|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#462 |
|
koko
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Starta dagen med sjøbad i lag med nokre venninner. Det gir meg ei slik ro og ei heilt eiga glede å vere i dette badefellesskapet der vi deler noko som er så fint.
|
|
|
#463 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Nok en julefeiring hos oss ble gjennomført med latter, historier, god mat og hyggelig samvær. Nå er gjestene dratt og rydding utført. Mellomste og eksen og deres to barn feiret med oss, i tillegg til Eldste og Yngste. Den fine tonen mellom oss alle er så herlig. |
|
|
|
|
|
#464 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Glad og glad ... Jeg og mannen min har ledd oss fillete av en kommentar på Snapchat. (Som vanlig er det kommentarene som er de beste!) Jeg fikk pushvarsel om et innlegg fra "Luksusprostituert" - gudene må vite hvorfor! Uansett biter jeg på, og kommer til en video av en pen, ung kvinne som synger en tydeligvis egenkomponert sang og verken sangen eller syngingen er spesielt fantastisk. Jeg blir litt forvirret, så jeg sjekker kommentarene. Og der kommer den!
|
|
|
#465 |
|
snur
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20En god klem og kommentar fra svigerdatter. Hun er en beskjeden liten sjel, men i dag fikk jeg en god klem og tusen takk for julegaven. Hun fikk vektdyne av oss, og nå hadde hun sovet skikkelig godt i to netter på rad! Hun sliter med søvn og er mye urolig om natten. Jeg kjøpte meg vektdyne før sommeren og har hatt god nytte av den og kjøpte til henne nå for at hun kunne teste det ut. Det virker virkelig som det gjorde susen for henne. Hun har sovet 12 og 16 timer de siste to nettene.
|
|
|
#466 |
|
Lesende
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Det var herlig å lese om Bayone. Så fint at vektdyne virker bra for henne. God søvn er så innmari viktig for å fungere. |
|
|
|
|
|
#467 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20En morsom chat fra en av damene her inne, som fikk meg til å le da jeg våknet i dag. Bra start på dagen.
|
|
|
#468 |
|
Lesende
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte, så jeg valgte å le. Det katte- og rovdyrsikre fuglebrettet vi har foran kjøkkenvinduet har nå vist at også ekorn kan komme seg dit. Det må ha klatret opp via en av buskene, hoppet opp på taket og kronglet seg inn derfra. Småfuglene er ikke fornøyd. Heller ikke kråkefuglene, men de kommer ikke inn uansett og er fornøyd med rester på bakken. |
|
|
|
|
|
#469 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Husker dere han naboen som tok hekken/blomsterbedet vårt i nattens mulm og mørke i fjor sommer eller noe?
|
|
|
|
#470 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20
Wow, dette gjorde meg glad, med et smil om munnen!
|
|
|
#471 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Og ikke senere i sommer, men senere i vinter, haha.
|
|
|
|
#472 |
|
rakkarpus
|
😁 Så fint med bra folk rundt deg, Serafin, det gjør meg glad. Og tillykke med bryllupsplaner!
|
|
|
#473 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Så herlig å få hjelp med brøytinga, Serafin! Det fortjente du! Hvordan går det med samboeren din nå? |
|
|
|
|
|
#474 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Nytt år og snart hverdag. Jeg liker visst hverdager best.
|
|
|
#475 |
|
|
Haha, jeg kan le av det nå, når det har gått 2 1/2 år. (Tror det er så lenge siden)
|
|
|
|
#476 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Herlighet |
|
|
|
|
|
#478 |
|
rakkarpus
|
Oj, vil du linke?
|
|
|
#479 |
|
WF: Sausnebbet
|
Cubus |
|
|
|
|
|
#480 |
|
rakkarpus
|
Kult, går for ofte rundt i kun ull-longs nå på vinteren..
|
![]() |
|
|