|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#461 |
|
Bedreviter
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)
Inge Hanssen har hatt flere kritiske kommentarer om Øygard siden dommen falt. |
|
|
|
|
#462 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sist redigert av rine : 31-05-13 kl 22:24. |
|
|
|
|
#463 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Makan til tåkeprat og tull. "Det er ingen ungdom fra Skjåk, som e inne og vitnar ... Så kanskje det ligg no der". |
|
|
|
|
#464 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Han må gjerne hevde at han er uskyldig dømt til han blir blå. Jeg håper bare at pressen slutter å møte opp og høre på ham og skive om ham. Også digger jeg Inge Hansen, så bra at noen er kritiske til alt mølet Øygard klarer å få ut av seg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#466 |
|
www.bomulls.no
|
|
|
#467 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Kan man ikke tie dusten i hjel!!! |
|
|
|
|
#470 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Tåkeprat og tull er sentrale stikkord i denne saken, ja. Som sagt, har jeg ikke helt orket å lese disse Skype-bloggene før, men gjorde det i går. For meg framsto det omtrent slik: |
|
|
|
|
#471 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Jeg skjønner bare ikke hvordan kona kan stå ved hans side?
|
|
#472 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Jeg er ikke sint lenger, bare oppgitt. RØ fører saken videre i media. Og utenfor rettsalen virker det som om han kan si mye før det blir så grovt at det blir injurier. Hint, antydninger, sleipt smil. |
|
|
|
|
#473 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Jeg vet ikke om denne er linket til tidligere, men det er godt å le litt av RØ: |
|
|
|
|
#474 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Hoho, den var bra. Mrs S!
|
|
#475 |
|
By the Sea
|
|
|
#476 |
|
Ny-schmy
Medlem siden: May 2013
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
|
|
|
#477 |
|
Tåler regn
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Kjenner jeg blir irritert av at media gir ham sendetid for at han skal fortsette å prosedere "sin uskyld". Sist redigert av Pelikan : 01-06-13 kl 15:47. |
|
|
|
|
#478 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Ytringsfrihet har man. Men mediene har ikke publiseringsplikt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 01-06-13 kl 19:55. |
|
|
|
|
#479 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)http://www.bt.no/meninger/debatt/Man...l#.UaoiL8saySM |
|
|
|
|
#480 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Endelig er nåværende ordfører i Vågå ute og sier sin mening:
|
![]() |
|
|