Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takhøyde i forum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-08, 23:38   #541
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Simpson blimpson. Jeg hentydet selvsagt til bandet: http://profile.myspace.com/index.cfm...ndid=127866484

Du har googlet lenge nå?

Gammel 17-04-08, 11:07   #542
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiken38, her.

.Og får til svar fra vedkommende at hun ikke svarer på PM. Ok! er det et tabu å skrive PM eller er det enda noe jeg må lære meg. Naiv som jeg er så trodde jeg personlige meldinger er en del av FP.

Er ydmyk tar all lærdom til meg med stor takk.

Er det tabu med private meldinger?????

Gammel 17-04-08, 11:10   #543
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, absolutt ikke, men noen syns at PM som kommer etter at de har sendt rød prikk er bortimot det verste noen kan gjøre. Hakket verre enn bestialske massedrap, mener jeg å ha oppfattet.

Gammel 17-04-08, 11:12   #544
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er en del som ikke svarer på PM-er i forbindelse med tråder hvor man har diskutert mot hverandre ja. Man kan godt sende prikk, men mange synes hevnprikking er teit, selv om det er litt omdiskutert. Ellers holde seg i tråden, er stort sett kotymen.

Kanskje dette skulle vært med i Livens postulater? Etter punktene om rødprikking?

Jeg synes du har vært flink til å ta til deg beskjeder jeg, og det gir et positivt inntrykk hos meg ihvertfall, at man endrer seg når man får tilbakemelding. Ikke alle klarer det, og de pleier å forsvinne, men de som klarer det, trives ofte godt her etterpå.

Gammel 17-04-08, 11:42   #545
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flink maiken38.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 12:04   #546
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Nei, absolutt ikke, men noen syns at PM som kommer etter at de har sendt rød prikk er bortimot det verste noen kan gjøre. Hakket verre enn bestialske massedrap, mener jeg å ha oppfattet.

Gammel 17-04-08, 12:14   #547
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jepp!
Og man kan bli straffet med grisekjeft per PM :erfaren:

Men til informasjon - min (noe mangelfulle) poll om temaet konkluderte roughly med at den jevne FP'er synes det er helt greit å få PM'er fra hvem det måtte være, men at en håndfull medlemmer ville ha seg frabedt en PM i etterkant av rød prikk.

Gammel 17-04-08, 15:12   #548
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Men det var ikke grisekjeft. Det var en unnskyldning da jeg oppdaget min gedigne tabbe.
Jeg har selv fått koselige PM som svar på et innlegg.
Selvfølgelig tar en til seg lærdom. Har fått masse bare tilbakemeldinger om hvordan ting gjøres. Ok! Men da er det greit å sende PM sånn generelt over linja.
Ja ja så lærte man noe i dag også.

Gammel 17-04-08, 15:32   #549
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk er forskjellige, her også. Det er ingen skreven eller uskreven regler om hvordan man forholder seg til rødprikker og PM-er - noen liker dem, andre ikke, noen bruker dem, andre ikke. Reaksjoner fra én bruker er ofte ikke lik holdningene til forumet for helhet. (De kan naturligvis være det, men de trenger ikke.) Og du har like stor rett som alle andre å bestemme hvordan du vil oppføre deg.

Gammel 17-04-08, 15:34   #550
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det var ikke grisekjeft. Det var en unnskyldning da jeg oppdaget min gedigne tabbe.

Nei - jeg mente at man kan få kjeft som svar om man selv sender en Pm i etterkant av en rød prikk!
Her er det mye å lære, vettu! Stå på!

(Selv synes jeg det er både hyggelig, nyttig, oppklarende og lærerikt å kommunisere per Pm )

Gammel 17-04-08, 23:35   #551
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

553 innlegg.

Jeg gidder ikke å lese alt. Kan noen gi meg et kort sammendrag?

Gjerne med en kjapp liste over hvem som skal ha røde prikker, og hvem som skal ha grønne.
Blå er jeg tom for.

Gammel 17-04-08, 23:36   #552
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

553 innlegg.

Jeg gidder ikke å lese alt. Kan noen gi meg et kort sammendrag?

Gjerne med en kjapp liste over hvem som skal ha røde prikker, og hvem som skal ha grønne.
Blå er jeg tom for.

Noen liker fjas, noen liker ikke fjas. Folk er forskjellige. Noen er morsomme, noen er domme.

Gammel 17-04-08, 23:38   #553
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Noen liker fjas, noen liker ikke fjas. Folk er forskjellige. Noen er morsomme, noen er domme.

Noko seier meg at Ru kjem til å lese heile tråden.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 23:40   #554
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lest hele. Og fått mange grønniker.

Gammel 17-04-08, 23:43   #555
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lest det aller meste. Mener på ingen måte det samme som Sitron, men har fått flere grønne prikker enn for noe innlegg jeg noen gang har skrevet.

Gammel 17-04-08, 23:44   #556
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe sier meg at Ru skal vente til hun er på jobb i morgen.

Kunde: " Blablablabal"
Ru: "Hmmm ..."
Kunde: "Blabla?"
Ru: "Hahmmm"
Kunde: "Ok."
Ru:

Må jeg skrive lange innlegg og avhandlinger også? Eller holder det med et kort svar i Curlz, og skriftstørrelse 3?

Gammel 18-04-08, 00:13   #557
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har lest hele. Og fått mange grønniker.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg har lest det aller meste. Mener på ingen måte det samme som Sitron, men har fått flere grønne prikker enn for noe innlegg jeg noen gang har skrevet.

Nå har det sag faktisk slik at skryting av grønnprikkefangst is frowned upon her på FP.

Så da skynder jeg meg å gjørre nettopp det - sånn for å vise at her er jenta si, som vet hvordan man skal følge skrevne&uskrevne FP-regler til punkt og prikke: ----> Fy skamme seg for å fortelle om grønnprikkene sine! Fyh!

Gammel 18-04-08, 00:14   #558
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grønnprikkeskryting er teit.

Gammel 18-04-08, 00:15   #559
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare vent, Zöe, så skal jeg sende deg en PM med detaljerte beskrivelser av alle prikkene, inkludert Skremmerns røde.

Gammel 18-04-08, 00:18   #560
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Bare vent, Zöe, så skal jeg sende deg en PM med detaljerte beskrivelser av alle prikkene, inkludert Skremmerns røde.

Looking forward to it!

Emneord
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.