Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-13, 02:23   #541
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har hatt den utsøkte gleden av å lese kommentarfelt på lokale blogger i dag, og han er visst utvilsomt uskyldig til det motsatte er bevist. Så hvis det bare kommer noen bevis, altså faktiske bevis, daaaaaaaaa skal de tro på jenta.

Der er jo åpenbart at hele Vågå bør brennes til grunnen med napalm. Helst med de fleste innbyggerne oppi. Av preventive hensyn bør vi gjøre det samme med andre lignende bygdesamfunn i Norge også.

Ben "god distriktspolitkk" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv  
Gammel 05-05-13, 08:48   #542
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Der er jo åpenbart at hele Vågå bør brennes til grunnen med napalm. Helst med de fleste innbyggerne oppi. Av preventive hensyn bør vi gjøre det samme med andre lignende bygdesamfunn i Norge også.

Sånne uttalelser som dette synes jeg man bør holde seg for god til. Det er rett og slett usmakelig.

Hannah er ikke aktiv  
Gammel 05-05-13, 09:16   #543
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Vanligvis leser jeg humor, snert eller kunnskap i innleggene dine. Dette ble plumpt og platt.

Gammel 05-05-13, 09:17   #544
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en grusom ting å si.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 05-05-13, 09:22   #545
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Hmm.. Jeg leste Ben Murphy sitt innlegg som ironisk, og ikke bokstavlig. Som at man ikke bør dømme en hel bygd ut i fra en håndfull personer som stikker seg frem i media.

Mex er ikke aktiv  
Gammel 05-05-13, 09:26   #546
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Hmm.. Jeg leste Ben Murphy sitt innlegg som ironisk, og ikke bokstavlig. Som at man ikke bør dømme en hel bygd ut i fra en håndfull personer som stikker seg frem i media.

Jeg leste det også ironisk. Men i en sånn type diskusjon oppfatter jeg forsøk på ironiske kommentarer som platte, for det blir en fin linje mellom hva Som leses som bokstAvelig og ironisk.

Gammel 05-05-13, 09:30   #547
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg leste det også ironisk. Men i en sånn type diskusjon oppfatter jeg forsøk på ironiske kommentarer som platte, for det blir en fin linje mellom hva Som leses som bokstAvelig og ironisk.

Eller sagt på en annen måte, hadde denne kommentaren stått i VG hadde vi himlet over VG kommentarene. Siden den kommer fra Ben Murphy vet vi at den er ironisk, men det fordrer at man vet hvem BM er. Da forsvinner litt av snerten på veien.

Gammel 05-05-13, 09:32   #548
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Jeg leste det ikke bokstavelig jeg heller, men synes ikke dette passet seg likevel.

Hannah er ikke aktiv  
Gammel 05-05-13, 10:12   #549
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Det mex sa.

Gammel 05-05-13, 10:30   #550
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Sånne uttalelser som dette synes jeg man bør holde seg for god til. Det er rett og slett usmakelig.

Veldig enig.

Gammel 05-05-13, 12:36   #551
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Ja. Det var en dum uttalelse. Jeg skulle ikke ha postet den.

Ben "beklager" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv  
Gammel 05-05-13, 12:38   #552
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fniste.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 05-05-13, 12:55   #553
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg lo også, nettopp fordi det var BM som skrev den. Men jeg hadde nok reagert annerledes på den om jeg hadde lest den på VG.

Gammel 06-05-13, 11:50   #554
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Folk er ... utrolige, og utrolig teite. Sakset fra VG Direktes kommentarfelt:

Sitat:

Ø.S: Sammensetningen av juryen har mye å si
I Tingretten ble Øygard dømt fordi det var overvekt av kvinner

banana er ikke aktiv  
Gammel 06-05-13, 11:53   #555
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jurysammensettingen har jo mye å si. Han hadde jo glatt sluppet unna hvis det var bare kommentarfeltfolk som satt i juryen. I tingretten var det dog ingen jury ...

Gammel 06-05-13, 11:55   #556
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er skummelt med juryer.

Sist redigert av Maverick : 06-05-13 kl 12:07.
Maverick er ikke aktiv  
Gammel 06-05-13, 12:00   #557
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes også det ser skummelt med juryer. Og kommentarfeltet i VG.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 06-05-13, 12:06   #558
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes også det er skummelt med juryer.

banana er ikke aktiv  
Gammel 06-05-13, 12:16   #559
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Juryer består av noe så lettkorrumpert og påvirkelig som mennesker. Klart det er skummelt.

Gammel 06-05-13, 12:18   #560
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Ja. Og når man ser hva folk "der ute" mener er det skummelt.

En eller annen nevnte tidligere noen lokale blogger og holdninger som var skremmende. Noen linker?

banana er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:07.