Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-12-25, 12:29   #461
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20

Telefon fra eldste.

Gammel 24-12-25, 12:31   #462
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Starta dagen med sjøbad i lag med nokre venninner. Det gir meg ei slik ro og ei heilt eiga glede å vere i dette badefellesskapet der vi deler noko som er så fint.

Gammel 24-12-25, 23:15   #463
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Nok en julefeiring hos oss ble gjennomført med latter, historier, god mat og hyggelig samvær. Nå er gjestene dratt og rydding utført. Mellomste og eksen og deres to barn feiret med oss, i tillegg til Eldste og Yngste. Den fine tonen mellom oss alle er så herlig.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-25, 11:25   #464
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Glad og glad ... Jeg og mannen min har ledd oss fillete av en kommentar på Snapchat. (Som vanlig er det kommentarene som er de beste!) Jeg fikk pushvarsel om et innlegg fra "Luksusprostituert" - gudene må vite hvorfor! Uansett biter jeg på, og kommer til en video av en pen, ung kvinne som synger en tydeligvis egenkomponert sang og verken sangen eller syngingen er spesielt fantastisk. Jeg blir litt forvirret, så jeg sjekker kommentarene. Og der kommer den!

Sitat:

Heihei. Hvor e menyen da? Har du en prisliste el noe? Ser ut som du e for dyr for meg... men høres ut som eg har råd

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-25, 23:38   #465
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

En god klem og kommentar fra svigerdatter. Hun er en beskjeden liten sjel, men i dag fikk jeg en god klem og tusen takk for julegaven. Hun fikk vektdyne av oss, og nå hadde hun sovet skikkelig godt i to netter på rad! Hun sliter med søvn og er mye urolig om natten. Jeg kjøpte meg vektdyne før sommeren og har hatt god nytte av den og kjøpte til henne nå for at hun kunne teste det ut. Det virker virkelig som det gjorde susen for henne. Hun har sovet 12 og 16 timer de siste to nettene.

Gammel 27-12-25, 23:06   #466
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Det var herlig å lese om Bayone. Så fint at vektdyne virker bra for henne. God søvn er så innmari viktig for å fungere.
Jeg er glad for at i dag var en gjestefri og besøksfri dag. Dessuten fikk vi sett filmen Colour of Magic basert på sir Terry Pratchet sin bok med samme navn, den nådde ikke helt opp, men bra likevel. Boka er mye mye bedre.

Gammel 30-12-25, 23:36   #467
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En morsom chat fra en av damene her inne, som fikk meg til å le da jeg våknet i dag. Bra start på dagen.

Gammel 31-12-25, 13:01   #468
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte, så jeg valgte å le. Det katte- og rovdyrsikre fuglebrettet vi har foran kjøkkenvinduet har nå vist at også ekorn kan komme seg dit. Det må ha klatret opp via en av buskene, hoppet opp på taket og kronglet seg inn derfra. Småfuglene er ikke fornøyd. Heller ikke kråkefuglene, men de kommer ikke inn uansett og er fornøyd med rester på bakken.

Gammel 31-12-25, 18:27   #469
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Husker dere han naboen som tok hekken/blomsterbedet vårt i nattens mulm og mørke i fjor sommer eller noe?

I går la jeg ut mld på fb-siden til boligfeltet, om noen hadde mulighet til å brøyte for meg. Jeg var på sykehuset da, så jeg sjekket ikke tlf på vei ut, og da jeg kom hjem var det brøytet. Det var han naboen som hadde sendt sønnen sin nedover med ATVn for å brøyte. Jeg sendte mld med tusen takk og at han kunne godt få noen kroner for det, og om han ville brøyte senere i sommer?
Fikk som svar at de tok brøytinga, ikke noe å tenke på. Det var det siste stedet jeg forventet hjelp!

Og nå fikk jeg bilde fra Samboeren. Hvor han sitter i sykehussenga med kalkun-middag foran seg. Det gjorde meg gladere enn alt!

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-25, 18:46   #470
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Husker dere han naboen som tok hekken/blomsterbedet vårt i nattens mulm og mørke i fjor sommer eller noe?

I går la jeg ut mld på fb-siden til boligfeltet, om noen hadde mulighet til å brøyte for meg. Jeg var på sykehuset da, så jeg sjekket ikke tlf på vei ut, og da jeg kom hjem var det brøytet. Det var han naboen som hadde sendt sønnen sin nedover med ATVn for å brøyte. Jeg sendte mld med tusen takk og at han kunne godt få noen kroner for det, og om han ville brøyte senere i sommer?
Fikk som svar at de tok brøytinga, ikke noe å tenke på. Det var det siste stedet jeg forventet hjelp!

Og nå fikk jeg bilde fra Samboeren. Hvor han sitter i sykehussenga med kalkun-middag foran seg. Det gjorde meg gladere enn alt!

Wow, dette gjorde meg glad, med et smil om munnen!

Gammel 31-12-25, 19:06   #471
Serafin

Serafin sin avatar

Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Og ikke senere i sommer, men senere i vinter, haha.
Kanskje litt bortkastet med brøyting i sommer, haha.

Og broren og kona tok på strak arm at Lillesøster ikke greier å dra dit i dag, og tar med seg mat hit.
Så det blir en fin kveld for alle, selv om ting er litt rare akkurat nå.

Lillesøster 09
Gammel 31-12-25, 21:19   #472
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Og ikke senere i sommer, men senere i vinter, haha.
Kanskje litt bortkastet med brøyting i sommer, haha.

Og broren og kona tok på strak arm at Lillesøster ikke greier å dra dit i dag, og tar med seg mat hit.
Så det blir en fin kveld for alle, selv om ting er litt rare akkurat nå.

😁 Så fint med bra folk rundt deg, Serafin, det gjør meg glad. Og tillykke med bryllupsplaner!

Gammel 01-01-26, 01:31   #473
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så herlig å få hjelp med brøytinga, Serafin! Det fortjente du! Hvordan går det med samboeren din nå?
Ble litt nyskjerrig på den hekk/bed-greia, skriv gjerne mer om det hvis du orker

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-26, 11:51   #474
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Nytt år og snart hverdag. Jeg liker visst hverdager best.

Gammel 01-01-26, 18:06   #475
Serafin

Serafin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Så herlig å få hjelp med brøytinga, Serafin! Det fortjente du! Hvordan går det med samboeren din nå?
Ble litt nyskjerrig på den hekk/bed-greia, skriv gjerne mer om det hvis du orker

Haha, jeg kan le av det nå, når det har gått 2 1/2 år. (Tror det er så lenge siden) Men da det skjedde var det grunnlag for mye angst og styr for min del.

En sen augustkveld våknet vi av noe helsikkes leven utenfor her, tror klokka var midnatt og litt over. Da samboeren gikk ut for å se, oppdaget han nevnte nabo som sto foran hekken til naboen, med en bensindrevet hekk-klipper og klippet hekk. Rett utenfor soveromsvinduene til ungene, så det skapte også litt kaos..

I følge samboeren var det mer svingstang enn mann som drev klippingen, så jeg ser for meg at promillen var ganske høy.

Neste morgen oppdaget vi også at han hadde klippet halvparten av et lite grantre vi hadde ut mot veien, samt tatt halve sørgepilen og deler av gjerdet og litt til.

Han prøvde å få støtte hos naboene om at "det hang jo ut i veien", men der kom han absolutt ingen vei, og kona hans nektet å gå ut i et par dager, fordi hun skjemtes sånn.. (Jeg snakket med henne og sa at hun er jo ikke ansvarlig for gode ideer samboeren får i fylla...)
Og han ble generelt litt spak da han oppdaget at det ikke var jeg som eide huset. Og måtte snakke med min far, isteden for meg.

Så etter det så hilser vi hyggelig, mens han kjører forbi og ser ut som om han helst vil være et helt annet sted.

Så ja. Nå kan jeg le av det. Da det pågikk, så var det ikke like gøy.

Og vi har ikke lenger noe tre å sette julelys i.

Lillesøster 09
Gammel 01-01-26, 18:18   #476
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Herlighet Nå prøver han nok å gjøre opp, slik at brøytinga blir det nye dere kan huske han for!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-26, 11:13   #477
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Deilig, myk merinoullbukse på 70%. Godt å ha på en kald vintermorgen. Og blir sikkert ekstra godt å ha på etter vinterbading senere.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-26, 13:48   #478
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Deilig, myk merinoullbukse på 70%. Godt å ha på en kald vintermorgen. Og blir sikkert ekstra godt å ha på etter vinterbading senere.

Oj, vil du linke?

Gammel 04-01-26, 17:41   #479
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Oj, vil du linke?

Cubus Tror det var denne, men på salg på senteret her.https://cubus.com/no/p/vid-finstrikk...r/7364744_F991

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-26, 18:01   #480
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Cubus Tror det var denne, men på salg på senteret her.https://cubus.com/no/p/vid-finstrikk...r/7364744_F991

Kult, går for ofte rundt i kun ull-longs nå på vinteren..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:44.