Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Modding av skrivefeil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 14:21   #481
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

I fjor fikk jeg askebøtte i julegave :SayNoMore:.

Kjøpte nesten det til sambis i fjor. Ombestemte meg i siste lite og han måtte ut å kjøpe en selv i januar.

Gammel 05-10-06, 14:29   #482
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg forteller deg at praktiske kjærlighetsgaver er fjellstøvler, ski, kjøkkenkniver, te-kjele (!) ol. så forstår du sikkert at romantikkfaktoren er ganske lav på gavene jeg får av min mann. I fjor fikk jeg askebøtte i julegave :SayNoMore:.

Askebøtte!?!

Min mann ender som regel opp med penger, eller gavekort

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:33   #483
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg (og mannen) er klok av skade og lager hvert år en fin, "liten" scrapbook hvor jeg klipper ut bilder av ting jeg ønsker meg, og limer på ark, med pris, innkjøpssted, og ev. telefonnummer til forhandler på.

(Valentines can't buy her, my ass. )

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:34   #484
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk ny symaskin av mannen sist bursdag!!!
Og nytt syskrin(verktøykasse) med masse sysaker av svigermor!!

Gammel 05-10-06, 14:35   #485
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg forteller deg at praktiske kjærlighetsgaver er fjellstøvler, ski, kjøkkenkniver, te-kjele (!) ol. så forstår du sikkert at romantikkfaktoren er ganske lav på gavene jeg får av min mann. I fjor fikk jeg askebøtte i julegave :SayNoMore:.

Hvis jeg får fjellstøvler, ski etc blir jeg i ekstase og veldig forelsket

Et år hadde samboeren min kjøpt en spesiell type (steindyre) skistaver til meg, teleskopstaver som kan trekkes ut, kobles sammen og brukes til søkestang i skred. En kollega holdt på å svime av da han fikk høre hva han hadde kjøpt i gave til meg. Selv mente han at kona ikke ville snakket til ham fra jul til oktober, minst, hvis han hadde kommet med skistaver i gave til henne (hun er nok mer av diamantring-typen). For min del syntes jeg det var veldig romantisk, at han faktisk visste at det var noe jeg kom til å bli kjempeglad for, på tross av det kollegene mente var passende gaver.

Mamma fikk en gang et bilbatteri av stefaren min. Pent pakket inn med sløyfe på Ikke særlig romantisk, men det var det hun hadde størst behov for der og da (han er egentlig veldig romantisk av seg sånn ellers)

Gammel 05-10-06, 14:36   #486
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg (og mannen) er klok av skade og lager hvert år en fin, "liten" scrapbook hvor jeg klipper ut bilder av ting jeg ønsker meg, og limer på ark, med pris, innkjøpssted, og ev. telefonnummer til forhandler på.

Jeg kan ikke for det, men jeg får dette til å rime ganske bra med kjellerstuebildene.

Gammel 05-10-06, 14:37   #487
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Jeg kan ikke for det, men jeg får dette til å rime ganske bra med kjellerstuebildene.

Kan jeg i det hele tatt si NOE om min mann uten at det bildet dukker opp hos enellerannen?

Gammel 05-10-06, 14:38   #488
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan jeg i det hele tatt si NOE om min mann uten at det bildet dukker opp hos enellerannen?

Nei. Men artig at du spør.

Gammel 05-10-06, 14:40   #489
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:41   #490
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det var retorisk.

Sist redigert av Claire : 05-10-06 kl 14:52.
Gammel 05-10-06, 14:41   #491
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg ga slike i bursdagsgave til madammen:

Jøss, så kule! Hva er ledningene til? (gaveide til min venninne med likfingre)

Gammel 05-10-06, 14:46   #492
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Hvis jeg får fjellstøvler, ski etc blir jeg i ekstase og veldig forelsket

Bortsett fra askebøtten, så har jeg stort sett blitt veldig, veldig glad for gavene jeg har fått av han, altså. Det var ikke meningen å høres utakknemlig ut.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:47   #493
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

(Valentines can't buy her, my ass. )

Nå vet jeg hva mannen skal få som adventspressang; utklippbok hvor jeg hver dag limer inn et bilde av det jeg ønsker meg til jul

Gammel 05-10-06, 14:49   #494
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bortsett fra askebøtten, så har jeg stort sett blitt veldig, veldig glad for gavene jeg har fått av han, altså. Det var ikke meningen å høres utakknemlig ut.

Jeg tror deg. Personlig blir jeg veldig mye mer glad for å få bøker, cd-er, dvd-er, klær eller opplevelser, framfor smykker og parfyme. :alvorlig:

Gammel 05-10-06, 14:50   #495
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Også blir jeg ganske sur om jeg får gavekort. Sikkert hyggelig ment, men fysj så upersonlig!

Gammel 05-10-06, 14:58   #496
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jøss, så kule! Hva er ledningene til? (gaveide til min venninne med likfingre)

De er til å putte inn i USB-portene i PC`en.

Når det er vinter og kaldt, så blir jeg så stiv i musklene at jeg sliter med å få til å skrive på tastaturet, disse varmer opp fingrene slik at det blir lettere og mindre vondt å skrive (Jeg synes jo det burde finnes et slags batteri som jeg kunne plugge dem på og ha dem på når jeg skal ut å gå også.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 15:03   #497
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Keine problem for meg!

Du leste ikke hele tråden før du svarte, gjorde du vel?

Gammel 05-10-06, 15:03   #498
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ja, jeg modder skrivefeil. Og jeg forventer å bli rettet på selv.

Er det problematisk?

Keine problem for meg!

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Du leste ikke hele tråden før du svarte, gjorde du vel?

Kremt, nei...... *rødmer*

Gammel 05-10-06, 15:06   #499
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Kremt, nei...... *rødmer*

Ingen som forventer det da når en tråd utarter som dette

Men som regel når en tråd er så lang har den avsporet for leeeenge siden

Gammel 05-10-06, 15:08   #500
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ingen som forventer det da når en tråd utarter som dette

Men som regel når en tråd er så lang har den avsporet for leeeenge siden

Jepp, og etter x-antall år på gamleforumet burde jeg jo ha tenkt på det før jeg postet innegget, hehe! Var litt for kjapt ute med finger'n gitt .

Emneord
klassiker, panda, skrivefeil, unevnelig forum

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:36.