|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Et lite tankeeksperimentHeldiggris! Heldiggris!
|
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Et lite tankeeksperimentJeg har samvittighetskvaler da. Etterlate gubben alene med tre unger. Aller helst skulle vi ha reist sammen, men vi har problemer med å få satt bort alle tre for såpass lang tid. Men kvalene stikker ikke så dypt, så jeg har ingen problemer med å gjøre det, altså. |
|
|
|
#25 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et lite tankeeksperimentYou go, girl!
|
|
|
#28 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Et lite tankeeksperimentDu må fikse ESTA - 72 timer før avreise. Du får ESTA nr umiddelbart.
|
|
|
#29 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et lite tankeeksperiment
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Sv: Et lite tankeeksperimentOk, da har jeg smelt sammen noen greier jeg ser for meg at jeg har lyst til å gjøre i NY: |
|
|
|
#31 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Et lite tankeeksperimentJeg har kjøpt meg disse bøkene:
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Et lite tankeeksperimentDu, det hotellet fikk ikke mye gode tilbakemeldinger, du. Jeg tror jeg velger noe annet jeg. |
|
|
|
#33 |
|
~~~~~~~
|
Jeg fulgte anbefalingene her inne på FP - så jeg satser på at det duger for oss.
|
|
|
#35 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Et lite tankeeksperimentJeg tror jeg ville droppet Statue of Liberty faktisk. Det tar nemlig ganske så lang tid, man må ofte vente en båt eller tre pga kø, og det tar noen timer totalt. Den går via Ellis Island (heller ikke en prioritet). Jeg har vært i NY 5-6 ganger og aldri prioritert akkurat SoL, og det har gått bra med meg.
|
|
|
|
#36 |
|
Passiv
|
Jada - det der går brillefint. Med forbehold om kø på Empire State. Vi dro dit sent på kvelden på lille julaften og sto ikke i kø tre sekunder engang. |
|
|
|
#37 |
|
~~~~~~~
|
100 $ pr person for å kjøre heis opp i 103 etg??
|
|
|
#38 |
|
~~~~~~~
|
|
|
|
#39 |
|
Passiv
|
Sv: Et lite tankeeksperimentOg for Guds skyld - forsiktig med å bestille drinker. De er IKKE som her. De koster 6 USD i Greenwich village og de består av sprit med bare litt brus til pynt. En Long Island IceTea og du er full som en dupp altså. Vin er bra. |
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Sv: Et lite tankeeksperimentÅh, jeg tror jeg snart forgår! |
|
![]() |
|
|