går det bra å bo de fleste stedene på grunn av t-banen. Men egentlig så er det ikke så strot behov av å bo lenger nord enn der Central Park begynner.

Den hypotetiske venninnen syns nok at det er veldig greit å få besøk.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 15:12   #46
Albertine
Passiv

Standard

Da er søknad overlevert daglig leder, og han skulle gi meg svar i morgen. I MORGEN!!! Jeg kommer til å være død innen den tid. Får ikke gjort noe som helst, surfer bare på flybilletter og annet snask.

Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 15:33   #47
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finner du noe bra? Tar du tog eller fly fra Miami til NY (eller motsatt vei om det er aktuelt)? Finner du billetter som ikke direkte tur/retur?

Dette må bare gå!!! Din hypotetiske venninne blir nok veldig lei seg ellers! Hvor mange dager måd u ta fri?

Gammel 17-01-11, 15:36   #48
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har vært mutters putters alene i NY en dag, og dro til Empire State Building. Bodde i samme strøk. Følte meg vill og gal og vandret ellers litt rundt og kikket før jeg møtte de jeg skulle møte på kvelden.

Fra flyplassen tok jeg taxi til hotellet for å være sikker på å komme rett sted, men da jeg dro tok jeg buss tilbake til flyplassen. Skulle jeg dratt alene nå hadde jeg tatt buss til Grand Central Station og taxi derifra. Mye billigere og ikke vanskelig.

Gammel 17-01-11, 15:45   #49
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åj! Nå vet jeg hva jeg ønsker meg til 40-årsdagen. Hvis jeg sier fra nå så har mannen åtte år å spare på.

Gammel 17-01-11, 16:02   #50
Albertine
Passiv

Standard

Pelen, jeg må ta fri åtte jobbedager. Håper inderlig det ordner seg. Jeg har funnet flybilletter direkte fra Miami til NY, men funderer på å ta en tur til Washington for å ta en omvisning i Huset. Litt over to timer med tog fra NY, ser jeg. Må sjekke den litt nærmere.

Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 16:26   #51
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Albertine: melder meg frivillig som tjener om du trenger noe slikt på turen!

Gammel 17-01-11, 17:50   #52
Albertine
Passiv

Standard

Koffertbærer, Tinkadott?

Er det komplett umulig å dra fra NY til DC på dagstur, for å få en kjapp rundtur?

Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 18:08   #53
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det var en veldig fin tur til Ellis Island og Liberty Island, så jeg anbefaler at det får bli på lista. Tok det første dagen vi var der (når vi allikevel var opp kl 6, som Missa sa) og slapp unna kø.

NY!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 18:10   #54
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Er det komplett umulig å dra fra NY til DC på dagstur, for å få en kjapp rundtur?

Ja. Don't do it.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 18:11   #55
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Ja. Don't do it.

Ok. Hva med å fly dit fra Miami, sove en natt der og ta toget til NY? Er det bedre å bruke all tiden i NY?

Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 18:14   #56
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg var i New York forrige helg. Masse kjekt salg i butikkene nå. Og vi fikk med oss musicalen Rock of Ages. Knallbra.

Gammel 17-01-11, 18:27   #57
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Jeg har noen venner som var i Washington på en historisk tokt og de koste seg. Mannen har vært der i forbindelse med jobb og han syns ikke det er noen hyggelig by (mest kjedelig og dødt), men han har jo ikke vært i the White House.

Gammel 17-01-11, 18:28   #58
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Når skal du evt. dra, Albertine?

Gammel 17-01-11, 18:28   #59
Albertine
Passiv

Standard

Da dropper jeg det, tror jeg. Kanskje jeg heller skulle tatt en svipptur til Las Vegas, så får jeg med meg alle tre CSI-byene?

Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 18:29   #60
Albertine
Passiv

Standard

5. februar, tror jeg.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:36.