Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-13, 21:57   #461
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Takk for at noen kan skrive litt fornuftig og!

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...l#.UajvkCvBdcQ

Inge Hanssen har hatt flere kritiske kommentarer om Øygard siden dommen falt.
http://mobil.aftenposten.no/nyheter/...l#.UajyL6Yay0c

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 31-05-13, 22:02   #462
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

og dobbelt- Når man tror man har hørt nok stuipde ting fra fyren og han faktisk har blitt dømt (til latterlig lav straff, selvsagt...) kommer han med "nye bevis". Jeg lurer virkelig på hvilke bevis som kan klare å borforklare alt det som allerede har kommet fram?
Leste forresten Skype-samtalen i går, og er nesten kvalm enda.

Sist redigert av rine : 31-05-13 kl 22:24.
rine er ikke aktiv  
Gammel 31-05-13, 22:10   #463
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Makan til tåkeprat og tull. "Det er ingen ungdom fra Skjåk, som e inne og vitnar ... Så kanskje det ligg no der".

Det er jo ikke sant heller - det har vært vitner fra jentas skole, fra begge sider.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 31-05-13, 22:10   #464
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han må gjerne hevde at han er uskyldig dømt til han blir blå. Jeg håper bare at pressen slutter å møte opp og høre på ham og skive om ham. Også digger jeg Inge Hansen, så bra at noen er kritiske til alt mølet Øygard klarer å få ut av seg.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 31-05-13, 22:12   #465
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns også Anders Giæver i VG har hatt noen bra kommentarer. Han har ikke heller så mye tro på gubben.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 31-05-13, 22:19   #466
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Inge Hanssen har hatt flere kritiske kommentarer om Øygard siden dommen falt.
http://mobil.aftenposten.no/nyheter/...l#.UajyL6Yay0c

Gammel 31-05-13, 22:20   #467
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Kan man ikke tie dusten i hjel!!!

Krem er ikke aktiv  
Gammel 31-05-13, 22:24   #468
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Kan man ikke tie dusten i hjel!!!

Nja. Det er den største straffen. Å bli uthengt.

Gammel 31-05-13, 22:26   #469
Krem

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Nja. Det er den største straffen. Å bli uthengt.

Joa, men trenger vi fler "hjemme hos"-reportasjer?

Krem er ikke aktiv  
Gammel 31-05-13, 22:29   #470
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Makan til tåkeprat og tull. .

Tåkeprat og tull er sentrale stikkord i denne saken, ja. Som sagt, har jeg ikke helt orket å lese disse Skype-bloggene før, men gjorde det i går. For meg framsto det omtrent slik:
Aktor: Du kommenterer brystene hennes. Hva betyr det?
Øygard: Jeg vil ikke synse og mene noe, det kan bety så mye,
Aktor: Du spør altså om hun kan ta av BH-en, hvordan forklarer du det?
Øygard: Det blir feil av meg å mene noe om dette nå i ettertid, jeg kan ha ment både det ene og det andre, eller ikke noe i det hele tatt. Det blir bare spekulasjoner...

Er det feil å synse og mene noe om ting man selv har sagt eller skrevet?

rine er ikke aktiv  
Gammel 31-05-13, 22:41   #471
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Tåkeprat og tull er sentrale stikkord i denne saken, ja. Som sagt, har jeg ikke helt orket å lese disse Skype-bloggene før, men gjorde det i går. For meg framsto det omtrent slik:
Aktor: Du kommenterer brystene hennes. Hva betyr det?
Øygard: Jeg vil ikke synse og mene noe, det kan bety så mye,
Aktor: Du spør altså om hun kan ta av BH-en, hvordan forklarer du det?
Øygard: Det blir feil av meg å mene noe om dette nå i ettertid, jeg kan ha ment både det ene og det andre, eller ikke noe i det hele tatt. Det blir bare spekulasjoner...

Er det feil å synse og mene noe om ting man selv har sagt eller skrevet?

Jeg skjønner bare ikke hvordan kona kan stå ved hans side?

Gammel 31-05-13, 23:00   #472
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er ikke sint lenger, bare oppgitt. RØ fører saken videre i media. Og utenfor rettsalen virker det som om han kan si mye før det blir så grovt at det blir injurier. Hint, antydninger, sleipt smil.

Finnes det ingen Nemesis lenger? For hver gang det kom fram nye SMS og Skype bevis så tenkte jeg "Yes! Nå er gubben satt fast! La han prøve å snakke seg ut av DEN!"

Og gjett hva... det er akkurat det han gjør. Dette skal være den samme mannen som ble manipulert av en 13-åring. Henger ikke på greip, men noen kjøper tydeligvis forklaringene hans. Sukk.

Mrs. S er ikke aktiv  
Gammel 31-05-13, 23:08   #473
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vet ikke om denne er linket til tidligere, men det er godt å le litt av RØ:

Rune Øygard kommenterer Folkehelsemeldinga
http://www.antibloggeren.com/2013/04...helsemeldinga/

Mrs. S er ikke aktiv  
Gammel 31-05-13, 23:34   #474
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Hoho, den var bra. Mrs S!

Gammel 31-05-13, 23:41   #475
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 01-06-13, 01:03   #476
Tyttebær
Ny-schmy

Tyttebær sin avatar

Medlem siden: May 2013
Hvor: Rogaland
Tyttebær er litt kulTyttebær er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Jeg vet ikke om denne er linket til tidligere, men det er godt å le litt av RØ:

Rune Øygard kommenterer Folkehelsemeldinga
http://www.antibloggeren.com/2013/04...helsemeldinga/

Gammel 01-06-13, 15:25   #477
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Kjenner jeg blir irritert av at media gir ham sendetid for at han skal fortsette å prosedere "sin uskyld".

(og jada, jeg vet man har ytringsfrihet i dette landet, men dette svadaet til Ø vil jeg ha meg mer enn frabedt!)

Dette kunne jeg tenkt meg:

Sist redigert av Pelikan : 01-06-13 kl 15:47.
Pelikan er ikke aktiv  
Gammel 01-06-13, 15:52   #478
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ytringsfrihet har man. Men mediene har ikke publiseringsplikt.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 01-06-13 kl 19:55.
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 01-06-13, 19:35   #479
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

http://www.bt.no/meninger/debatt/Man...l#.UaoiL8saySM

Det anbefales å lese dette.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 01-06-13, 19:36   #480
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Endelig er nåværende ordfører i Vågå ute og sier sin mening:
http://touch.vg.no/article.php?artid=10110638

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.