|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#461 |
|
Come what may...
|
Sv: Takhøyde i forum
Du får klone deg litt!
|
|
|
#462 |
|
Come what may...
|
Du er fanget i Azi`sin forheksede og ganske så forvirrede hula!
|
|
|
#463 |
|
Ringskrømt
|
Denne navnegivingen begynner å bli ekkel og grenser til trakkasering. Bare innrapporter hvis du føler behov for det, Skilpadda.
|
|
|
#465 |
|
Optimist
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() |
Sv: Takhøyde i forumEn ting er ganske sikkert her kan det aldri bli kjedelig. Hvem trenger tv når en har alt som trengs av humor, drama, nyheter osv her på FP.
|
|
|
|
#468 |
|
By the Sea
|
Sv: Takhøyde i forum[quote=Maiken38;951175]
Jeg tror du må ha kommet til feil klode.
|
|
|
#469 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Takhøyde i forumHer var det altfor mye takhøydefjasing og altfor lite Saxegaard-nostalgi. "Pålitelig ung dame får post", Saxegaards egen vri på Sound of Music, er helt klart det ypperste av hennes forfatterverk. Og hvis noen skulle lure: jeg sloss for rasende, unge forumisters rett til å tilføre ny spinn i utdøende avsporinger.
|
|
|
#470 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har du helt rett i. Men prøv å si det til de som tror de "vinner" sannheten ved å skrike høyt eller argumentere lenge nok. |
|
|
|
|
|
#471 |
|
saftig
|
Mener du at det automatisk er mobbing når man bruker ironi?
Så enig, så enig.
Sånn er det med den saken.
Og jeg.
Her er du ved noe vesentlig, Skilpadda.
Enig.
Eller så kan det opprettes et eget underforum der det er forbudt å fjase, om det er så vanskelig å tolerer fjasingen? Eventuelt hoppe over fjasingen om det er så skrekkelig? Jeg syns iallefall det er temmelig drøyt å påstå at de kun fjaser og ikke diskuterer her inne, og det er da virkelig ikke slik at de "kupper hver diskusjon med helt irrelevante ting". Du er temmelig drøy i dine påstander her i tråden, Lisa.
Hard kjerne diktere?
Nei, hvordan kan det tolkes som mobbing.
Der sa du det.
|
|
|
#472 |
|
*_*
|
Jeg synes Kif vant tok fjasekaka med dette totalt irrelevante og herlig avsporende bidraget. Premie mottas i posten.
|
|
|
|
#475 |
|
Optimist
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() |
Sv: Takhøyde i forum[quote=safran;951769]Mener du at det automatisk er mobbing når man bruker ironi?
|
|
|
|
#479 |
|
Shake it out!
|
Det der er en god leveregel i RL også, og kunne spart folk for mange sorger
|
![]() |