|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#541 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)
Der er jo åpenbart at hele Vågå bør brennes til grunnen med napalm. Helst med de fleste innbyggerne oppi. Av preventive hensyn bør vi gjøre det samme med andre lignende bygdesamfunn i Norge også. |
|
|
|
|
#542 |
|
tankefull
|
Sånne uttalelser som dette synes jeg man bør holde seg for god til. Det er rett og slett usmakelig. |
|
|
|
|
#543 |
|
Trøtt
|
Re: Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)
|
|
#544 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
For en grusom ting å si.
|
|
|
#545 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Hmm.. Jeg leste Ben Murphy sitt innlegg som ironisk, og ikke bokstavlig. Som at man ikke bør dømme en hel bygd ut i fra en håndfull personer som stikker seg frem i media.
|
|
|
#546 |
|
Trøtt
|
Jeg leste det også ironisk. Men i en sånn type diskusjon oppfatter jeg forsøk på ironiske kommentarer som platte, for det blir en fin linje mellom hva Som leses som bokstAvelig og ironisk.
|
|
#547 |
|
Trøtt
|
Eller sagt på en annen måte, hadde denne kommentaren stått i VG hadde vi himlet over VG kommentarene. Siden den kommer fra Ben Murphy vet vi at den er ironisk, men det fordrer at man vet hvem BM er. Da forsvinner litt av snerten på veien.
|
|
#548 |
|
tankefull
|
Jeg leste det ikke bokstavelig jeg heller, men synes ikke dette passet seg likevel. |
|
|
|
|
#549 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Det mex sa.
|
|
#551 |
|
-
Ja. Det var en dum uttalelse. Jeg skulle ikke ha postet den. |
|
|
|
|
#553 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg lo også, nettopp fordi det var BM som skrev den. Men jeg hadde nok reagert annerledes på den om jeg hadde lest den på VG.
|
|
#554 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Folk er ... utrolige, og utrolig teite. Sakset fra VG Direktes kommentarfelt:
|
|
|
|
|
#555 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jurysammensettingen har jo mye å si. Han hadde jo glatt sluppet unna hvis det var bare kommentarfeltfolk som satt i juryen. I tingretten var det dog ingen jury ...
|
|
#557 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg synes også det ser skummelt med juryer. Og kommentarfeltet i VG.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#558 |
|
Har ingen tittel
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Jeg synes også det er skummelt med juryer. |
|
|
|
|
#559 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Juryer består av noe så lettkorrumpert og påvirkelig som mennesker. Klart det er skummelt.
|
|
|
#560 |
|
Har ingen tittel
Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)Ja. Og når man ser hva folk "der ute" mener er det skummelt. |
|
|
![]() |
|
|